گوشی های ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ اس با هم در هند عرضه می شوند

طی چند روز گذشته، ردمی هند از ورود گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس ( Redmi Note 11S) به بازار هند خبر داده است. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که این شرکت ممکن است یک گوشی دیگر از سری نوت 11 را در کنار گوشی هوشمند ردمی نوت 11 اس رونمایی کند. یک توییت رسمی نشان می دهد که ردمی نوت 11 و ردمی  نوت 11 اس با هم در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) در هند رونمایی خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

میکروسایت گوشی های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ موجود در وب سایت شیائومی هند، طراحی گوشی های ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ اس را فاش کرده است. رویداد 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) همچنین شاهد ورود مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو ( Redmi Smart Band Pro) و اسمارت تی وی ایکس ۴۳ (Redmi Smart TV X43) خواهد بود که به معرفی یک دستگاه مچ بند هوشمند بعلاوه ی یک تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچی از این برند خواهد پرداخت.

تا آنجا که به گوشی ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 اس مربوط می شود، احتمالاً این دو گوشی هوشمند درواقع همان دستگاه هایی هستند که اخیراً برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی شده اند. گوشی های ردمی نوت ۱۱ پرو ۴جی ( Redmi Note 11 Pro 4G) و همچنین ردمی نوت ۱۱ پرو ۵جی ( Redmi Note 11 Pro 5G) نیز در بازارهای بین المللی عرضه شده است. این دستگاه ها ممکن است اواخر این ماه (فوریه) یا در ماه مارس (اسفند ماه ۱۴۰۰ و فروردین ماه ۱۴۰۱) در کشور هند به طور رسمی عرضه شوند.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس و ردمی نوت ۱۱ شیائومی - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس و ردمی نوت ۱۱ شیائومی

ردمی نوت ۱۱ دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی سوپر آمولد و دارای وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود که خواهد توانست نرخ تازه سازی 90 هرتز تصویر را ارائه دهد. گوشی ردمی نوت 11 اس نیز نمایشگری با همین مشخصات را دارد. هر دو گوشی دارای دوربین 13 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و انجام تماس های تصویری هستند. گوشی هوشمند ردمی نوت اس ۱۱ در پنل پشتی دارای ماژول دوربین چهارگانه است که برای دوربین اصلی از یک ماژول فوق العاده باکیفیت 108 مگاپیکسلی استفاده می شود.

علاوه بر حسگر فوق، در این ماژول یک حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض بعلاوه ی یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی مینیاتوری نیز وجود دارد.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ نیز در پنل پشتی مانند برادر خود از ماژول دوربین چهارگانه بهره می برد که که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند و دوربین های کمکی این ماژول نیز مانند حسگرهای موجود در گوشی ردمی نوت ۱۱ اس هستند و هیچ تفاوتی با آن ها ندارند.

پنل پشتی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ خاکستری - چیکاو

گوشی هوشمند ردمی نوت 11 دارای تراشه ی اسنپدراگون 680 کوالکام (Snapdragon 680) خواهد بود که یک پردازنده میان رده است، در حالی که گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس قدرت خود را از یک پردازنده ی میان رده ی هلیو جی ۹۶ مدیاتک ( Helio G96) می گیرد.

 هر دو مدل این گوشی های هوشمند ردمی دارای رم LPPDR4x و حافظه ی ذخیره سازی داخلی UFS 2.2 هستند. علاوه بر این موارد، این دو گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری حجیم و با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی هستند که در بطن آن ها قرار می گیرد. این باتری ها قادر هستند تا از شارژ سریع حداکثر 33 واتی پشتیبانی کنند. این دستگاه ها به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 11 روانه ویترین فروشگاه ها خواهند شد که رابط کاربری اختصاصی گوشی های ردمی شیائومی یعنی MIUI 13 در بالای آن اجرا می شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.