اپل از گوشی آیفون ۵.۷ اینچی اس ای  در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد

گزارش های دریافتی از محصولات برند اپل حاکی از آن است که اپل امسال آیفون اس ای ۳ (iPhone SE 3) را معرفی خواهد کرد. شکی نیست که این مدل بهار امسال در بازار عرضه خواهد شد. گفته شده که این گوشی هوشمند جمع و جور اپل از نظر ظاهری دقیقا مشابه نسخه قبلی خود خواهد بود و علاوه بر آن، دستگاه بسیار خوش دست نیز خواهد بود و همچون نسخه نسل پیشین خود همچنان از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره خواهد برد. همراه چیکاو باشید.

در ادامه این گزارش آمده است که گوشی آیفون اس ای ۳ اپل همچنین، از شبکه های نسل پنجم ارتباطات موبایلی یعنی ۵جی نیز پشتیبانی می کند. اما در سال آینده، گفته شده که اپل سعی خواهد کرد تا از این رویه عرضه یک آیفون «بودجه محور» فاصله بگیرد و گوشی هوشمندی که با این مدل در بازار عرضه خواهد کرد دارای صفحه نمایش بزرگتری باشد.

 تحلیلگر و همچنین افشاگر خبرهای دنیای فناوری در زمینه خبرها و گزارش های محرمانه شرکت اپل راس یانگ (Ross Young) به این واقعیت اشاره کرده است که این شرکت قصد دارد نسخه بزرگ شده آیفون اس ای ۳ اپل را در سال 2023 عرضه کند. او ادعا می کند که گوشی آیفون اس ای مدل ۲۰۲۳ اپل باید با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی در بازار عرضه شود و ضمن آن که به احتمال زیاد نوع پنل آن گوشی هوشمند نیز به سوپر آمولد ارتقا خواهد یافت که می تواند موجب شادمانی بیشتر کاربران و علاقه مندان به خرید این گوشی نسبتاً ارزان قیمت اپل شود.

آیفون اس ای ۳ اپل مشکی و سفید و قرمز - چیکاو

 اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که انتخاب صفحه نمایش به طور مستقیم به سیاست قیمت گذاری این گوشی هوشمند بستگی دارد که تا زمان عرضه این اسمارت فون با استفاده از صفحه نمایش ارتقا یافته به سوپر آمولد، اعمال خواهد گردید. منبع این خبر همچنین به این موضوع نیز اشاره می کند که این احتمال را نیز نمی توان از نظر دور داشت که شاید برخی از مشکلاتی که بر سر راه تولید این گوشی قرار می گیرد نتواند در موعد مقرر حل و فصل شود و در نتیجه این شرکت تصمیم بگیرد تا معرفی نسخه بزرگ‌تر آیفون اس ای ۳ اپل را حتی به سال 2024 موکول کند.

  • قیمت آیفون سری 14 در مقایسه با آیفون سری 13 چگونه تغییر می کند

شاید یکی از ترفندهای اپل در فروش محصولات خود و به خصوص گوشی های هوشمند آیفون این شرکت که اتفاقا با استقبال خرید بسیار زیاد کاربران نیز رو به رو می شود، گرانی بی دلیل و غیر متعارف محصولات آن شرکت است. حاشیه سود گوشی های هوشمند آفون برای این شرکت بسیار زیاد است و به آن این اجازه را می دهد تا از فروش گوشی های هوشمند آفون خود درآمدی عالی را به جیب بزنید که کمتر شرکتی در بازار اسمارت فون قادر به مقایسه با شرکت اپل در این زمینه است.

شاید هر شرکت دیگری نیز جای اپل بود باز همین سیاست را در پیش می گرفت و گوشی های هوشمند و سایر محصولات خود را با قیمتی مناسب تر در بازار عرضه نکند. از آنجا که قیمت یک محصول را بیشتر فرایند عرضه و تقاضا تعیین می کند و یک محصول اگر مشتریان پروپاقرص زیادی داشته باشد، بدون توجه به بسیاری از مسائل ازجمله هزینه های تولید، قیمت محصولات خود را سعی می کند با بیشترین میزان سود ممکن در بازار عرضه کند، بنابراین طرفداران محصولات شرکت کوپرتینویی باید خود را برای افزایش قیمت در گوشی های هوشمند سری آیفون 14 آماده کنند.

نسخه بزرگ شده آیفون اس ای ۳ اپل - چیکاو

هم اکنون پیامی مبنی بر افزایش قیمت برخی از نسخه های مدل‌های سری آیفون ۱۴ آینده اپل منتشر شده است. این را یکی از افشاگران معتبر و منابع داخلی شبکه با نام مستعار LeaksApplePro اعلام کرده است. البته به گفته وی، این افزایش قیمت تنها بر روی نسخه های پرو تاثیر خواهد گذاشت و شامل دو نسخه دیگر غیر پرو نخواهد شد. در ماه سپتامبر، انتظار می رود این شرکت چهار مدل از گوشی های سری آیفون ۱۴ را روانه بازار کند که این گوشی های هوشمند اپل، علاوه بر مدل پایه؛ آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را نیز در بر می گیرد. با توجه به اطلاعات دریافتی، گفته شده که قیمت آیفون 14 همانند آیفون 13 خواهد بود و با همان قیمت 799 دلار در دسترس خریداران این گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت.

این منبع می افزاید که اما قیمت آیفون 14 مکس 100 دلار (899 دلار) بیشتر از نسخه پایه این سری خواهد بود و در خط تولید این شرکت عرضه خواهد شد. افزایش قیمت دقیقا بر روی نسخه های پرو تاثیر کاملا مستقیم خواهد داشت. بنابراین، آن طور که گفته شده، اپل آیفون 14 پرو را به احتمال زیاد با قیمت 1099 دلار عرضه خواهد کرد و همچنین گوشی هوشمند آیفون 14 پرو مکس را که گل سرسبد و بالارده ترین گوشی این برند محسوب می شود، با قیمت 1190 دلار ره سوی ویترین فروشگاه های بازار اسمارت فون ها روانه خواهد کرد.

با توجه به قیمت گذاری گوشی های هوشمند نسل های پیشین شرکت اپل، انتظار می رود که این شرکت این افزایش قیمت 100 دلار را بر روی گوشی های هوشمند آیفون سری ۱۴ آینده خود اعمال خواهد کرد.

 آیفون اس ای ۳ اپل سفید - چیکاو

 طبق شایعات، آیفون 14 و آیفون 14 پرو نمایشگری با قطر 6.1 اینچی خواهند داشت اما اپل برای آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس، یک پنل 6.7 اینچی آماده کرده است. این گوشی‌های هوشمند به آخرین و قدرتمندترین تراشه این شرکت یعنی پردازنده اپل ۱۶ بایونیک ( A16 Bionic) به همراه ۶ گیگابایت رم، در بازار عرضه خواهند شد اما از نظر پیکربندی حافظه ذخیره سازی داخلی در نسخه های متفاوتی همچون با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و حتی ۱۰۲۴ گیگابایت (یک ترابایت) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت تا هر کس با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر، دستگاه مورد علاقه خود را خریداری کند.

علاوه بر این موارد، می توان گفت که بازگشت تاچ آیدی و استفاده از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در خبرهای پیشین نیز تکرار شده است اما شاید بهترین ویژگی جدیدی که اگر صحیح باشد، کاربران را به وجد خواهد آورد، استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در ماژول پنل پشتی این گوشی های هوشمند آینده اپل خواهند بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.