معرفی بهترین روش های لاغری در کمترین زمان

خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز، یک جایگزین عالی برای عمل‌های زیبایی پیکرتراشی است. امروزه یکی از دغدغه‌های مهم بانوان داشتن اندامی زیبا و بدون چربی است اما برخی از افراد به‌خاطر داشتن برنامه غذایی ناسالم یا مصرف بعضی از داروها، دچار اضافه‌وزن می‌شوند که با رژیم‌های غذایی و ورزش‌کردن به اندام ایده‌آل نمی‌رسند و به همین خاطر تصمیم به عمل‌های جراحی می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید جراحی‌های لاغری مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن و لیپوست بسیار دردناک هستند و عوارض بسیاری دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از مشکلات پیکرتراشی می‌توان به دردهای شدید، خونریزی، دوره نقاهت طولانی‌مدت، احتمال عفونت در محل بخیه اشاره کرد. به همین خاطر امروزه خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با روش‌های لاغری آشنا کنیم تا بتوانید برای رسیدن به اندام ایده‌آل بهترین روش را انتخاب نمایید.

لاغری با لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش‌های لاغری در دنیا است که با تکنیک‌های خاص مقداری چربی از اندام‌های مختلف مانند شکم، باسن، بازو، گردن، ران و قفسه سینه را خارج می‌کند. اگر اضافه‌وزن دارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با داشتن یک برنامه غذایی سالم و ورزش‌کردن، وزن خود را کاهش دهید؛ زیرا این عمل بسیار دردناک است و عوارض بسیاری دارد و بهتر است آن را آخرین گزینه برای لاغری قرار دهید. به همین دلیل خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز یک روش بهتر و مؤثرتر برای ازبین‌بردن سلول‌های چربی محسوب می‌شود.

عوارض جراحی‌های لیپوساکشن

  1. یکی از عوارض این عمل جراحی، ناهمواری در بدن شماست. این اتفاق ممکن است به دلیل برداشت ناهموار چربی، ضعیف بودن خاصیت ارتجاعی پوست و درمان غیرمعمول رخ دهد. هم چنین ممکن است جای لوله‌ای که در زیرپوست شما قرار می‌دهند، تا آخر عمر باقی بماند.
  2. تشکیل کیسه‌های آب در زیر پوستتان، یکی دیگر از عوارض عمل‌های لیپوساکشن است.
  3. با اینکه احتمال عفونت پوستی بسیار کم است ولی احتمال آن وجود دارد.

لاغری با کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز یکی از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای لاغری به شمار می‌رود. لاغری با کرایولیپولیز عوارض عمل‌های جراحی را ندارد و در مدت‌زمان کوتاهی شما را به اندام ایده‌آلتان می‌رساند. دستگاه کرایولیپولیز یا همان دستگاه کول اسکالپتینگ، یک روش بدون جراحی برای فریز چربی‌های اضافه است.

حتماً این سؤال برایتان پیش‌آمده که چگونه دستگاه کول اسکالپتینگ چربی‌ها را از بین می‌برد؟ این دستگاه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا برخوردار است و با فریز چربی‌های اضافه و در نهایت مرگ آنها، موجب لاغری می‌شود. لاغری با کرایولیپولیز تفاوت زیادی با عمل‌های جراحی لیپوساکشن، لیپوست و سایر دستگاه‌های لاغری دارد.

جراحی‌های پیکرتراشی در مدت‌زمان کوتاهی فرد را لاغر نگه می‌دارند ولی دوباره چربی به‌جای اول خودشان برمی‌گردند و فرد دوباره دچار اضافه‌وزن می‌شود. اما خرید دستگاه کرایولیپولیز با داشتن فناوری نوین، با تغییر ساختاری در سوخت و ساز بدن و بدون هیچ درد، کبودی و خون ریزی موجب از بین رفتن چربی‌ها می‌شود لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ به هیچ عنوان برگشت چربی ندارد و فرد لازم نیست نگران اضافه وزن دوباره باشد. 

عملکرد دستگاه کرایولیپولیز

اگه شما اضافه وزن دارید و در کنار تمرینات ورزشی، رژیم غذایی سختی هم رعایت می‌کنید ولی هنوز نتوانسته‌اید چربی‌های خود را آب کنید؛ بهتر است قبل از اینکه سراغ عمل‌های دردناک و گران‌قیمت بروید، یکبار دستگاه کرایولیپولیز را امتحان کنید. در روش اسکالپتینگ، بعد از شناسایی سلول‌های چربی، عملیات فریزینگ صورت می‌گیرد. یعنی دما تا جایی که سلول‌های چربی از بین می‌روند، سرد می‌شود. بعد از پروسه درمان، طی چند هفته چربی توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌گردد. در این روش ضخامت لایه‌های چربی در ناحیه هدف کم می‌شود و دیگر خبری از چربی‌های اضافه نیست.

روش انجام کرایولیپولیز

روش لاغری با سرما یا همان کرایولیپولیز به این صورت است که ابتدا یک کنداکتور روی ناحیه موردنظر قرار گرفته و بافت زیرجلدی را با استفاده از تکنولوژی مکش بالا آورده و سپس بافت چربی سرد می‌شود. سلول‌های چربی حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب هستند و به همین دلیل عملیات سرمادهی تأثیر بیشتری روی آنها می‌گذارد. در روش لاغری با سرما خیلی سریع چربی‌های موجود در قسمت‌های مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، بازو و ران از بین می‌روند. تقریباً بعد از پروسه درمان، ۴ الی ۶ هفته می‌برد که چربی‌ها از طریق کبد و کلیه دفع شوند. بعد از گذشت این زمان شما می‌توانید شاهد تغییرات فوق‌العاده بدن خود باشید. جالب است بدانید چون سلول‌های چربی به‌تدریج از بدن خارج می‌شوند، خبری از شل شدن پوست نیست. هم چنین چربی‌ها بدون هیچ‌گونه آسیبی به سایر بافت‌ها از بدن خارج می‌شوند.

مزیت‌های لاغری با کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ

  • این دستگاه می‌تواند هم زمان چند ناحیه از بدن را درمان کند. هم چنین امکان لاغری موضعی هم وجود دارد.
  • یک دوره درمان شامل سه الی پنج جلسه است.
  • بعد از درمان، نه‌تنها پوست شل نمی‌شود؛ بلکه تأثیر بسیاری در بهبود کیفیت پوست دارد.
  • چهار الی شش هفته بعد از اولین جلسه درمان، نتیجه قابل‌مشاهده است.
  • لاغری با سرما هیچ‌گونه دردی ندارد.
  • در روش لاغری با کرایولیپولیز، نیاز به بستری شدن نیست و شما می‌توانید به بقیه کارهای روزمره خود برسید.
  • سلول‌های چربی بدون هیچ‌گونه آسیبی به بقیه بافت‌ها، از بدن خارج می‌شوند.
  • خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز، یک روش مطمئن و جایگزین عالی برای لیپوساکشن در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

آیا لاغری با دستگاه کرایولیپولیز عوارض دارد؟

لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ عوارض ناچیزی دارد که بعد از مدتی به طور طبیعی از بین می‌روند.

چند جلسه کرایولیپولیز باید انجام شود تا شاهد نتایج چشمگیری باشیم؟

این روش برخلاف لیپوساکشن و لیپوست دوران نقاهت ندارد و فرد می‌تواند بعد از درمان به کارهای شخصی خودش برسد. هم چنین هیچ‌گونه آسیبی به بقیه اندام‌ها وارد نمی‌کند. برای اینکه شاهد اثرات فوق‌العاده در اندام‌های خود باشید کافی است سه جلسه تحت درمان قرار بگیرید. مدت‌زمان هر جلسه یک ساعت و نیم است. هم چنین فاصله هر جلسه باید حداقل ده الی ۱۵ روز باشد. جالب است بدانید در هر جلسه تقریباً سی درصد از سلول‌های چربی تخریب شده و از طریق کبد و کلیه دفع می‌شوند.

لازم به ذکر است که دستگاه لاغری ار اف کویتیشن به صورت مکمل با دستگاه کرایولیپولیز استفاده می شود و جوابدهی این دستگاه را به مراتب افزایش می دهد.

خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز

جهت خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز حتماً به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بروزترین مدل دستگاه کرایولیپولیز را با قیمت خوب خریداری کنید. ازآنجاکه کیفیت‌های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد، حتماً در زمان خرید دستگاه لاغری از اصل بودن آن مطمئن شوید. البته تشخیص نمونه اصل از تقلبی کار سختی است و نیاز به بررسی کارشناسانه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز به شرکت تجهیز گستر لیزر مراجعه کنید. این شرکت به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش دستگاه کول اسکالپتینگ در کشور فعالیت دارد.

برای خرید تجهیزات لاغری مختص کلینیک های زیبایی به سایت رسمی شرکت تجهیز گستر لیزر به ادرس اینترنتی www.tgmed.ir مراجعه نمایید.

خریداران محترم می‌توانند برای خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز و استعلام قیمت دستگاه لاغری از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان مجرب تماس گرفته تا شما را راهنمایی نمایند. مشتریان عزیز می‌توانند به‌روزترین و باکیفیت‌ترین دستگاه کول اسکالپتینگ را از ما خریداری کنند. خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز از مجموعه ما این مزیت را دارد که لازم نیست نگران اصل بودن آن باشید. تمام محصولات ما از نظر اصل بودن و کیفیت تضمین شده هستند. به‌علاوه جهت جلب رضایت مشتریان عزیز، تمام محصولات مشمول گارانتی 12 ماهه هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.