آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی بدون کامپیوتر

مقدمه

آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی، به شما کمک می کند تا گوشی خود را به طور کامل آپدیت کنید. مسلما در حال حاضر برند شیائومی به یکی از مهم ترین و محبوب ترین برند های فعال در زمینه تولید موبایل تبدیل شده است. محصولات تولید شده در شرکت شیائومی محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم کشور ما به دست آورده اند. ولی همیشه افرادی هستند که خیلی نحوه کار با تکنولوژی را بلد نیستند. در صورتی که شما هم به دنبال آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی هستید و نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم. پس با چیکاو همراه باشید.

گوشی شیائومی - چیکاو

معرفی این برند تولید کننده تلفن همراه

برند شیائومی که برخی از افراد آن را با نام شائومی نیز شناسایی میکنند، یک برند چینی تولید کننده گوشی موبایل به حساب می آید. این برند می تواند خدمات فوق العاده ای را ارائه کند. جالب است بدانید که شیائومی قدرت بالایی داشته و می تواند گوشی های موبایل، تلویزیون های هوشمند و حتی دوچرخه های هوشمند را طراحی نماید. این شرکت برای اولین بار در سال 2011 معروف شد. چرا که در آن سال سهم بزرگی از بازار های داخلی گوشی موبایل در چین را تصاحب کرد. پس از آن زمان، این شرکت همواره در حال رشد و ترقی می باشد.

به طوری که در حال حاضر، این برند چینی به یکی از مهم ترین و قوی ترین برند های تولید کننده گوشی موبایل تبدیل شده است. محصولات شیائومی نه تنها طول عمر بالایی دارند، بلکه از سخت افزار و نرم افزار قوی هم برخوردار هستند. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید از این محصولات در موقعیت های مختلف هم استفاده کنید.

این برند پس از سامسونگ، به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند شناخته شده است. از جمله محبوب ترین محصولات این برند در ایران می توان به سری نوت و سری پوکو اشاره کرد. گوشی های پوکو زیبایی و قدرت بالایی دارند. حتی این برند ابزار های خاصی برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی را درون گوشی های خود قرار داده است.

رابط کاربری این برند

هر برند تلفن همراه، از یک رابط کاربری خاص استفاده می کند. این رابط کاربری باعث می شود تا شما ظاهر خاصی را برای گوشی خود داشته باشید. انی برند هر چند وقت یک بار، رابط کاربری خود را به روز کرده و هم اکنون هم نسخه 13 رابط کاربری خود را معرفی کرده است.

حتما برای شما هم سوال پیش می آید که چرا رابط کاربری موبایل های شیائومی به آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی ربط دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با هر آپدیت رابط کاربری، موقعیت نرم افزار های مربوط به آپدیت هم تغییر پیدا می کند. در نتیجه، شما باید بتوانید با رابط های کاربری گوشی شیائومی به خوبی کار کنید.

رابط کاربری گوشی شیائومی کمی باگ دارد ولی، این رابط کاربری به شدت زیبا و خوشگل می باشد. شما می توانید موقعیت ابزار های این موبایل و پس زمینه را به انتخاب و سلیقه خود تا حد بسیار زیادی تغییر دهید. فقط، مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به آپدیت است. شما باید گوشی خود را به طور دائم آپدیت کنید. آپدیت ها می توانند شامل پچ های امنیتی و قدرت های فوق العاده باشند. در نتیجه، برای آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی، در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی به صورت داخلی

حال که مباحث مقدماتی مربوط به گوشی های برند شیائومی را با هم بررسی کردیم، بیایید تا به سراغ آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی برویم. همانطور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی می تواند یک آموزش مهم باشد چرا که آپدیت مداوم گوشی امنیت را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. حال این سوال به وجود می آید که ما چگونه باید گوشی خود را آپدیت کنیم. قبل از پرداختن به آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی باید به شما بگوییم که حتما قبل از اقدام برای آپدیت گوشی، از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و گوشی را شارژ کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

شاید رابط کاربری گوشی شما، با گوشی تست شده ما تفاوت های خاصی داشته باشد. از همین رو، شما فقط مراحل را دنبال کنید و به دنبال گزینه های مربوط به آپدیت باشید.

در ابتدا تنظیمات را باز کنید.

آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی به صورت داخلی - چیکاو

سپس شما باید به قسمت General Settings بروید. در این قسمت شما می توانید تنظیمات عمومی و کلی گوشی خود را مشاهده نمایید.

اسکرین شات بخش تنظیمات گوشی شیائومی - چیکاو

حال به پایین اسکرول کرده و درباره گوشی را انتخاب کنید. در صورتی که رابط کاربری شما دو قسمت General settings و quick settings را نداشت، نگران نباشید. در همان صفحه باز شده به دنبال این گزینه بگردید.

در این مرحله بر روی System Updates کلیک کنید. گاهی اوقات برند شیائومی این کلمات را با نام هایی همچون Check for Updates هم جایگزین می کند. در صورتی که این گزینه را پیدا نکردید، بر روی نسخه رابط کاربری خود کلیک کنید تا صفحه مربوطه برایتان باز شود.

حال صبر کنید تا رابط کاربری شیائومی جستجو های مورد نیاز را انجام دهد.

حال بر روی گزینه New Version Found کلیک کنید.

آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی - چیکاو

در نهایت آپدیت را انتخاب کنید تا فعالیت های مورد نظر به طور کامل انجام شوند.

بازگردانی اس ام اس های پاک شده

در قسمت قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم که قبل از اقدام به آپدیت گوشی خود، حتما از اطلاعات موجود بر روی گوشی شیائومی بک آپ بگیرید تا مشکل خاصی در طی فرایند های مختلف برای شما به وجود نیاید. برای ریکاوری اس ام اس ها در صورتی که شما اتفاقی آنها را پاک کردید و یا اینکه بر اثر آپدیت پاک شدند، شما باید از بک آپ خود استفاده کنید.

نسخه پشتیبان خود را با استفاده از تنظیمات گوشی شیائومی لود کنید و منتظر بمانید تا لود تمام شود. سپس، شما می توانید به برنامه پیام ها مراجعه کنید و مطمئن شوید که همه پیام های شما بازگردانی شده اند. در صورتی که شما نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید، بازگردانی پیام ها خیلی سخت بوده و گاهی اوقات به روت گوشی نیاز دارد.

منبع helpforsmartphone
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.