آموزش کامل خرید شت کوین از صرافی های بزرگ مثل گیت

شاید شما هم تمایل داشته باشید که در مورد آموزش کامل خرید شت کوین و در خصوص صرافی گیت مطالبی را بدانید. صرافی گیت یکی از صرافی‌ های کریپتوی چین در صنعت ارزها بود، اما در حال حاضر ارتباطی با این کشور ندارد. این صرافی بازارهای مختلفی را ارائه داده‌ است که از آن جمله می‌ توان به اتریوم، بیت کوین و شت کوین اشاره کرد.
امکانات متنوع صرافی گیت باعث شده‌ است که گاهی کار کردن با آن کمی پیچیده و گیج‌ کننده باشد، اما در کنار این مزیت های زیادی دارد. به‌ طوری‌ که شما به‌ راحتی می‌ توانید از طریق منوی اصلی این صرافی، معاملاتی مانند قرض گرفتن، معاملات آتی، پلتفرم عرضه اولیه توکن، خدمات مالی، معاملات مارتین، وام‌ دهی و حتی باز بینی کیف پول خود را چک کنید و در دسترس داشته باشید.
ما در این مقاله قصد داریم آموزش کامل خرید شت کوین از صرافی گیت، افتتاح حساب gate،  وریفای حساب gate.io و خرید شت کوین از گیت و صرافی گیت نکاتی را برای شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نحوه خرید از صرافی گیت

در این قسمت می‌ خواهیم نکاتی را در خصوص آموزش کامل خرید شت کوین از صرافی گیت  را برای شما بیان کنیم.

۱. ثبت‌ نام در صرافی گیت Gate.io

در گام نخست شما باید در صرافی Gate.io ثبت‌ نام کنید. برای این کار ابتدا در صفحه اصلی صرافی Gate.io وارد می‌ شوید، سپس روی گزینه sign up  کلیک می‌ کنید، صفحه ای برای شما باز می‌ شود که در آن‌ جا مشخصات و اطلاعات شخصی خودتان مانند ایمیل، رمز و نام کاربری را با دقت وارد می‌ کنید و در پایان کار نیز باید محل سکونت خود را انتخاب و موافقت خود را با قوانین و مقررات های سایت با زدن دکمه تایید اعلام کنید و سپس دکمه Next را بزنید.

۲. ایجاد رمز عبور سرمایه

پس از آن که ثبت‌ نام‌ تان انجام شد، در مرحله بعدی شما لازم است که یک رمز عبور سرمایه انتخاب کنید. البته دقت کنید که این رمز عبور حتما باید با رمز عبور ورود به حساب کاربری متفاوت باشد. پس‌ از انتخاب رمز عبور، ایمیلی برای شما ارسال می‌ شود که شما برای تکمیل فرایند ثبت‌ نام الزاماً باید آن را تایید کنید. وقتی‌ که حساب خودتان را تایید کردید، در این‌ جا می‌ توانید برداشت و واریزهای خود را انجام دهید.
نکته بسیار مهم در این خصوص این است که شما با تایید کردن حساب خودتان، امنیت کاربری را بیش تر می‌ کنید‌ که این موضوع به نفع شما است‌.

۳. احراز هویت

سومین مرحله ثبت‌ نام احراز هویت است که باید این کار طی مراحلی صورت بگیرد. در گام نخست شما باید وارد حساب کاربری شوید. جهت انجام این کار وارد وب‌ سایت www.gate.io می‌ شوید و ایمیل و رمز عبور خود را در قسمت Log in وارد می‌ کنید.
در مرحله بعدی شما باید تصویری از کارت شناسایی معتبر خودتان مثلاً  کارت ملی یا پاسپورت را برای تایید حساب کاربری آپلود کنید. البته برای راهنمایی کاربران در گوشه صفحه، یک نمونه از این کار انجام شده است. نکته مهم در خصوص این مرحله این است که شما باید دقت کنید مدارک شناسایی شما معتبر باشد، یعنی منقضی نشده باشند.
سومین نکته مهم این است که نام درج‌ شده در مدرک شناسایی با نام کاربری‌ تان باید یکسان باشد و تفاوتی نداشته باشد.
فرایند ثبت‌ نام و تأیید کد ممکن است تا ۱۲ ساعت به طول بینجامد، سپس احراز هویت شما تایید می‌ شود.

وریفای گیت و وریفای حساب گیت

همان‌ طور که پیش‌ تر اشاره کردیم صرافی گیت یک راه و یک مبادله گر برای خرید و فروش و تجارت در اتریوم، لایت کوین و بیت کوین و بسیاری از بازارهای دیجیتال می‌ باشد. مبادلات مختلفی از جمله قراردادهای دائمی با ارزهای رمز پایه، معاملات حاشیه‌ ای و نقطه ‌ای و بسیاری دیگر از معاملات مشهور  در این پلتفرم قابل‌ انجام می‌ باشند.
اما برای انجام این‌ گونه معاملات شما نیاز به یک افتتاح  وریفای حساب گیت دارید.
برای این کار هم می‌ توانید از کارشناسان خبره و با تجربه صرافی Gate.io مشورت کنید، تا بتوانید در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه یک حساب وریفای گیت برای خودتان راه‌ اندازی کنید. افتتاح وریفای حساب گیت نیز مانند ثبت‌ نام در صرافی مراحلی دارد؛ از جمله باید تصویر کارت ملی و عکس از صورت خودتان را آپلود کنید و مرحله به مرحله ثبت‌ نام را انجام دهید.

شناسایی نوع شت کوین

در مرحله نخست برای خرید شت کوین، شما باید برای خودتان تعیین کنید که قصد خرید کدام نوع از توکن های بازار رمز ارزها را دارید،
برخی از شت کوین های معروف که از اعتبار بیش تری نزد کاربران برخوردارند عبارت‌ اند از؛ آکیتا، کیک پد، ارز بیبی دوج، دوج کوین، دوج ایلان مارس، شیبا اینو، سیف مون.
حال که با برخی از معروف‌ ترین انواع شت کوین ها آشنا شده‌ اید، در این قسمت مراحل مختلف آموزش و برنامه‌ ریزی خرید شت کوین را توضیح می‌ دهیم.
نحوه خرید شت کوین ها و آشنایی با میزان سودآوری آن نحوه خرید شت کوین ها و آشنایی با سودآوری این ارز دیجیتال در نگاه اول ممکن است برای کاربران و سرمایه‌ گذاران تازه‌ کار، کمی پیچیده به‌ نظر بیاید. برای این کار شما با جستجو در سایت‌ های معتبر در خصوص شت کوین های جدید باید با جدیدترین شت کوین ها آشنایی پیدا کنید تا نکات نامفهوم برای شما حل‌ و فصل شود. برای آن که با زیر گروه‌ های مختلف خرید شت کوین آشنا شوید، می‌ توانید از طریق فیس‌ بوک اقدام کنید. در این خصوص گزینه  Microcap  Altcoins  یا Shitcoins را در فیس‌ بوک وارد می‌ کنید و با گروه‌ ها و جوامع مختلف این ارز دیجیتال آشنایی پیدا می‌ کنید.
البته دقت کنید که در این سایت‌ ها با کلاهبرداران حرفه‌ ای یا هکر ها مواجه نشوید و سرمایه شما از دست تان نرود.

نتیجه گیری

صرافی گیت یکی از با سابقه ترین و قدیمی‌ ترین صرافی‌ ها می‌ باشد که در زمینه ارزهای دیجیتال و رمز ارزها بسیار فعال است. البته این صرافی پیش‌ تر در کشور چین مستقر بوده‌ است و از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را تغییر داده‌ است سپس در سال ۲۰۱۷ تبدیل به یکی از سریع‌ ترین سرورهای معاملاتی شود، به‌ طوری‌ که امروزه با بسیاری از پلتفرم های معاملاتی جهان در حال رقابت می‌ باشد. این صرافی علاوه‌ بر خرید و فروش رمز ارزها، معاملات حاشیه ای و نقطه ‌ای و بسیاری از کارهای دیگر مانند خدمات پیشرفته مالی، اقدام به یک کار بسیار مهم دیگر نیز کرده‌ است و آن هم توزیع وام و قرض به کاربران خود است.
یک نکته مهم در خصوص این صرافی وجود دارد؛ بدین‌ معنا که به‌ علت گستردگی و پیچیدگی این صرافی، به‌ نظر می‌ رسد که برای کاربران و معامله‌ گران کم‌ تجربه و بی‌ تجربه  مناسب نیست و نیاز به اطلاعات و آموزش‌ های لازم دارد.
درنتیجه افرادی که قصد ورود به این صرافی‌ ها، ثبت‌ نام و انجام معاملات در آن را دارند، بهتر است در ابتدا آموزش‌ های لازم را ببینند، اطلاعات لازم را به دست بیاورند و در صورت نیاز با کارشناسان خبره و با تجربه این صرافی به مشورت بپردازند، تا دچار ضرر و زیان‌ های مالی نشوند.

شرکت آریاپی بزرگترین ارائه دهنده خدمات مالی و وریفای حساب های صرافی ای خارجی از جمله وریفای حساب بایننس ، وریفای حساب گیت ، وریفای حساب کوکوین و … میباشد ، برای ورود به آریاپی کافیست از طریق لینک زیر اقدام کنید :

www.ariapay.io

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.