مشخصات فنی روغن بهران و روغن های اکستراتوربو دیزل و انتقال حرارت بویلر

روغن سمند 85w140

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در خودرو های بنزینی و‌ دیزلی استفاده از روغن هایی که به روانکاری قطعات خودرو‌ و همچنین قطعات صنعتی بی انجامد از مهم ترین اموری است که باید در سیستم های  ماشین و‌ خودرو از آنها بهره گرفت. این روغن ها در انواع خودرو های سبک و سنگین کاربرد دارند زیرا روانکاری بی نظیری را ارائه می دهند.

 همچنین دارای مزایای و ویژگی های گسترده ای هستند که کارکرد آنها در موارد ذکر شده دو‌چندان بهبود می بخشند. این روغن ها دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از مهم ترین نمونه های آنها روغن سمند 85w140 می باشد. این روغن در کنار روانکاری بی نظیری که بین قطعات ایجاد می کند همچنین از خوردگی و زنگ زدگی نیز جلوگیری می کند. یکی از نکات قابل توجه در انتخاب روغن ها این است که باید در دماهای مختلف قابلیت کارکرد داشته باشند زیرا در غیر این صورت به قطعات آسیب وارد می کنند. بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی های این روغن قابلیت کارکرد در دماهای مختلف می باشد. از این رو‌ حین کار از خوردگی و ساییدگی قطعات خودرو جلوگیری می نمایند. در مواد تشکیل دهنده این روغن از روغن پایه سنتتیک استفاده شده که نشان از مرغوبیت این کالاست. استفاده از روغن سمند 85w140 باعث می شود تا قطعات حین کارکرد دچار هیچ گونه سایش نشوند از این رو‌ می‌ توان گفت به کار بردن این روغن موجب افزایش عمر قطعات نیز می شود. مقاومت بالای این روغن در برابر دما و حرارت بالا باعث شده تا در سخت ترین شرایط نیز به کار خود ادامه دهند. نکته قابل توجه این است که تمامی موارد ذکر شده تنها زمانی رخ می دهد که این‌ محصول را در کیفیتی بالا خریداری نمایید. جهت خرید این محصول در کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به سایت ما مراجعه نمایید.

روغن اکسترا توربو دیزل:

روغن اکسترا توربو‌ دیزل  نمونه ای دیگر از روغن های دیزلی می باشد که به دلیل داشتن کیفیتی بالا و قابل توجه مورد استفاده اکثریت واقع می شود. ویژگی های گسترده ای روغن باعث شده تا موارد کاربرد آن نیز گسترده و از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

برای معرفی برخی از ویژگی های این روغن می توان گفت که این روغن در برابر دود دارای نوعی کنترل کننده بوده و در برابر دما و حرارت دارای مقاومت بالایی است. همچنین این روغن علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت دارای قابلیت پراکنده سازی عالی دوده و ذرات حاصل از احتراق در موتور های دیزلی می باشد که از طرفی خاصیت ضد سایش دارند.

از این رو برای سیستم هایی که در شرایط سخت کار می کنند بسیار مناسب می باشد.   مواد تشکیل دهنده این روغن،  روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مناسب می باشد که برای ارائه عملکردی مناسب باید آن را در کیفیتی بسیار بالا خریداری نمود.

 جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت ما مراجعه نموده و در صورت الزام به سفارش این کالا به روش آنلاین اقدام نمایید. 

روغن انتقال حرارت بویلر:

در تولید بخار و آبگرم از بویلر ها که همان دیگ ها هستند استفاده می شود که از آنها در تولید برق، حرکت لوکوموتیو، گرمایش محیط و رطوبت دهی به محیط  استفاده می شود.

استفاده از روغن انتقال حرارت بویلر باعث می شود تا گرما و‌ حرارت در دیگ ها از جایی به جای دیگر بروند. بویلر ها دارای لوله هایی هستند که انتقال حرارت را در سیستم ممکن می سازند. از این رو‌ استفاده از این روغن این حرکت را ممکن می سازد. 

 گاه ممکن از در بویلر ها به حرارت بالایی برای تولید بخار احتیاج باشد که در این موارد استفاده از این روغن ها به انتقال حرارت بالا و در نهایت بالا رفتن دما کمک شایانی می کنند.

 استفاده از این روغن ها در سیستم های بویلر امری ضروری است  زیرا علاوه بر انتقال گرما، موجب اصطکاک و خوردگی لوله های مارپیچی نمی شود.  

این روغن ها در سیستم گرمایشی بویلر باید همواره در حال گردش باشند زیرا در صورت راکد بودن عملکرد مناسبی ارائه نمی دهند.   روغن های انتقال حرارت بویلر دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. برای مشاهده ویژگی های این محصول و‌ همچنین خرید آن به مشاهده از سایت ما بپردازید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.