گفته می‌شود اوپو روی یک گوشی تاشو مانند گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ کار می‌کند

اوپو گوشی تاشوی اوپو فایند ان (OPPO Find N) را اخیراً در دسامبر سال گذشته ۲۰۲۱ (آذر دی ۱۴۰۰) به عنوان اولین گوشی تاشو خود عرضه کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی تاشوی دیگر است، گفته شده که این بار این شرکت قصد دارد تا یک مدل گوشی هوشمند تاشو شبیه به گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ ( Galaxy Z Flip3) خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

این اطلاعات از منبع اطلاعاتی Mukul Sharma  که افشاگر معتبری در دنیای خبرهای فناوری است، از طریق 91mobiles نقل شده است که می‌گوید اوپو اکنون کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود با طراحی تاشو از بالا به پایین را آغاز کرده است. انتظار می رود این دستگاه در سه ماهه سوم 2022 وارد قفسه های فروشگاه های بازار گوشی های همراه شود. شرکت اوپو هنوز نام نهایی این گوشی هوشمند تاشوی خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود تحت چتر سری اوپو فایند ( OPPO Find) در بازار عرضه شود. طبق گزارش ها، قیمت این گوشی هوشمند تاشوی جدید و آتی اوپو کمتر از گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ خواهد بود.

اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگر است - چیکاو

در حالی که گوشی‌های تاشو با فرم معمولی و شبیه به گوشی اوپو فایند ان عالی هستند، اما بسیار گران قیمت هستند، حتی از گوشی‌های پرچمداری که به طور معمول در بازار به فروش می رسند و قیمت های بالایی دارند نیز از نظر برچسب قیمتی پیشی می‌گیرند و اینجاست که گوشی های هوشمند تاشو که مشابه گوشی های معمولی هستند اما از بالا به پایین تا می شوند، از نظر استراتژیک اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا این اسمارت فون ها با قیمت بسیار پایین‌تر و طراحی‌های سنتی‌تر، می توانند فروش بسیار بیشتری را تجربه کنند.

با این حال، اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگر است و انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آتی این برند جانشین گوشی هوشمند تاشوی اوپو فایند ان این برند شود که در حال حاضر در بازار عرضه می شود.

جدول زمانی رونمایی و معرفی این گوشی هوشمند در حال حاضر در دسترس قرار ندارد اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در اواخر سال 2022 یا اوایل سال آینده میلادی (۲۰۲۳)، در بازار عرضه شود. این بازه زمانی احتمالا مشابه همان بازه زمانی خواهد بود که گوشی تاشوی اوپو فایند این برند معرفی و در بازار عرضه گردید. در حال حاضر، این همه اطلاعاتی است که در مورد تاشوهای آینده برند اوپو وجود دارد، اما باید در روزهای آینده شاهد افشای اطلاعات و شایعات بیشتری باشیم که به محض این که در دسترس قرار گیرد برای شما نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.