طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو توسط وب24

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که قصد راه‌اندازی سایت دارند اما به شدت دچار تردید و سردرگمی شده‌اند. امروزه، افراد و شرکت‌های زیادی ادعای ارائه خدمات طراحی سایت و همچنین خدمات سئو دارند، اما واقعاً تشخیص کیفیت کار آنها کار آسانی نیست. در ادامه توضیح می‌دهیم چه فاکتورهایی را جهت انتخاب شرکت یا فردی که طراحی سایت انجام می‌دهد، در نظر بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه به طراح سایت اعتماد کنیم؟

هرچقدر تقاضا برای دریافت خدمات طراحی سایت حرفه ای بیشتر می‌شود، بر تعداد عرضه‌کنندگان این خدمات هم افزوده می‌شود. در یکی دو سال گذشته با گسترش همه‌گیری کرونا، میل زیادی به آنلاین شدن کسب و کارها در میان مردم ایجاد شد. این روند باعث شده افراد زیادی تمایل به طراحی سایت حرفه ای داشته باشند اما در انتخاب مسیر خود دچار سردرگمی شوند.

از یک سو شما برای طراحی سایت گزینه‌های زیادی پیش رو دارید که انتخاب هرکدام باعث تفاوت در میزان هزینه‌های شما می‌شود؛ از سوی دیگر امکان سنجش کیفیت خدمات طراحی سایت برای همه وجود ندارد. به همین دلیل اعتمادکردن به کسانی که خدمات طراحی سایت یا سئو ارائه می‌دهند، بسیار سخت است.

اما برای رفع این مشکلات بهترین راه‌حل مراجعه به سابقه کار و نمونه کارهای موفق هر شرکت یا فرد خدمات‌دهنده است. اگر طراح سایت بتواند نمونه کارهای موفق خود را با اعتمادبه‌نفس کافی به شما نشان دهد، می‌توانید به دانش و تخصص او اعتماد کنید. همچنین لازم است هنگام ارائه خدمات، به صورت دقیق خدمات و هزینه‌های هرکدام را بررسی کرده و برای انجام آنها گزارش دریافت کنید.

وب 24، شرکت طراحی سایت با سابقه 15 ساله

اگر تصمیم خود را برای طراحی سایت حرفه ای گرفته‌اید، ما به شما شرکت وب 24 را پیشنهاد می‌کنیم؛ شرکتی که به راحتی نمونه کارهای موفق و معتبر زیادی را در اختیار شما قرار داده است. کافی است سری به سایت وب 24 بزنید و در صفحه نمونه کار، آنها را مشاهده کنید.

این شرکت که 15 سال در زمینه طراحی سایت حرفه ای فعالیت دارد، سایت‌های خود را به دو شکل اختصاصی و وردپرسی طراحی می‌کند. در طراحی سایت اختصاصی همه قسمت‌های سایت شما به صورت اختصاصی کدنویسی شده و هر امکاناتی که لازم داشته باشید برای آن در نظر گرفته می‌شود؛ اما در طراحی سایت وردپرسی، از وردپرس و قالب‌های آن برای سایت شما استفاده می‌شود. این سایت‌ها هزینه کمتری دارند اما ممکن است سرعت و امنیت خیلی بالایی نداشته باشند و امکانات کمتری در اختیارتان بگذارند.

طراحی سایت منطبق بر اصول سئو

طراحی سایت حرفه ای در مجموعه وب 24 کاملاً منطبق بر اصول سئو انجام می‌شود. بدین ترتیب، سایت شما مشکلی برای گرفتن رتبه‌های برتر در نتایج جستجوی گوگل نخواهد داشت. از جمله ویژگی‌های منطبق با سئو می‌توان به سرعت بارگذاری بالا، امنیت بالا، سازماندهی صحیح محتوای سایت، استفاده از تگ‌های عنوان، متای توضیحات و تگ‌های متا در همه صفحات و … اشاره کرد. برای سفارش طراحی سایت کافی است به وب‌سایت وب 24 مراجعه کرده و از طریق صفحه مشاوره رایگان، فرم درخواست مشاوره را ارسال کنید. کارشناسان این شرکت با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

خدمات سئو حرفه ای وب 24

علاوه بر طراحی سایت شما می‌توانید خدمات سئو حرفه ای هم از وب 24 دریافت کنید. سئو یا بهینه سازی سایت فرایندی است که باعث می‌شود سایت شما موردتوجه الگوریتم های گوگل قرار گرفته و رتبه‌های بالا را در نتایج جستجو بدست آورد. این کار، ترافیک بالایی را به سایت شما هدایت کرده و به‌خصوص مشتریان بالقوه زیادی را جذب سایت شما می‌کند.

خدمات سئو حرفه ای شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو وب 24 شامل کلیه فعالیت‌های سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی می‌شود. در بخش سئو داخلی فعالیت‌هایی روی سایت شما انجام می‌شود تا برای رتبه گرفتن در سایت آماده شود؛ از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به تولید محتوای بهینه، لینک‌سازی بین صفحات و تنظیم تگ‌های مختلف صفحات اشاره کرد.
سئو تکنیکال شامل اقدامات فنی است که زیرساخت موردنیاز برای کسب رتبه در گوگل را ایجاد می‌کند. کم‌حجم شدن کدهای سایت و درنتیجه بالارفتن سرعت، مهم‌ترین فعالیت این حوزه است. علاوه بر این‌ها، در حوزه سئو خارجی هم به ایجاد لینک‌های خارجی و کسب اعتبار برای سایت شما پرداخته می‌شود. مجموعه این فعالیت‌ها باعث توجه الگوریتم های گوگل به صفحات سایت شما شده و رتبه‌های خوبی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است

البته باید توجه داشته باشید که سئو فرایندی زمان‌بر بوده و معمولاً بین شش ماه تا یک سال زمان نیاز دارد. البته وب 24 در زمینه سئو هم نمونه کارهای موفق زیادی به شما ارائه می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید این نمونه کارها را مشاهده کنید. همچنین برای سفارش سئو هم کافی است به صفحه مشاوره رایگان سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهید. در این مورد هم کارشناسان وب 24 با شما تماس گرفته و ضمن بررسی حوزه کاری شما، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.