ایده های ناب برای تزئین گل تک شاخه در منزل

ما در این بخش از دانستنی های خود قصد داریم روش های تزئین گل تک شاخه را به شما عزیزان آموزش دهیم. می توانید با دنبال کردن این مطلب و کمک گرفتن از ایده های ناب و جذاب در کنار خلاقیت خود برای تزئین گل تک شاخه، زیباترین تزئینات را به عزیزان خود هدیه دهید. گل وسیله ای است که از دیر باز تا به امروز نماد عشق و دوست داشتن و البته قدردانی بوده است. گل در تمامی فرهنگ ها و ادیان مختلف به عنوان وسیله ای کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است. کاربردهای آن به اشکال مختلف همانند استفاده در مراسمات و جشن ها، تزئین کیک ها و شیرینی ها، دیزاین فضای خانه و محل کار می باشند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر گل ها به شکل زیبایی تزئین شوند بی شک زیبایی و جذابیت آن ها چندین برابر خواهند شد‌. اما پیش از انتخاب گل برای هر منظور و هدفی باید چندین نکته مهم درباره آن را مد نظر داشت. گل ها با توجه به رنگ و تعداد شان دارای مفهوم و معنای خاصی می باشند که گل تک شاخه نیز با یک تزئین شیک و زیبا می تواند مفهوم منحصر به فردی را به دنبال داشته باشد. با ما همراه باشید تا با روش های تزئین گل تک شاخه آشنا شوید.

تزیین گل تک شاخه برای عروس

روش های تزئین گل تک شاخه برای عروس کدام است؟ بسیاری از عروس خانم هایی که در تدارک جشن عروسی خود می باشند دوست دارند در تمامی موارد مربوط به این روز خاص تک و جذاب به نظر برسند از این رو ما در ادامه سعی خواهیم کرد تا ایده هایی نو و مدرن را درباره دسته گل عروس به صورت تک شاخه برای شما بیان نماییم. تزئین گل تک شاخه برای عروس می تواند بسیار زیبا و خاص باشد اگر از گل های بزرگ و خوش رنگ برای آن استفاده کنیم. برای این کار نباید از گل رز غافل شد. زیرا گل رز در هر حالت و شرایطی زیبا هستند. یک گل رز بزرگ صورتی یا سفید که با روبانی پارچه ای اراسته شده باشد می تواند در دست های عروس خانم جلوه ای ویژه داشته باشد. همچنین این ایده برای عروس خانم هایی که لباس ساده پوشیده اند و خود را با ساده ترین روش ممکن آراسته اند آیتمی بی نظیر خواهد بود.

تزیین گل تک شاخه برای عروس را می توان با گل صد تومانی که از لحاظ اندازه به قدر کافی بزرگ می باشند انجام داد. شاخه ای گل قرمز به همراه توری سفید بلند به عنوان تزئین که به لباس عروس نیز بیاید، می تواند خیره کننده و جالب به نظر برسد.

از دیگر مواردی که می توان از آن برای تزئین گل تک شاخه برای عروس استفاده کرد. انتخاب یک شاخه گل لوکس و پر طرفدار ارکیده می باشد که ساقه آن را با پاپیونی سفید یا شیری رنگ تزئین کرده اند.

ایده های ناب برای تزئین گل تک شاخه

از دیگر ایده های تزئین گل تک شاخه استفاده در دسته گل های زیبا می باشد. این نوع دسته گل ها دارای زیره ای اسفنجی میباشند که ساقه گل های تک شاخه درون اسفنج ها قرار میگیرند. انتخاب یک دسته گل و هدیه دادن آن به طرف مقابل نشان دهنده توجه خاص شما به آن شخص خواهد بود. حال اگر طرف مقابل نامزد و یا همسر شما باشد باید تزئین آن را به زیباترین شیوه ممکن انجام دهید. برای این کار باید لوازم و وسایل مورد نیاز را آماده نمایید. مقداری روبان پارچه ای و متناسب با رنگ گل، کاغذ مخصوص پیچیدن گل و مقداری پارچه از جنس ساتن، شاخ و برگ های مصنوعی که در انواع مختلف در گل فروشی ها یافت می شوند. برای این کار ابتدا باید شاخ و برگ ها را لابه لای گل مورد نظر قرار داد و سپس پارچه را روی کاغذ نهاده و کاغذ و پارچه را به شکلی دلخواه به دور گل بپیچاند و در نهایت روبان را به هر صورتی که مایلید دور ساقه و دسته گل قرار دهید. لازم به ذکر است که انتخاب تمامی این وسایل جانبی باید با رنگ گل هارمونی داشته باشد. درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با وسایل تزئین دسته گل؛ معرفی 11 ابزار مختلف برای مراسم بر روی لینک کلیک کنید تا با ابزار های مخصوص تزئین دسته گل بیشتری آشنا شوید و دسته گلی زیباتر درست کنید.

1) تزئین گل تک شاخه برای استفاده در آشپزخانه

تزئین گل تک شاخه برای استفاده در آشپزخانه - چیکاو

برای تزئین گل تک شاخه و استفاده از آن در آشپزخانه لازم نیست از لوازم و وسایل جانبی زیادی استفاده کرد. بلکه قرار دادن شاخه ی گل در گلدانی بلوری متناسب با اندازه گل زیبایی خاصی به محیط خواهد داد.

از انواع گل ها می توان برای دیزاین هر جایی استفاده کرد. یکی از مناسب ترین مکان ها برای استفاده از گل آشپزخانه می باشد. زیرا خانم ها بیشترین وقت خود را در طول شبانه روز در آشپزخانه سپری خواهند کرد از این رو لازم است که فضای آن را شاداب و سرزنده نگه داشت. برای این منظور استفاده از گل آن هم به صورت تک شاخه ایده ای شگفت انگیز خواهد بود.

در صورتی که گل انتخابی مصنوعی باشد می توان آن را در گلدانی سرامیکی نسبتا بلند قرار داده و اطراف آن را با شاخ و برگ های مصنوعی پر نمود و از آن برای دیزاین میز استفاده کرد.

از دیگر موارد تزئین گل تک شاخه برای فضای آشپزخانه می توان از یک شاخه گل نسبتا بزرگ ساق کوتاه استفاده کرد و آن را درون  قوری قرار داد به نحوی که گلبرگ های آن مماس با لبه های قوری باشند. از این ایده میتوان برای تزئین روی کابینت یا میز صبحانه خوری استفاده کرد.

نکته: قرار دادن یک شاخه گل مصنوعی در یک لیوان و یا استوانه ی باریک و بلند و پر کردن آن با آب و استفاده از لامپ های ریز ریسه شده به دور آن ایده ای جذاب و رمانتیک برای میزهای شام عاشقانه و دونفره خواهد بود.

2) تزئین گل تک شاخه برای استفاده بر روی دیوار

تزئین گل تک شاخه برای استفاده بر روی دیوار - چیکاو

گل خشک و یا مصنوعی همیشه انتخابی جالبی برای استفاده بر روی دیوار اتاق ها بوده و هست. برای این کار می توان از قاب های قدیمی و بلااستفاده ای که در منزل دارید استفاده نمایید. به این صورت که اگر تنها از چارچوب و قاب اصلی استفاده می کنید باید قسمت پشت آن را با کاغذ رنگی بپوشانید و سپس شاخه ی گل را از گوشه و با وسط به کاغذ بچسبانید و در نهایت با خزه و شاخ و برگ های ظریف و زیبا که در همه  گل فروشی ها موجود می باشند برای پوشش دادن و زیباتر کردن قاب استفاده کنید. از این قاب ها می توانید  چندین عدد آماده کرده و در فضای خالی روی دیوار از آنها استفاده کرد.

3) تزئین گل تک شاخه برای اتاق خواب

تزیین گل تک شاخه برای اتاق خواب آیتمی مناسب و دوست داشتنی و همچنین آرامش بخش خواهد بود. برای این کار بهتر است از گل هایی با رنگ های لطیف مانند سفید و صورتی کم رنگ و شیری استفاده کرد. تزئین گل تک شاخه به منظور استفاده در اتاق خواب بهتر است دارای ساقه ی کوتاه باشند و در گلدان های کوتاه و گرد گذاشته شوند. زیرا اغلب گل را روی میز و در کنار چراغ خواب قرار خواهند داد. در غیر این صورت اگر به گلدان های استوانه ای و بزرگ و همچنین و گل های ساقه بلند علاقمند هستید می توانید جهت تزئین گل تک شاخه برای اتاق خواب  گل مورد نظر خود را در گلدانی بلند و نسبتا بزرگ و  بدونه هیچ گونه لوازم جانبی مانند خزه و شاخ و برگ قرار داده و از آن بر روی میز توالت استفاده کرد.

4) تزئین گل تک شاخه جهت استفاده بر روی میز غذاخوری

تزئین گل تک شاخه جهت استفاده بر روی میز غذاخوری - چیکاو

تزئین گل تک شاخه برای استفاده بر روی میز غذا خوری کار ساده و جالبی می تواند باشد. زیرا برای استفاده از گل برای روی میز تا حد زیادی به ذوق و سلیقه ی افراد بستگی داشته و در عین حال برای تزئین نیاز به لوازم زیادی نخواهی داشت. در ساده ترین روش  می توان گل را به پایه ی شمعدان چسباند و هم زمان از گل و شمع در کنار هم بر روی میز استفاده کرد.

ایده دیگر این است که چند شاخه گل را به صورت جدا جدا در گلدان های هم شکل و هم اندازه قرار داده و از وسایل جانبی برای تزئین آن استفاده کرده و در قسمت وسط میز گلدان ها را با فاصله بر روی میز قرار دهید. در روشی دیگر می توان سبدی کوچک و حصیری را انتخاب کرده و تمام سطح داخلی آن را به وسیله خزه پوشاند سپس از میوه درخت کاج به تعداد مناسب استفاده کرده و آنها را روی سطح سبد قرار دهید و برای وسط آن از یک شاخه گل ساق کوتاه استفاده نمایید.

هدف دسته گل های ما در آغوش گرفتن عزیزان شما و شاد کردنشان از طرف شماست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.