آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر در سریعترین زمان ممکن

آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر، آموزشی است که درون آن شما به طور کامل یاد میگیرید که چگونه باید گوشی هواوی خود را فلش کنید. مسلما فلش کردن گوشی بدون کامپیوتر غیر ممکن است. در نتیجه، شما به یک کامپیوتر یا لپ تاپ برای ادامه آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر نیاز دارید. آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر به شما کمک می کند تا رام های مختلف گوشی هواوی را شناسایی کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

در کل دو راه اصلی برای فلش کردن گوشی هواوی وجود دارد. راه اول استفاده از کامپیوتر و راه دوم استفاده از مموری می باشد. توصیه ما به شما استفاده از راه اول یعنی کامپیوتر است. چرا که این راه تضمینی بوده و احتمال خطای آن کمتر می باشد. ولی قبل از پرداختن به مباحث موجود به آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر، بیایید تعریف کلی از فلش کردن و راه های موجود برای انجام این کار داشته باشیم. پس همراه چیکاو باشید.

فلش کردن چیست؟

هر وسیله ای که بر اساس کامپیوتر ساخته شده است، یک سیستم عامل دارد. در گوشی ها و موبایل های هواوی، این سیستم عامل اندروید نام دارد. فلش کردن به فرآیند خاصی گفته می شود که در طی آن همه محتویات سیستم عامل پاک شده و شما یک سیستم عامل جدید را جایگزین می کنید. شما می توانید اندروید گوشی خود را پاک کنید و یک اندروید جدید تر یا قوی تر را نصب نمایید. فلش کردن می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. مثال، هنگامی که گوشی شما خراب می شود، شما باید آن را فلش کنید. از آنجایی که سیستم عامل از اول نصب می شود، فلش کردن باعث می شود تا خطا های گوشی به طور کامل برطرف شوند. اگر نیاز به آپدیت موبایل خود دارید، حتما مقاله آموزش آپدیت موبایل را مطالعه کنید.

در صورتی که شما از گوشی های قدیمی تر استفاده می کنید و دوست دارید تا نسخه های جدیدتر اندروید را تجربه نمایید، فلش کردن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چرا که گوشی های قدیمی تر آپدیت های رسمی را دریافت نمی کنند. در نتیجه، شما باید از دیگر راه ها همچون فلش کردن برای ارتقای گوشی خود استفاده کنید. آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر به شما یاد می دهد که به طور کامل اندروید گوشی خود را عوض کنید.

پیش های نیاز های فلش

شما باید بدانید که اطلاعات ارائه شده در این آموزش تضمینی نمی باشند. یعنی شما هر مرحله ای را که اشتباه بروید، ممکن است که آسیب های زیادی را به گوشی و هارد گوشی وارد کنید. پس، مراقب باشید. شما باید تمامی مراحل را با دقت انجام دهید. گاهی اوقات فلش کردن با استفاده از کامپیوتر ممکن نیست. در چنین حالتی، شما باید فلش را با استفاده از باکس های مخصوص انجام دهید. توصیه ما به شما استفاده از خدمات تعمیرات موبایل معتبر و حرفه ای می باشد. برای فلش کردن شارژ باتری مهم است. شما باید از یک باتری سالم استفاده کنید و آنها را انتها شارژ نمایید. بهتر است که قبل از شروع آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید.

آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر - چیکاو

کامپیوتر شما باید به یک منبع برق قوی متصل باشد تا مشکل خاصی برای شما در هنگام فلش کردن گوشی به وجود نیاید. بهتر است که بوت لودر گوشی هواوی را قبل از فلش کردن باز کنید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید. شما باید قبل از فلش کردن گوشی، نسخه رام یا رابط کاربری مورد نظر را دانلود کرده باشید. این مقاله صرفا اموزش بوده و فایل های مربوط به فلش گوشی هواوی را در اختیار شما قرار نمی دهد.

آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر و فلش تول

شما باید نسخه اندروید مورد نیاز برای گوشی خود را دانلود کنید. شما باید به بیلد نامبر، مدل و نسخه اندروید گوشی خود توجه داشته باشید. در مرحله بعد، شما باید sp flash tool را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس برنامه فلش تول را اجرا کنید تا بتوانید سایر مراحل آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر را دنبال نمایید.

رابط کاربری این نرم افزار از دکمه های مختلفی طراحی شده است. شما می توانید بعدا دکمه های مختلف را بررسی کنید. ما به شما توصیه می کنیم که هیچ تنظیماتی را در هنگام شروع تغییر ندهید.

مرحله اول آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر - چیکاو

از قسمت وسط سمت راست، گزینه Choose  را انتخاب کنید و رابط کاربری که شما آن را دانلود کردید را انتخاب نمایید. این کار باعث می شود تا نرم افزار نسخه را شناسایی کند.

مرحله دوم آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر - چیکاو

هنگامی که پوشه مورد نظر را انتخاب کردید، بر روی رابط کاربری دو بار کلیک کنید تا نرم افزار آن را شناسایی کند.

مرحله سوم فلش گوشی هواوی با کامپیوتر - چیکاو

حال شما باید بر روی دکمه download کلیک کنید. این دکمه در قسمت گوشه سمت چپ منوی بالایی صفحه قرار گرفته است. بر روی دانلود کلیک کنید تا فرآیند های اتوماتیک انجام شود. سپس، گوشی خود را خاموش کنید و آن را به کامپیوتر با استفاده از کابل یو اس بی متصل نمایید.

آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر - چیکاو

در این مرحله اطلاعات فلش رایت خواهند شد. لطفا تحت هیچ شرایطی گوشی خود را از کامپیوتر جدا نکنید. تا وقتی که یک ارور یا یک پیام موفقیت آمیز دریافت نکردید، تحت هیچ شرایطی گوشی خود را جدا نکنید. در نهایت، فلش کردن گوشی شما با موفقیت انجام خواهد شد.

در صورتی که در آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر با خطا مواجه شدید باید چه کاری را انجام دهید؟

آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر همیشه به صورت صد در صد درست کار نمی کند. گاهی اوقات شما با خطا های مختلفی مواجه می شوید. شما می توانید نوع درایور های کامپیوتر خود را تغییر دهید. شما می توانید رابط کاربری و نسخه اندروید را تغییر دهید. شاید نسخه اندرویدی که شما آن را دریافت کرده اید با گوشی شما سازگار نباشد.

بهتر است که قبل از شروع آموزش آموزش فلش گوشی هواوی با کامپیوتر پورت گوشی و سلامتی کامپیوتر را بررسی نمایید. همچنین، بهتر است که مطمئن شوید که کابل مورد نظر شما اتصالی نداشته و بریدگی ندارد. همچنان ما به شما توصیه می کنیم که فلش کردن گوشی را درون خانه انجام ندهید و برای فلش کردن، به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. در صورت نیاز می توانید مقاله آموزش راه اندازی موبایل هواوی را مطالعه کنید.

منبع avatecc
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.