چگونه در کمترین زمان، سایتی کامل بسازیم؟

امروزه بسیاری از کسب‌و کارها مجازی شده و استقبال مردم از خرید اینترنتی بیش‌تر شده است. به همین دلیل اکثر فروشگاه‌های حضوری به فکر ساخت سایت شخصی برای فروش محصولات و یا فروشگاه‌های اینترنتی افتاده و برای رسیدن به درآمد بیش‌تر تلاش می‌کنند. اما طراحی وب سایت کار آسانی نبوده و نیازمند تخصص کافی است. از طرفی پروسه طولانی مدتی داشته و در زمان کم به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما برخی از فروشگاه‌ها به دلیل تنظیم زمان‌بندی برای فروش محصولات و یا مختل شدن کسب‌وکارشان، زمان کافی برای انتظار طولانی مدت ساخت سایتشان را ندارند. از همین رو به دنبال راه‌های آسان و کوتاه مدت برای ساخت سایت شخصی و فروشگاهی هستند.

در این مقاله روش‌های ساخت سایت را به شما ارائه کرده و بهترین فروشگاه ساز را به شما معرفی می‌کنیم:

روش‌های طراحی سایت

مهم‌ترین راه‌‎ها برای ساخت سایت شخصی و یا فروشگاهی به شرح زیر است:

  1.   ساخت سایت با متخصصان کامپیوتر

یکی از راه‌های ساخت سایت فروشگاهی که می‌توان با استفاده از آن به سایت دلخواهتان برسید، مراجعه به افراد کاربلد و ماهر در حوزه ساخت سایت است.

این افراد با توجه به دانش و مهارت خود در تنظیم سایت و با استفاده از کدنویسی‌های مختلف، سایت موردنظرتان را تحویل می‌دهند. اما توجه داشته باشید که ممکن است که سایتهای ساخته شده دچار نقایص مختلفی شود. همچنین مدت زمان طولانی‎تری را هم از شما بگیرد؛ پس برای انتخاب این روش، صبرتان را زیاد کنید.

     2. ساخت سایت با شرکت‌های طراحی سایت

برای آن که از کیفیت سایتتان مطمئن‌تر شوید، بهتر است که ساخت سایت را به شرکت‌های بزرگ متخصص سایت ساز بسپارید.

این شرکت‌ها اعتبار بیش‌تری نسبت به یک فرد داشته و برای رفع مشکلات احتمالی هم مناسب‌تر هستند. توجه داشته باشید که هزینه ساخت سایت با استفاده از این شرکت‌ها به دلیل کدنویسی، زیاد بوده و زمان تقریبا زیادی را هم نیاز دارد.

  1. خودتان سایت بسازید

یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت سایت، مراجعه به مطالب و دوره‌های آموزش ساخت سایت رایگان بوده که امکان راه‌اندازی سایت را برایتان فراهم می‌کند. این کار اصولا با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام می‌شود.

در این روش کافی است که هاست، دامنه و قالب مناسب خود را خریداری کرده و پس از نصب وردپرس، سایتتان را بسازید. این روش جزو آسان‌ترین و پر سرعت‌ترین راه‌ها برای ساخت سایت است؛ اما حتما نیاز به آموزش‌های کافی داشته و هزینه نسبتا زیادی را هم نیاز دارد.

  1. به سایت سازها مراجعه کنید

فروشگاه ساز ها و سایت سازها به عنوان بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ساخت فروشگاه و سایت در کوتاه‌ترین زمان است. در این روش تنها با چند کلیک، سایتی قدرتمند، کامل و زیبا را ساخته و در صورت نیاز، به راحتی آن را اصلاح می‌کنید.

سایت ساز امکان کار آسان و راحت را برایتان فراهم کرده و نیاز به هیچ اطلاعاتی برای طراحی سایت ندارد. هم‌چنین بهترین ویژگی آن را می‌توان به پرسرعت بودنش اشاره کنیم؛ چرا که سایت ساز با داشتن قالب‌های آماده و از پیش ساخته شده، وقت شما را برای ساخت سایت جدید نمی‌گیرد. هم‌چنین هزینه بسیار کمی هم داشته و از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.

امروزه شرکت‌های سایت ساز مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند؛ اما توجه داشته باشید که همه آن‌ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند. پس پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سپردن ساخت سایت به سایت سازها، نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کرده و پس از تحقیقات، اقدام کنید.

کدام راه کوتاه‌ترین زمان را نیاز دارد؟

با توجه به راه‌های گفته شده برای ساخت سایت، سایت سازها را می‌توان به عنوان آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌ برای ساخت سایت نام ببریم.

چرا که در روش اول و دوم، پیدا کردن فرد و شرکت مطمئن برای ساخت سایت سخت بوده و وقت و هزینه بسیار زیادی را هم نیاز دارد. در روش سوم هم به دلیل عدم تخصص کافی افراد برای ساخت سایت، هم وقت زیادی را صرف کرده و هم ریسک زیادی دارد.

چرا که برای کار در فضای وردپرس نیاز به هزینه دامنه و هاست دارید. در نتیجه اگر به هر دلیلی سایتتان به درستی ساخته نشود، هزینه‌هایتان هدر می‌رود.

بهترین سایت ساز در ایران کدام است؟

خوشبختانه در ایران سایت سازهای باکیفیت متعددی فعالیت کرده که یکی از بهترین آن‌ها را می‌توان به شرکت بزرگ پرتال اشاره کنیم. سایت ساز پرتال با هدف کسب موفقیت بیش‌تر شما در کسب‌وکار و افزایش درآمدتان شروع به کار کرده است.

شما می‌توانید با استفاده از پرتال، به راحتی سایتتان را راه‌اندازی و مدیریت کرده و به ابزارهای بازاریابی هم دسترسی پیدا کنید. از طرفی خیالتان از امنیت و به روز بودن سایت تان راحت شده و ارتباط مستقیم و دائمی با پشتیبانی را هم تجربه می‌کنید.

ضمنا بهترین ویژگی پرتال را می‌توان به پایین بودن قیمت ایجاد سایت اشاره کنیم؛ چرا که وب‌سایت پرتال به شما اجازه 7 روز استفاده رایگان از سایتتان را داده و هیچ هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند.

هم‌چنین هزینه سالانه مقرون به صرفه‌ای را دریافت کرده و در عوض خدمات فوق‌العاده‌ای را هم به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای ساخت سایت با پرتال به وب‌سایت www.portal.ir مراجعه کرده و یا شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.