فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط استثنایی در سایاخودرو

اگر شما هم از کسانی هستید که پیدا کردن طرح مناسبی برای فروش اقساطی ایران خودرو به یکی از دغدغه‌های جدی‌تان تبدیل شده است، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

علت استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو بزرگ‌ترین کمپانی خودروساز وطنی است. هر چقدر هم که مرغ همسایه غاز باشد و بخواهیم غرق در زیبایی و کارایی خودروهای خارجی شویم، نمی‌توانیم از پیشرفت خودروسازی کشورمان طی دهه‌های گذشته چشم بپوشیم.

طبیعی است که افراد زیادی متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو باشند، زیرا با نصف هزینه‌ای که باید صرف خرید خودرو خارجی کنند، می‌توانند صاحب یک خودرو لوکس و مدرن ایرانی شوند که خدمات پس از فروش گسترده دارد و از همه مهم‌تر تولید ملی است.

فروش اقساطی ایران خودرو

اگرچه طرح‌های اقساطی در کشور ما بسیار پرطرفدار است، اما مهم‌ترین دغدغه خریداران یافتن مجموعه‌ای است که قابل اعتماد باشد و بتوان به راحتی با آن پای میز معامله نشست.

متاسفانه امکان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو از سوی کارخانه وجود ندارد و مدیران فروش ایران خودرو هیچ طرح و برنامه‌ای برای ارائه طرح‌های اقساطی ندارند.

از این رو چاره‌ای وجود ندارد جز این که به مجموعه‌های مجاز مراجعه کنیم و با آن‌ها وارد معامله شویم. یکی از این مراکز صاحب نام و مطمئن، سایا خودرو است که به واسطه حضور چندین و چند ساله در بازار خودرو و اسم و رسمی که این مجموعه دارد، می‌توان با خیال راحت برای خرید انواع محصولات ایران خودرو به شکل اقساطی روی آن حساب کرد.

خرید اقساطی محصولات صفر ایران خودرو یا خرید نقدی خودرو کار کرده

اگر به جای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، خرید خودرو دست دوم را انتخاب کنید، صراحتا باید به شما بگوییم که بخش قابل توجهی از سرمایه خود را دود کرده‌اید!

ببینید، اگرچه در طرح‌های اقساطی شما باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و  بابت خرید اقساطی، سود هم بدهید، اما باز هم نتیجه‌ای که حاصل می‌شود به خرید نقدی خودرو کار کرده می‌ارزد.

می‌پرسید چرا؟! توضیح خواهیم داد. وقتی شما یک خودرو کار کرده می‌خرید، باید مبلغ قابل توجهی برای هزینه تعمیر و نگهداری خودرو در نظر بگیرید، زیرا خودرو به هر حال مستعمل است و توان فنی یک خودرو صفر را ندارد.

از طرفی به سبب استهلاک، مصرف سوخت آن بالا رفته است و باید هم وقت و هم هزینه بیشتری صرف سوخت رسانی به وسیله نقلیه‌تان کنید.

بنابراین شما همان قدری که باید در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو صرف کنید تا یک خودرو فنی و صفر را از آن خود کنید، باید هزینه کنید تا از خودرو دست دومی که خریده‌اید نگهداری کنید، معامله‌ای که مشخصا هیچ سودی برای شما در پی نخواهد داشت.

خودرو صفر شما هر زمان که به پول احتیاج داشته باشید، در بازار دست دوم به سرعت فروش می‌رود و سرمایه شما را نقد خواهد کرد، اما یک خودرو کار کرده که به اصطلاح بازاری‌ها چند دست گشته است، قطعا مشتریان زیادی نخواهد داشت وقتی افراد می‌توانند با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو در سایاخودرو صاحب خودرو درجه یک شوند.

بهترین زمان برای خرید اقساطی ایران خودرو

اگر از ما سوال کنید که بهترین زمان برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو چه زمانی است، مسلما به شما پاسخ خواهیم داد: همین امروز!

بله! درست شنیدید. شما نام مرکزی که باید با آن وارد معامله شوید را می‌دانید و از بهترین مزایا از سایا خودرو بهره‌مند خواهید شد، بنابراین تعلل اصلا جایز نیست.

ممکن است بگویید آخر چه کسی در گرانی شب عید به فکر خرید خودرو می‌افتد؟! اما واقعیت این است اوضاع اقتصاد کشور ما به گونه‌ای است که هر روزی که می‌گذرد از قدرت خرید پول کاسته می‌شود و بر نرخ تمام شده همه چیز افزوده می‌گردد.

پس اگر همین امروز برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو اقدام کنید، چند میلیون تومان نسبت به خرید خودرو در بهار ۱۴۰۱ سود خواهید کرد.

ضمنا تجربه به ما ثابت کرده است که هیچ وقت انتظار کشیدن برای پایین آمدن قیمت‌ها واقعا به ارزان شدن نینجامیده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که فکر کنیم اگر صبر کنیم، بازار خودرو ثبات می‌گیرد و قیمت‌ها پایین می‌آید.

شرایط اقتصادی به نحوی نیست که به جز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو راه دیگری برای ماشین‌دار شدن وجود داشته باشد. بنابراین حتی فکر کردن به این که با گذشت زمان بر سرمایه ما اضافه می‌شود تا بتوانیم نقدا برای خرید خودرو اقدام کنیم هم باعث ضرر مالی می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری را از دسترس خارج می‌کند.

زیرا اولا هزینه‌های زندگی روز به روز بیشتر می‌شود به طوری که امکان پس‌انداز را پایین می‌آورد، ثانیا قیمت خودرو ثابت نیست و همگام با تورم افزایش پیدا می‌کند.

سرمایه لازم برای خرید اقساطی ایران خودرو

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو را دارید، اما نگران تامین سرمایه اولیه برای پرداخت پیش قسط هستید، این نوید را به شما می‌دهیم که سایا خودرو تمهیداتی را اندیشیده است که شما با هر میزان سرمایه و کم‌ترین پیش پرداخت نیز می‌توانید صاحب ماشین شوید.

در واقع با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مردم کشور ما در مشاغلی فعالیت می‌کنند که حقوق ناچیزی دریافت می‌کنند که امکان پس‌انداز برایشان وجود ندارد، سایا خودرو طرح فروش اقساطی محصولات شرکت خودروساز سایپا را به نحوی در نظر گرفته است که اقشار کم درآمد و متوسط رو به پایین نیز بتوانند در آن شرکت کنند.

به این ترتیب، فروش اقساطی ایران خودرو فرصتی مغتنم در برابر تمامی کسانی است که قصد دارند ماشین خود را تعویض کنند یا برای اولین بار خودرو بخرند.

زمان تحویل خودروهای اقساطی ایران خودرو از سوی سایا خودرو

سایا خودرو با درک این دغدغه مردم، تمامی طرح‌های خود را با قید تحویل فوری واگذار می‌کند. البته اصلا عجیب نیست که شما در تبلیغ تمامی آگهی‌هایی که در فضای مجازی و حقیقی می‌بینید روی عبارت “تحویل فوری” تاکید ویژه شده باشد. اما واقعیت این است که کمتر مجموعه‌ای پیدا می‌شود که به این اصل متعهد بماند.

زیرا اکثرا تحویل خودرو را به اهرم فشاری برای دریافت پول بیشتر از مشتری تبدیل می‌کنند و گاهی آن قدر واگذاری خودرو را به تعویق می‌اندازند که مشتری تا آخر عمرش فکر شرکت در طرح‌های اقساطی هم به ذهنش خطور نکند.

در چنین شرایطی سایا خودرو به فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تاکید ویژه دارد و فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را نیز در دستور کار قرار داده است.

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی ایران خودرو

سایا خودرو با ظرایط عالی و استثنایی زیر، فروش اقساطی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است:

  • امکان خرید اقساطی خودرو با قیمت واقعی
  • امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان داخلی
  • امکان خرید اقساطی خودروهای مونتاژی
  • امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی محبوب جاده‌های ایران از جمله بهترین خودروهای چینی و کره‌ای
  • تنظیم قراردادهای شفاف و عمل به تمامب تعهدات مندرج در قرارداد
  • امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو
  • تحویل فوری و آنی تمامی خودروهای خریداری شده
  • ثبت سند به نام خریدار
  • امکان خرید خودرو با کم‌ترین سرمایه و پیش پرداخت
  • امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.