آموزش راه اندازی موبایل شیائومی به صورت کامل در چند دقیقه

آموزش راه اندازی موبایل شیائومی به صورت کامل

آموزش راه اندازی موبایل شیائومی، آموزشی است که خیلی از افراد به آن نیاز دارند. مسلما افرادی که به تازگی با دنیای تکنولوژی آشنا شده اند دقیقا نمی دانند که چگونه باید یک گوشی را راه اندازی کنند. برند شیائومی یکی از برند های تازه وارد در دنیای تکنولوژی به حساب می آید. در صورتی که شما به تازگی یک گوشی تولید شده توسط شیائومی را تهیه کرده اید و به دنبال آموزش راه اندازی موبایل شیائومی هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در این قسمت ما قصد داریم تا به شما نحوه روشن کردن اولیه و انجام تنظیمات اولیه مربوط به گوشی های شیائومی را آموزش دهیم. البته که این راه ها و روش ها برای همه گوشی های اندروید کاربرد دارند. پس در ادامه با چیکاو همراه باشید.

بهترین راه برای دنبال کردن این آموزش چیست؟

ممکن است که برای شما هم سوال پیش بیاید که بهترین راه موجود برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن از آموزش راه اندازی موبایل شیائومی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه نکات ارائه شده در این مقاله را با دقت دنبال کنید. شرکت شیائومی همواره در حال بهبود رابط کاربری خود می باشد. در نتیجه، گوشی تهیه شده توسط شما ممکن است که رابط کاربری یا شکل متفاوتی داشته باشد. اما همه مراحل تنظیم کردن آن یکسان می باشد. در نتیجه، برای استفاده از آن آموزش شما با خیال راحت مراحل ارائه شده را دنبال کنید.

آیا خواندن دفترچه راهنما برای ما فایده ای دارد؟ تاثیر دارد؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است. در صورتی که شما با زبان انگلیسی، چینی یا فرانسوی آشنایی دارید، خیلی راحت می توانید از دفترچه راهنمای ارائه شده همراه با این محصول استفاده کنید. این دفترچه راهنما، همه اطلاعات لازم شما را درون خود قرار داده اند. در نتیجه، شما می توانید از آنها استفاده کنید. ولی گاهی اوقات، با دریافت آپدیت های جدید تر این دفترچه ها کارایی خود را از دست می دهند. پس شما به یک آموزش دقیق و کامل نیاز دارید که همه اطلاعات مورد نظر شما را درون خود جای داده است. این مطلب، یعنی آموزش راه اندازی موبایل شیائومی می تواند کمک بسیار زیادی به شما داشته باشد.

آموزش راه اندازی موبایل شیائومی، اولین مرحله

خب، مسلما اولین کاری که شما باید انجام دهید مربوط به باز کردن جعبه و خارج کردن گوشی از درون جعبه می باشد. پس از اتمام این مرحله، شما می توانید با ابزار های متنوعی مواجه شوید. معمولا گوشی های شیائومی یک عدد کاور ژله ای شفاف هم دارند. پس از اتمام این مرحله، شما باید با استفاده از ابزار سوزنی موجود درون جعبه، پورت مخصوص سیم کارت را از درون گوشی خارج کنید.

نحوه راه اندازی گوشی شیائومی - چیکاو

پس از خارج شدن پورت مخصوص سیم کارت، شما باید سیم کارت خود را درون پورت قرار دهید و آن را به گوشی وارد کنید. این کار باعث می شود تا فرآیند های مربوط به رجیستری موبایل و انجام تنظیمات اولیه خیلی سریع تر شود. پس از اتمام دو قسمت اول مربوط به آموزش راه اندازی موبایل شیائومی، شما باید گوشی را روشن کنید. این کار خیلی ساده است. همچون دیگر گوشی های موجود در دنیا، شما باید چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید تا گوشی به طور کامل روشن شود.

در صورتی که پس از نگه داشتن دکمه پاور گوشی مورد نظر شما روشن نشد، به احتمال زیاد شارژ ندارد. در نتیجه، شما باید آن را برای چند ساعت درون شارژ قرار دهید تا به طور کامل شارژ شود. همچنین، شما می توانید مموری کارت را نیز بر روی گوشی خود قرار دهید. در صورتی که شما قصد دارید تا از انواع مموری کارت استفاده کنید، بهتر است که آن را کنار سیم کارت در محفظه مخصوص خود قرار دهید.

راه اندازی اولیه گوشی شیائومی - چیکاو

در صورتی که سیم کارت شما حاوی پین باشد، شما در ابتدا باید پین سیم کارت را وارد کنید تا اجازه دسترسی به قسمت های مختلف گوشی را پیدا کنید.

پس از روشن شدن کامل گوشی، وارد یک صفحه مربوط به رابط کاربری و تنظیمات اولیه خواهید شد. معمولا در این مرحله نسخه رابط کاربری همراه با متن خوش آمد گویی به شما نمایش داده می شود. زبان خود را انتخاب کنید و بر روی NEXT کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

آموزش راه اندازی موبایل شیائومی، دومین مرحله

پس از اتمام کامل و موفقیت آمیز اولین مرحله آموزش راه اندازی موبایل شیائومی، نوبت به قسمت بعدی می رسد. شما باید یک کیبورد انتخاب کنید. البته، از MIUI 10 به بعد، انتخاب کیبورد حذف شده است و خود شیاومی یک کیبورد خاص را برای شما انتخاب می کند. ولی در صورت نیاز، شما می توانید آن را تغییر دهید.

در مرحله بعد گوشی از شما می خواهد تا به یک شبکه وای فای متصل شوید. این امر به شما اجازه خواهد داد تا به اکانت گوگل خود وارد شوید و از همه امکانات موبایل استفاده کنید. البته، جالب است بدانید که شما حق دارید تا به یک شبکه وارد نشوید. ولی در این صورت شما باید از بعدا وارد اکانت گوگل خود شوید.

در این قسمت شرایط استفاده را قبول کنید و بر روی Agree کلیک کنید.

در مرحله بعد شیائومی از شما می خواهد که به اکانت MI خود وارد شوید. در صورتی که یک اکانت ندارید میتوانید یک اکانت جدید بسازید و از آن استفاده کنید.

آموزش راه اندازی اولیه گوشی اندروید - چیکاو

در نهایت، شما می توانید بر روی دکمه OK کلیک کنید و به گوشی خود وارد شوید. توجه داشته باشید که بسته به نوع رابط کاربری و مدل گوشی مورد نظر شما، این مراحل ممکن است که متغیر باشد. ولی، برای راه اندازی اولیه اکثر گوشی های اندرویدی موجود در بازار، شما باید این مراحل را طی کنید. همچنین، در میان راه این دستگاه از شما درخواست می کند تا به حساب گوگل خود وارد شوید. این امر بعدا هم می تواند صورت گیرد ولی، توصیه ما به شما این است که حتما در ابتدا کار با گوشی حساب گوگل را تنظیم کنید تا در آینده هیچ دغدغه ای برای شما به وجود نیاید.

سوالات متداول

راه اندازی گوشی شیائومی بعد از تنظیمات کارخانه چگونه انجام می شود؟

این کار دارای دو مرحله بسیار ساده است. برای آشنایی با این مراحل همین مقاله را مطالعه نمایید.

آیا ارائه جیمیل هنگام راه اندازی اولیه گوشی شیائومی الزامی است؟

خیر الزامی نیست. اما با وارد کردن جیمیل دستکاه شما از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

3.8/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.