آموزش فلش گوشی سامسونگ با راه های آسان

آموزش فلش گوشی سامسونگ، یک آموزش قوی به حساب می آید که به شما اجازه می دهد که انواع گوشی سامسونگ را فلش کنید. این راه، می تواند برای دیگر گوشی های اندرویدی هم معتبر باشد. ولی، همه چیز بسته به نوع گوشی و قدرت گوشی شما دارد. در صورتی که شما به تازگی با دنیای تکنولوژی آشنا شده اید، آموزش فلش گوشی سامسونگ می تواند بازدهی بالایی برای شما داشته باشد. چرا که فلش کردن می تواند قابلیت های مختلفی را در اختیار شما به عنوان کاربر سامسونگ قرار دهد. همراه چیکاو باشید. 

قبل از شروع آموزش فلش گوشی سامسونگ، شما باید بدانید که توصیه ما به شما استفاده از مراکز فلش کردن معتبر می باشد. شما فقط باید به دنبال استفاده از بهترین و قوی ترین مراکز باشید. چرا که انجام این کار کمی دارای ریسک می باشد. ولی، در صورتی که شما به هیچکس دسترسی ندارید، مشکل خاصی برای شما به وجود نمی آید. در صورتی که شما برای فلش کردن گوشی خود مصمم هستید، آموزش فلش گوشی سامسونگ ما را تا انتها دنبال کنید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

گوشی سامسونگ - چیکاو

فلش کردن چیست؟

فلش کردن گوشی می تواند سیستم عامل های مختلف همراه با قابلیت های مختلفی را در اختیار شما به عنوان کاربر قرار دهد. یکی از راه هایی که باعث می شود مشکلات مختلفی در گوشی شما حل شود، فلش کردن است. البته، در صورتی که شما فلش را به صورت ناقص انجام دهید، می توانید به گوشی سامسونگ خود آسیب های مختلفی را وارد نمایید. در نتیجه، شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. یک فلش کامل یعنی تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی شما اعم از مخاطبین، عکس ها، فیلم ها و برنامه ها به طور کامل پاک شود.

هنگامی که سیستم عامل گوشی پاک شود و با یک سیستم عامل قوی تر جایگزین شود، همه ارور های گوشی به طور کامل از بین خواهد رفت. استفاده از یک کاستوم رام باعث می شود تا ظاهر گوشی شما به طور کامل تغییر پیدا کند. در نتیجه، اگر شما هم از گوشی خود و رابط کاربری اش خسته شدید، می توانید یک کاستوم رام زیبا را بر روی گوشی خود نصب کنید.

برای آماده سازی موبایل چه ابزار هایی نیاز است؟

قبل از اینکه آموزش فلش گوشی سامسونگ را شروع کنیم، بیایید یک سری از مسائلی که شما باید آنها را بررسی کنید را چک کنیم. باید میزان شارژ گوشی را مدیریت کنید. قبل از شروع فلش کردن باید گوشی خود را به طور کامل شارژ نمایید. چرا که فلش کردن باعث می شود تا مقدار زیادی از حجم باتری مصرف شود. اگر گوشی میان فلش کردن خاموش شود، آسیب های خیلی زیادی به هارد آن وارد خواهد شد.

بهتر است که قبل از شروع آموزش فلش گوشی سامسونگ، شما از دستگاه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که شما نسخه پشتیبان تهیه کردید و اتفاقی افتاد، خیلی راحت می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. پس یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بر روی مموری یا کامپیوتر نگهداری کنید.

شما باید درایور های یو اس بی سامسونگ را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. این کار باعث می شود تا اطلاعات بر روی گوشی شما به طور کامل منتقل شود. همچنین، بهتر است که فایل های فلش را دریافت کنید. فایل های فلش یا رام ها، مهمترین ابزار هایی هستند که شما به آنها نیاز دارید. از مراکز مختلفی هم می توانید آنها را دریافت کنید. انجمن های ایرانی و خارجی زیادی در زمینه عرضه این رام ها فعالیت می نمایند.

آموزش فلش گوشی سامسونگ

برای فلش کردن گوشی سامسونگ، شما باید مقدار زیادی از وقت با ارزش خود را هدر دهید و فایل های رام مختلف را تهیه کنید. ولی، امروز ما قرار است به شما راهی را معرفی کنیم که بدون نیاز به دانلود رام و فقط با چند کلیک ساده و معمولی بتوانید گوشی خود را به طور کامل فلش کنید. ما قرار است که از Droidkit استفاده کنیم. این برنامه میتوانید سیستم عامل گوشی را پاک کند و از اول نصب نماید. شما می توانید گوشی سامسونگ خود را با چند کلیک ساده آپدیت کند.

هیچ روت و هیچ فعالیت خاصی هم نیاز نیست. فقط، شما به یک کامپیوتر، گوشی سامسونگ و برنامه Droidkit نیاز دارید. در اولین مرحله شما باید درویدکیت را دانلود کنید و آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

مرحله اول آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

در مرحله بعدی آموزش فلش گوشی سامسونگ، شما باید گوشی سامسونگ خود را متصل نمایید و بر روی start کلیک کنید.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

در این قسمت یک صفحه به شما نمایش داده می شود که شما را مطمئن می کند که گوشی شما به طور کامل متصل شده است. در صورتی که شما از صحت اطلاعات اطمینان داشتید، بر روی Next کلیک کنید.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

حال شما باید بر روی نسخه اندرویدی که قصد دارید از آن استفاده کنید کلیک نمایید. شما می توانید بر روی گزینه Download کلیک کنید تا نسخه های جدیدتر را دریافت نمایید.

 آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

سپس طبق آموزش موجود درون عکس، گوشی سامسونگ خود را وارد حالت دانلود کنید.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

در آخرین مرحله بر روی next کلیک کنید و منتظر بمانید تا آپدیت گوشی دانلود و نصب شود.

آموزش فلش گوشی سامسونگ با استفاده از Odin

در صورتی که شما به یک راه سخت علاقه دارید، می توانید از اودین هم استفاده کنید. برای انجام این کار در اولین مرحله شما باید برنامه اودین و یک رام مخصوص گوشی خود را از اینترنت دانلود کنید. در صورتی که شما یک رام خراب را تهیه کنید، گوشی آسیب می بیند.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

در مرحله دوم شما باید گوشی را خاموش کرده و به حالت دانلود وارد کنید.

در سومین مرحله شما یک اخطار زرد رنگ مشاهده می کنید، دکمه زیاد کردن صدا را بزنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

سپس شما باید گوشی خود را با یک کابل یو اس بی به کامپیوتر وصل کنید. به اودین اجازه دهید تا گوشی شما را شناسایی کند. باید علامت Added بر روی برنامه ظاهر شود. سپس شما باید فایل های رام خود را انتخاب کنید و بر روی start کلیک کنید تا فلش کردن گوشی شروع شود.

آموزش فلش گوشی سامسونگ - چیکاو

در صورتی که شما Pass را مشاهده کردید، کابل را از گوشی خود جدا کنید تا سایر فرآیند ها صورت گیرند.

منبع imobie
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.