تعمیر پکیج بوتان در مشهد (مشهد سرویس)

جهت تامین آب گرم مصرفی و ایجاد یک سیستم گرمایشی در ساختمان نیاز به استفاده از پکیج های دیواری یا زمینی وجود دارد. میزان سوخت مصرفی و برخی از ویژگی ها مانند داشتن فن در هر کدام از برندهای تولید شده پکیج متفاوت است. یکی از برندهای مطرح ایرانی و دارای کیفیت بالا، پکیج بوتان است که در مدل های متنوعی مانند بیتا، پرلا پرو و پارما تولید می شود. این نوع دستگاه از مدت زمان نصب علاوه بر سرویس سالانه نیاز تعمیر یا تعویض قطعات خواهد داشت و این خدمات توسط سرویس کاران و تعمیرکاران به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در شهر مشهد این کلیه خدمات مربوط به مشکلات احتمالی پکیج بوتان مانند خرابی برد، سرد شدن آب، افتادن فشار دستگاه و … توسط تعمیرکار قابل ارائه است. تعمیر پکیج بوتان در مشهد نیز مانند سایر دستگاه ها در منزل و محل انجام می شود که موجب کاهش هزینه های انتقال دستگاه به تعمیرگاه خواهد شد. در نتیجه این نوع تعمیرات مانند خدماتی که نمایندگی بوتان مشهد به هنگام نصب ارائه می‌دهد، در محل انجام می شود.

تعمیر پکیج بوتان در مشهد با ضمانت سرویس

تعمیرات و سرویس پکیج به صورت دوره ای یا در صورت بروز مشکل انجام خواهد شد. تعمیر پکیج بوتان در مشهد نیز با همین هدف به مشتری ارائه می شود و برای عیب یابی در محل از افراد با مهارت بالا استفاده می شود. در بسیاری از موارد خدمات ارائه شده به صورت تضمینی می باشد و این موجب اطمینان خاطر مشتری در عملکرد درست تعمیرکار خواهد شد. یکی از مشکلات ایجاد شده در برخی از دستگاه های پکیج، خرابی برد است تعمیر برد یکی از خدمات تضمین شده است که توسط سرویس کار قابل انجام است. نمایندگی بوتان مشهد یا سایر شهرهای خراسان شمالی، معمولا تنها خدمات نصب را انجام میدهد و در صورت بروز مشکل و خرابی پکیج می توان از خدمات 24 ساعته و در محل استفاده کرد.

لیست خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان در شهر مشهد چه هستند؟

معمولا سرویس دستگاه در هر 6 ماه یا به صورت سالانه باید انجام شود و در صورت عدم توجه به این کار، مشکلات جدی برای پکیج ایجاد خواهد شد. این سرویس ها به صورت ضمانت شده در تعمیرات انواع پکیج مانند بوتان ارائه می شوند. به طور معمول رفع خطاهای کوچک در پکیج قالبا نیازمند صرف زمان کوتاهی است و در اکثر مواقع نیاز به تعویض قطعات وجود ندارد. برخی از خدماتی که در تعمیر پکیج بوتان در مشهد ممکن است به صورت تضمین شده انجام شوند، شامل موارد زیر هستند:

  •         سرویس کامل دستگاه پکیج به صورت دوره ای
  •         اسیدشویی پکیج بوتان
  •         عیب یابی و تعمیر مشکل
  •         تعویض قطعات مختلف مانند پمپ، منبع انبساط، ترانس، برد الکتریکی
  •         رفع نشتی و آب بندی پکیج
  •         خدمات نصب پکیج دیواری و زمینی

علاوه بر موارد بالا، تعویض کلیه قطعات در لیست تعمیر پکیج بوتان در مشهد قرار دارد و می تواند شامل ضمانت باشد. به طور کلی این نوع خدمات به دلیل تبحر و تجربه بالای تکنسین های تعمیرات پکیج، معمولا دارای نتایج رضایت بخشی برای خواهد بود. از این رو کلیه خدمات نمایندگی بوتان مشهد نیز توسط تعمیرکاران قابل ارائه با دریافت هزینه ای منصفانه تر می باشد.

مدل های مختلف پکیج بوتان و مشکلات احتمالی آنها

خوشبختانه تنوع پکیج بوتان بسیار زیاد است و برای متراژهای مختلف از جمله 100 متری قابل خریداری است. به طوریکه با نصب آن و استفاده از تعداد شوفاژ مناسب، می توان دمای مناسبی را در محیط ایجاد کنید. تعمیر پکیج بوتان در مشهد نیز بر اساس تنوع محصولات بوتان ارائه می شود اما در واقع تمامی انواع آن دارای ساز و کار مشابه هستند. اما بهتر است انواع پکیج بوتان را که معمولا توسط نمایندگی بوتان مشهد ارائه می‌شوند را مورد بررسی قرار دهیم:

  •         پکیج بوتان مدل بیتا با ظرفیت 22 و 24 کیلوواتی و دارای قیمت اقتصادی و به صرفه
  •         پکیج دیواری بوتان در مدل پرلا پرو با ظرفیت های متنوع 24، 28 و 32 کیلوواتی به عنوان بهترین نوع بوتان
  •         مدل پارما با ظرفیت کمتر و برای مساحت های تا 140 متری و دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی
  •         مدل دیواری پکیج پاویا بوتان که دارای قابلیت نمایش خطا را روی صفحه نمایش دارد.

تمامی این مدل های پکیج دیواری بوتان، دارای قطعات خارجی از کشورهای آسیایی یا اروپایی مانند ایتالیا هستند و از این رو این دستگاه یکی از باکیفیت ترین انواع پکیج دیواری به شمار می رود. به همین علت تعمیرات و عیب یابی آن کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه کافی در این زمینه دارد. تعمیر پکیج بوتان در مشهد با توجه به انواع آن در منزل قابل انجام است.

هزینه خدمات تعمیر پکیج بوتان در مشهد چقدر است؟

برای تعمیرکاران نوع و مدل پکیج تفاوتی ندارد زیرا با انواع مدل ها و برندهای مختلف آشنایی کامل را دارند. کلیه هزینه ها نیز با توجه به نوع مشکل از قبل در یک لیست مشخص توسط اتحادیه تعمیرکاران پکیج، منتشر می شود. شاید به جرات بتوان گفت که تعمیر پکیج بوتان در مشهد به دلیل انجام آن در محل برای مشتری دارای صرفه اقتصادی بیشتری است. تنها در صورت ارائه خدمات در شرایط سخت مانند قرار داشتن پکیج بوتان در فضای باز و یا دور بودن مسافت، هزینه های سختی کار یا ایاب و ذهاب به خدمات ارائه شده اضافه خواهد شد. کلیه این هزینه ها نیز در صورت اتمام ضمانت دستگاه حتی توسط نمایندگی بوتان نیز دریافت خواهند شد.

تمامی هزینه ها بر اساس سرویس ارائه شده طبق قیمت روز از مشتری دریافت خواهد شد و به دلیل شرایط بد اقتصادی در بیشتر موارد حتی هزینه های کمتری برای ارائه سرویس، تعویض قطعات یا تعمیرات پکیج بوتان دریافت می شود. از این رو استفاده از خدمات شبانه روزی تعمیر پکیج بوتان در مشهد یکی از بهترین روش ها برای عیب یابی در مدت زمان کوتاه و با هزینه کم محسوب می شود.

ویژگی های خدمات شبانه روزی تعمیر پکیج بوتان در مشهد چه هستند؟

سرعت در ارائه خدمات در مواقع اضطراری، آن تایم بودن تیم ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات از ویژگی های اصلی تعمیر پکیج بوتان در مشهد می باشد. به عنوان مثال ویژگی سرعت در تعمیر و ارائه سرویس و خدمات، موجب می شود که در واقع مورد نیاز  عیب یابی در کوتاه ترین زمان انجام شود. زیرا در فصل زمستان تنها وسیله گرمایشی برخی از ساختمان ها، تنها پکیج دیواری است و در صورت خرابی و بروز مشکل، ساکنین ممکن است با مشکلات زیادی به دلیل سردی هوا مواجه شوند. همچنین به دلیل انجام خدمات در محل، همراه داشتن تمامی تجهیزات مورد نیاز با توجه به شرح مشکل توسط مشتری، از امتیازات این نوع خدمات به حساب می آید. معمولا خدمات با چنین ویژگی هایی حتی توسط نمایندگی بوتان مشهد نیز ارائه نمی شود و زمان خاصی برای ارائه سرویس وجود دارد.

یکی از نکاتی که بعد از تعمیر پکیج بوتان در مشهد باید به آن توجه شود، استفاده درست از پکیج بوتان است. یادگیری روش درست استفاده از آن، هواگیری به موقع شوفاژ و عدم نشتی آن از نکات مهم بعد از تعمیر پکیج است که باید به آن توجه شود. بنابراین کلیه خدمات به صورت تضمینی در محل ارائه و آموزش مورد نیاز و زمان بندی سرویس دستگاه به مشتری شرح داده خواهد شد. معمولا دستگاه های ایرانی که با نام پکیج دیواری در بازار هستند دارای قطعات با کیفیت اند و نیاز به تعویض قطعات اصلی پکیج بوتان به طور معمول وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.