گوشی هوشمند نوکیا جی ۲۱ با استفاده از تراشه یونسکو در گیک بنچ مشاهده شد

نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند نوکیا جی ۲۱ (Nokia G21) است. همان طور که از نام این گوشی هوشمند پیداست، این دستگاه از سال گذشته جانشین گوشی نسل پیشین خود یعنی نوکیا جی ۲۰ ( Nokia G20) خواهد شد. این دستگاه از سایت بنچمارک گیک بنچ ( Geekbench) نیز بازدید کرده است و مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند از این طریق فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

لیست گیگ بنچ نوکیا جی ۲۱ نشان می دهد که این گوشی از یک پردازنده یونسکو ( Unisoc) در داخل بدنه خود استفاده می کند که فرکانس پایه 1.61 گیگاهرتز را ارائه می دهد. بنابراین مشخصات پردازنده نشان می دهد که دستگاه جدید نوکیا به احتمال زیاد می تواند از تراشه یونسکو تی ۶۰۶ ( Unisoc T606) تغذیه کند. این تراشه یونسکو آن طور که گفته شده است با 4 گیگابایت رم همراه می شود. گوشی جی ۲۱ نوکیا به طور پیش فرض بر روی اندروید 11 اجرا می شود و در تست های تک هسته ای و چند هسته ای گیگ بنچ به ترتیب امتیاز 312 و 1157 را کسب کرده است.

  • مشخصات گوشی نوکیا جی ۲۱ بر اساس شایعات موجود

گزارش ها نشان می دهد که گوشی هوشمند  نوکیا جی ۲۱ دارای پنل جلو با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع ال سی دی ( IPS LCD) خواهد بود. تصاویری از این گوشی که از طریق گواهی FCC منتشر شده است نشان می دهد که این گوشی مجهز به نمایشگر ناچ قطره ای خواهد بود. انتظار می رود صفحه نمایش از وضوح اچ دی پلاس باشد، ضمن آن که گمان می رود این صفحه نمایش از نسبت تصویر ۲۰ به ۹ پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند نوکیا جی ۲۱ برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و علاوه بر آن انجام تماس های تصویری ممکن است از یک حسگر دوربین 8 مگاپیکسلی در داخل بریدگی قطره ای بالای صفحه نمایش خود استفاده کند. این گوشی هوشمند جدیدی و آینده ی نوکیا در ماژول دوربین پنل پشتی خود نیز احتمال داده می شود که از یک مجموعه دوربین سه گانه بهره ببرد که شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد بود که از این ماژول به عنوان دوربین اصلی نیز استفاده خواهد شد و علاوه بر این دو حسگر دیگر ۲ مگاپیکسلی مانند لنز ماکرو برای عکاسی مینیاتوری و همچنینی حسگر تشخیص عمق تصویر نیز سنسور اصلی را یاری کنند.

مشخصات گوشی نوکیا جی ۲۱ بر اساس شایعات موجود - چیکاو

این دستگاه برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی خواهد بود که در بطن آن قرار خواهد گرفت. این باتری می تواند از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند نوکیا جی 21 به احتمال زیاد با حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. مانند سایر گوشی های نوکیا، این گوشی نیز بر روی نسخه استوک اندروید اجرا خواهد شد. در مورد برچسب قیمتی این دستگاه برای عرضه در بازار تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

منبع اعلام این خبر همچنین در مورد تاریخ عرضه این گوشی در بازار می افزاید که این دستگاه ممکن است در اوایل ماه جاری در هند به طور رسمی عرضه شود. گوشی هوشمند جدید میان رده ی نوکیا جی 21 ممکن است در رنگ هایی مانند مشکی (black ) و خاکی (black ) در برای خرید در دسترس کاربران علاقمند به گوشی های هوشمند میان رده ی این برند در هند قرار گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.