نکات مهم در خرید شارژرها و آداپتور های شارژر گوشی های هوشمند

در مقاله ای که به شرح ذیل می باشد تلاش بر آن داریم تا به بررسی موضوعات مهمی اعم از خرید شارژر اورجینال، خرید کابل شارژر اورجینال آیفون7 و خرید آداپتور شارژر اورجینال بپردازیم. در صورتی که تمایل به خرید لوازم فوق الذکر دارید به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با فروشگاه باتری اورجینال همراه باشید. در این مقاله به صورت کامل و جامع درباره مواردی که در مطالب پیشین بیان شد پرداخته شده است. لذا بهتر است ابتدا درباره خرید شارژر اورجینال که اشخاص زیادی به دنبال لوازم جانبی اورجینال می باشند بپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید شارژر اورجینال

از آنجایی که در طی  چند سال اخیر شاهد پیشرفت و ترقی های روز به روز علم و تکنولوژی در همه موضوعات خصوصا گوشی های تلفن همراه بوده ایم به این موضوع مهم پی برده ایم که اشخاص بیشتر از هر چیزی برای استفاده از تلفن همراه مشتاق تر بودند و با هوشمند شدن تلفن های همراه، بزرگتر شدن صفحه نمایشی آن و هم چنین با کیفیت تر شدن آن ها دردنیای امروز با کم شدن ظرفیت باتری آن ها روبرو هستیم.استفاده نمودن از شارژرهایی که اورجینال نمی باشند و تقلبی هستند هم می تواند تا حد زیادی به باتری تلفن همراه شما آسیب وارد کند و حتی در مواردی با توجه به آمپرهایی که از طریق شارژر کنترل نشده اند می تواند سبب بالا رفتن بیش از حد دمای باتری موبایل شده و آسیب اجتناب ناپذیری به تلفن همراه شما وارد کند پس حتما سعی کنید هنگام خرید شارژر برای تلفن همراه خود از شارژر اورجینال استفاده کنید. فروشگاه باتری اورجینال آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. چنانچه تمایل به خرید باتری اورجینال دارید بهترین گزینه برای خرید، خرید کردن از فروشگاه باتری اورجینال می باشد زیرا این فروشگاه از کلیه لوازم جانبی اورجینال برخوردار می باشد و محصولات خود را به صورت صد در صد اورجینال و با گارانتی به مشتریان خود عرضه می کند همین امر سبب ایجاد وجه تمایز میان این فروشگاه با دیگر فروشگاه های اینترنتی شده است. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت و آسوده برای خرید شارژر اورجینال از فروشگاه باتری اورجینال اقدام نمایید.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون7

در صورتی که دارای تلفن همراه آیفون 7 می باشید بد نیست بدانید که از جمله وظایف این مدل از شاژررها کاهش جریان برق جهت شارژ نمودن باتری تلفن همراه شما را عهده دارمی باشد. این نوع از شارژرها دارای یک کابل و یک آداپتور می شود این شارژر ولتاژ بین 110 تا 220 ولت را دریافت و آن را تبدیل به ولتاژ 5 و جریان 1 یا 2 آمپر می کند.

ممکن است برای شما این اتفاق افتاده باشد که ساعتها تلفن همراه خود را در شارژ گذاشته باشید ولی شارژر تلفن همراه شما را شارژ نکرده باشد. در این چنین حالتی شما باید شارژر تلفن همراهتان را عوض کنید. پیشنهاد فروشگاه باتری اورجینال به شما این است که ابتدا اطمینان حاصل نمایید که فروشگاهی که قصد خرید دارید فروشگاهی معتبر است یا خیر. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا آن فروشگاه گارانتی تعویض دارد یا خیر. به این صورت شما بعد از اینکه متوجه شدید کابل خریداری شده اورجینال نیست و تقلبی می باشد می توانید آن را به فروشگاه برگردانید. بنابراین بهترین گزینه برای خرید کابل تلفن همراه خرید کابل شارژر اورجینال آیفون7 می باشد. لذا در صورت تمایل به فروشگاه اینترنتی باتری اورجینال مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

آتش سوزی الکتریکی

ممکن است که آتش سوزی الکتریکی ایجاد شود.

به دلیل اینکه شارژر تقلبی استانداردهای کیفیتی ضعیفی دارد ممکن است موجب اسیب دیدن کابل شده و در نتیجه باعث خرابی آن شود.

در صورت استفاده از شارژر تقلبی این امکان وجود دارد که کابل ها درون دستگاه شما را بشکنند زیرا بسیار شکننده می باشند.

این امکان وجود دارد که کابل سبب آتش سوزی شود زیرا بیش از حد داغ می شود.

کابل های تقلبی ممکن است به خوبی درون آداپتور یا گوشی چفت نشوند.

این نکته را در خاطرتان داشته باشید که به هنگام خریداری نمودن شارژر اورجینال باید به کیفیتی که در ساخت آن استفاده است دقت کنید. کابل و شارژری اورجینالی که خریداری می کنید دارای کیفیت ساخت خوب و تمیزی دارد و بسیار مستحکم است اما شارژرهای تقلبی از پلاستیک هایی با قیمت بسیار پایین ساخته می شوند در صورتی که قسمت بالایی و لبه های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که گوشه ها و منحنی های شارژر تقلبی ناهموار بوده و دارای پلاستیک های اضافه می باشد اما شارژر اصلی دارای لبه های نرم و صافی دارد.

 

نکته دیگری که باید در هنگام خرید باتری اورجینال به آن توجه کنید این است که شارژر اورجینال و شارژر تقلبی هر دو در وسط کلگی شارژر دارای یک مفصل یا اتصال می باشند شارژر اورجینال دارای اتصالی صاف و تخت دارد اما شارژر تقلبی دارای اتصالی تیز و برجسته می باشد.

خرید آداپتور شارژر اورجینال

نگهداری داری کردن از تلفن همراه آن هم به صورت درست و صحیح به سبب اینکه قیمتهای گرانی دارند برای بیشتر کاربران دارای اهمیت بسیاری می باشد. زیرا وقتی که هر قسمت از تلفن همراه خراب شود از لحاظ مالی صاحب تلفن همراه را دچار ضرر و زیان مالی می کند. از قبیل این لوازم جانبی تلفن همراه که بیشتر از دیگر لوازم مورد استفاده قرار می گیرد باتری و اداپتور شارژر آن می باشد. این هم به سبب استفاده های متداول و شارژ کردن متداول تلفن همراه می باشد. مهم است هنگام خرید آداپتور شارژر  نمونه اصلی آن را تهیه کنید و به خاطر قیمت پایین‌تر به سراغ نمونه های کپی آن نروید. در صورتی که از باتری هارو شارژرهای غیر اورجینال استفاده نمایید سبب آسیب زدن به مدارها و سیستم های داخلی تلفن همراه می گردد و با گذشت زمان های زیاد از عمر آن کم می گردد.توجه داشته باشید که هنگام خرید آداپتور اورجینال فریب آداپتورهای بی کیفیت و ارزان قیمت موجود در بازار را نخورید. بخاطر اینکه تفاوتی در ظاهر آداپتورهای اورجینال و تقلبی در بازار وجود ندارد.

در بازار موبایل و لوزام جانبی آن سه نوع آداپتور از جمله آداپتورهای اورجینال؛ کپی و های کپی وجود  دارد که تفاوت آنها در مطالب ذیل آمده است

اورجینال: شارژر اورجینال با کیفیت ترین آداپتوری است که پیشنهاد می شود که خریداری کنید تا زمان استفاده از آن به گوشی و باتری آن آسیبی وارد نشود

شارژر های کپی: جهت معرفی این نوع شارژرمی توان گفت از لحاظ کیفیت پایین تر از نسخه های اصلی می باشد و در عین حال بالاتر از شارژرهای کپی است خریدارانی که توان مالی خرید شارژرهای اورجینال را ندارند می توانند از های کپی استفاده کنند.

کپی: این مدل آداپتورهای موجود در بازار بسیار بی کیفیت می باشند و ممکن است در کوتاه مدت یا خراب شوند یا به گوشی شما آسیب برسانند و فروشندگان آنها را بیشتر به خاطر قیمت پایین ترشان به شما پیشنهاد بدهند توصیه ما به شما این است که از خرید این مدل از آداپتور صرفه نظر کنید. بهترین گزینه برای خرید آداپتور شارژر اورجینال با کیفیت و با قیمت مناسب فروشگاه اینترنتی باتری اورجینال می باشد.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.