گوشی هوشمند رد مجیک ۷ با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش عرضه می شود

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند زیادی وجود ندارند که بخواهند پول، تلاش و زمان زیادی را برای طراحی تلفن های همراه مخصوص بازی یا گیم صرف کنند. در گذشته این زمینه را نه جذاب می دانستند و نه آن قدر بزرگ و گسترده که بتواند سود سرشاری را نصیب آن ها کند. به همین دلیل نیز بود که تا همین چند سال قبل چیزی به عنوان «گوشی هوشمند مخصوص گیم» به آن صورت در بازار وجود خارجی نداشت؛  اما در حال حاضر بازی های موبایلی در حال افزایش است و کاربران نیز از آن استقبال چشمگیری به عمل آورده اند و این رویه و استقبال نیز همچنان ادامه دارد و هر روز نیز بر تعداد بازی های مخصوص اجرا در گوشی های همراه افزود می شود. بنابراین مشتریان بیشتری وجود دارند که گوشی‌های هوشمند گیمینگ واقعی را به گوشی‌های هوشمند معمولی ترجیح می‌دهند. همراه چیکاو باشید.

تنها چیزی که ممکن است در مورد آن نگرانی داشته باشند ظاهرشان است. اما قبول دارید که ظاهر کردن گوشی های بازی مانند گوشی های معمولی کار مهمی نیست. علاوه بر این، سازندگان گوشی‌های هوشمند بازی سنتی مانند بلک شارک قبلاً چنین رویکردی را امتحان کرده‌اند. خب، بسیاری از جنبه های دیگر وجود دارد که سازندگان گوشی های بازی باید در نظر بگیرند. و به نظر می رسد که نوبیا این کار را انجام داده است. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، Nubia Red Magic 7 نسخه ای جهانی با دوربین درون صفحه خواهد داشت.

با توجه به این که سازندگان گوشی های هوشمند برای قرار دادن دوربین سلفی به ناچار از بریدگی قطره ای یا حفره هول پانچ در قسمت بالای صفحه نمایش گوشی استفاده می کنند، این کار علاوه بر این که حواس گیمر را پرت می کند، نمی تواند یک صفحه نمایش یکپارچه و کامل را در اختیار آنان قرار دهد. برای رسیدن به یک اثر تمام صفحه، در حال حاضر، سازندگان تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند برای محو و زدودن بریدگی قطره ای یا حفره هول پانچ، راه حلی منطقی را پیدا کنند.

گوشی هوشمند رد مجیک ۷ مشکی - چیکاو

البته برای حل این مشکل نیز سازندگان گوشی های هوشمند راهکارهایی از قبیل استفاده از صفحه نمایش دوگانه، دوربین های چرخشی، سازه های کشویی و غیره را مورد آزمایش قرار داده اند اما این رویکردها هیچکدام نتوانسته اند رضایت هم کاربران و هم شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند را در پی داشته باشد.

به همین دلیل است که وقتی صحبت از گوشی های هوشمند مخصوص بازی به میان می آید، برندهای موجود در بازار از طراحی صفحه نمایش با حاشیه های ضخیم برای بالا و پایین نمایشگر استفاده می کنند. شاید در حال حاضر این تنها راه برای جلوگیری از انسداد بینایی ناشی از حفره های هول پانچ یا بریدگی قطره ای باشد اما شاید بتوان اکنون به گیمرهای موبایلی این نوید را داد که گوشی هوشمند رد مجیک ۷ (  Red Magic 7) آینده با استفاده از تعبیه دوربین سلفی در زیر نمایشگر، ممکن است موفق شود تا تمام مشکلات موجود در مورد استفاده از حفره هول پانچ، بریدگی قطره ای و همچنین حاشیه های ضخیم و پت و پهن بالا و پایین صفحه نمایش را بتواند حل کند.

در مورد مشخصات این گوشی هوشمند می توان گفت که در داخل بدنه از از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 (Snapdragon 8 Gen 1) قدرت می گیرد. علاوه بر آن گوشی رد مجیک ۷ به ۱۷ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که این میزان واقعاً شگفت انگیز و قابل تحسین است که در این صورت، این گوشی به قدرتمندترین گوشی هوشمند در اردوگاه اندروید تبدیل خواهد شد.

پنل پشتی گوشی هوشمند رد مجیک ۷ - چیکاو

منظور ما این است که هیچ گوشی هوشمندی تاکنون تراشه اسنپدراگون 8 نسل ۱ را با ۱۸ گیگابایت حافظه رم جفت نکرده است تا بتواند چنین گوشی قدرتمندی را به بازار عرضه کند. همچنین، از آنجا که با یک گوشی هوشمند گیمینگ سروکار داریم، منطقی است که در بطن این گوشی شاهد یک سیستم دفع گرما خوب نیز باشیم. فن خنک کننده این گوشی هنگامی که فعال باشد به سرعت 20000 دور در دقیقه خواهد رسید که بنابراین می توان چنین نتیجه گیری کرد که انتظار داریم این گوشی از نظر عملکرد بسیار قدرتمند باشد، ضمن آن که به آن صورت هم داغ نشود.

از نظر صفحه نمایش نیز می توان گفت که گوشی هوشمند رد مجیک ۷ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر آمولد بوده که وضوح فول اچ دی پلاس و همچنین رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه خواهد داد. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، هنوز هم می توان انتظار قابلیت های ویژه ای در این گوشی بود که صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی با سرعت 144 هرتز یا بالاتر پشتیبانی می کند. علاوه بر این موارد، قابلیت تشخیص اثر انگشت صفحه نمایش نیز وجود خواهد داشت که امنیت بیشتری را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد.

گوشی هوشمند رد مجیک ۷ خاکستری - چیکاو

شایان ذکر است که گوشی هوشمند رد مجیک ۷ سریع ترین میزان سرعت شارژ را نیز در بازار خواهد داشت که یکی دیگر از قابلیت های تحسین برانگیز آن است. این گوشی با قدرت شارژ 165 واتی عرضه خواهد شد. بنابراین باتری داخلی 4500 میلی آمپر ساعتی آن تنها در مدت زمان حدود 10 دقیقه یا حتی کمتر از وضعیت کاملا خالی به شارژ کامل و 100 درصد خواهد رسید. البته در این گزارش به این موضوع هیچ اشاره ای نشده است که آیا گوشی گیمینگ رد مجیک ۷ شارژر ۱۶۵ واتی را در داخل جعبه و به همراه خواهد داشت یا خیر. هرچند که احتمال عرضه این شارژر با گوشی زیاد است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.