دانلود و پیشنهاد فیلم های هندی عاشقانه و اکشن

ما برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال فیلم های سینمایی هستیم که خنده را بر لبمان بیاورد و رضایتمان را جلب کند و چه بهتر که این فیلم از دسته فیلم های هندی رمانتیک باشد. نیکی دیلی این فیلم ها و سریال های هندی را برای شما جمع آوری کرده است و برای صرفه جویی در وقت و اینترنت شما پخش آنلاین تمامی فیلم و سریال ها را قرار داده است.! تمامی فیلم هایی که در زیر منتشر می شود در بخش دانلود فیلم های هندی نیکی دیلی قرار دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پیشنهاد 4 فیلم هندی عاشقانه و اکشن

1- حقیقت تنها پیروزی است

فیلم هندی عاشقانه حقیقت تنها پیروزی است (Satyameva Jayate) به کارگردانی میلاپ زاوری محصول 2018 کشور هند است و ژانری عاشقانه،کمدی،اکشن و ماجراجویی دارد.! این فیلم هندی اولین بار توسط شرکت های Anand Pandit Motion Pictures و PanoramaFilms منتشر شد و کاندیدای دریافت چهار جایزه معتبر در جشنواره های مختلف بین المللی فیلم شد. در این فیلم کمدی هنرمندانی چون جان آبراهام، مانوج باجپایی، آیشا شرما، آمروتا کانویلکار، منیش چودری، نورا فتحی، سونم آرورا، جوی بَدلانی، آمیت چاوداری نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

مامور شیوانش برای گرفتن “ویر” مرد قاتل پلیس های فاسد در شهر، ماموریتی را بر عهده گرفته است. هر دوی آنها در نهایت علیه دشمنی مشابه هستند، اما راهشان با یک خط از همدیگر متمایز میشود و آن خط چیزی نیست جز قانون…

2- گول ظاهر را مخور 1

فیلم سینمایی هندی گول ظاهر را مخور 1 (Drishyam 2015) به کارگردانی نیشیکانت کامات محصول 2015 کشور هند است و ژانری عاشقانه،کمدی،اکشن و ماجراجویی دارد.! در این فیلم بازیگرانی چون اجی دیوگن، تابو، شریا سارن، ایشیتا داتا، مرونال جادهاو نقش داشته اند.

داستان فیلم :

مردی به نام ویجی سالگونکار (اجی دیوگن) که سواد ندارد یک دختر بی سرپرست به نام آنجو را پیدا می‌کند و او را به فرزندی قبول می‌کند. سال‌ها بعد ویجی با زنی به نام ناندینی(شریا سارن) ازدواج می‌کند و با دختر خودش و همچنین دختر خوانده اش آنجو یک خانواده چهار نفره دارد، همچنین ویجی یک کلوپ کرایه فیلم دارد و همه فیلم‌ها را می بیند.یک روز آنجو به اردوی دانش آموزی می‌رود، در این اردو پسری به نام سم از آنجو به صورت پنهانی بدون اطلاع او در حمام فیلم می‌گیرد و او را تهدید می‌کند تا به خواسته او را بپذیرد تا فیلم منتشر نشود…

3 – گول ظاهر را مخور 2

فیلم سینمایی هندی گول ظاهر را مخور 2 (Drishyam 2021) به کارگردانی جیتو جوزف محصول 2021 کشور هند است و ژانری عاشقانه،کمدی،اکشن و ماجراجویی دارد.! همچنین اولین بار شرکت Aashirvad Cinemas این فیلم را منتشر کرد و در این فیلم بازیگرانی چون موهانلل، مینا، آنسیبا، استر آنیل، صدیق، آشا شراط، سایکونر، مورالی گپی، گانش کومار نقش داشته اند.

داستان فیلم :

شش سال پس از وقوع حوادث قسمت اول و پرونده مربوط به ناپدید شدن وارون، جورج کوتی و خانواده اش سبک زندگی دیگری را در پیش گرفته و از نظر مالی بسیار پیشرفت کرده اند. هر یک از اعضای خانواده در زمینه های مربوط به خود پیشرفت کرده و زندگی خوبی را میگذرانند. تا اینکه وضعیت مالی خوب این خانواده موجب حسادت برخی از افراد شهر کوچک آن ها شده و اینبار به جای همدردی با این خانواده شروع به شایعه پراکنی در مورد آن ها میکنند. این موضوع باعث از بین رفتن حسن شهرت جورج کوتی شده و…

4- شیرینی و ادویه هند

فیلم سینمایی شیرینی و ادویه هند (India Sweets and Spices) به کارگردانی گیتا مالک محصول 2021 کشور هند است و موضوعی عاشقانه،کمدی،اکشن و ماجراجویی دارد.! در این فیلم عاشقانه و کمدی بازیگرانی چون سوفیا علی، مانیشا کویرالا، عادل حسین نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

وقتی آلیا دانشجوی سال اول دانشگاه برای تابستان به خانه برمی گردد، رازها و دروغ هایی را در گذشته پدر و مادرش کشف می کند که باعث می شود همه چیزهایی را که فکر می کرد در مورد خانواده اش می دانست زیر سوال ببرد.

نقد و بررسی :

1- من از این فیلم لذت بردم. از نظر بصری اغلب بسیار زیبا است، به خصوص اگر شما فردی مثل من هستید که عاشق زیبایی شناسی هندی هستید. همچنین در مواقعی سرگرم کننده است و در برخی مواقع به مسائل عمیق پرداخته است. بیش از یک بار من را به یاد فیلمی که به نظر من یکی از بهترین فیلم های تمام دوران است، یعنی فارغ التحصیل انداخت. نه اینکه شیرینی و ادویه هندی به عظمت فارغ التحصیل نزدیک شود، اما آنها چند چیز مشترک دارند. این شامل یک شخصیت اصلی بیست ساله است که در حال کاوش در زندگی و نقش خود در آن است و با دروغگویی، دورویی و سطحی نگری بزرگسالان در زندگی خود دست و پنجه نرم می کند. اوه، و البته، صحنه ای وجود دارد که در آن او در حالی که در ته استخر والدینش نشسته است، سعی می کند با بازدم حباب ها از دنیای اطراف خود فرار کند.

2- لذت بردن از هیچ فیلمی که سوفیا علی را در آن حضور دارد، سخت خواهد بود. با این حال، زیبایی کنار، این فیلم محتوایی دارد. اجراهای برجسته توسط کل بازیگران و تصویری دراماتیک و متقاعد کننده از جوامع آمریکایی-هندی که همه می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، صرف نظر از منشاء خانوادگی یا پویایی ما. چند خط واقعا عالی در این فیلم وجود داشت. مورد علاقه من “خانواده های ما پر از شگفتی هستند؟ خانواده های ما پر از SH$T هستند”. وقتی او این را گفت، در پروازم با صدای بلند خندیدم. تصاویری عالی..

دانلود فیلم اکشن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.