گوشی های زیبای جدید ویوو می توانند بهترین دوربین سلفی را ارائه دهند (بخش دوم)

ویوو یکی از شرکت‌های گوشی ساز چینی است که با تولید محصولات بسیار زیبا و برخوردار از سخت و افزار و نرم افزار مناسب اکنون به یکی از غول‌های فناوری در چین تبدیل شده است. گوشی‌های هوشمند این برند که یکی روی زیبایی ظاهری تأکید دارد و دیگری بر روی دوربین سلفی باعث شده تا بسیاری از کاربرانی که علاقه زیادی به گرفتن عکس‌های سلفی دارند جذب گوشی‌های هوشمند این برند شوند. همراه چیکاو باشید.

در نمایشگاه CES 2022 که در شهر لاس وگاس آمریکا جریان دارد دو گوشی میان رده بسیار جذاب ویوو وی ۲۳ و ویوو وی ۲۳ پرو با زنگ طلایی واقعا محشر معرفی کرد که هم به خاطر حسگر سلفی ۴۴ مگاپیکسلی و هم رنگ بسیار جذاب و نوآورانه و جدید خود مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت. ما به دلیل این که این مقاله مقداری طولانی بود آن را در دو بخش تقدیم می‌کنیم که در اینجا بخش دوم و پایانی آن تقدیم می‌گردد. 

  • سایر مشخصات گوشی‌های ویوو وی ۲۳ و ویوو وی ۲۳ پرو

سایر مشخصات دو گوشی  ویوو وی ۲۳ و ویوو وی ۲۳ پرو: در مورد ماژول دوربین‌ پنل پشتی می‌توان گفت که گوشی ویوو وی ۲۳ در پنل پشتی از یک ماژول سه گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است . علاوه بر آن دو حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز سایر حسگرهای این ماژول دوربین هستند.

پنل پشتی ویوو وی ۲۳ - چیکاو

گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ پرو نیز در پنل پشتی از یک ماژول دوربین سه گانه بهره می‌برد و دو حسگر کمکی فوق عریض و ماکرو با نمونه به کار گرفته شده در گوشی ویوو وی ۲۳ معمولی هیچ تفاوتی ندارد اما برای حسگر اصلی آن از یک لنز باکیفیت بالاتر ۱۰۸ مگاپیکسلی واید استفاده شده است تا عکس‌های باکیفیت‌تر و با جزئیات بیشتر را بتواند ثبت کند.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی پلاس هستند که ار نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.در حالی که گوشی ویوو وی ۲۳ استاندارد دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی است، برادر قدرتمنتر آن مدل پرو به صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی مجهز شده است که در لبه‌ها خمیده است. هر دو دارای بریدگی‌هایی هستند که دوربین‌های جلو را در خود جای می‌دهند. هر دو گوشی از سرعت فست شارژ ۴۴ وات پشتیبانی می کنند که نسبتاً سریع است، اما در بازار گوشی‌های هوشمند برخی از تلفن‌ها هستند که از سرعت شارژ سریع بسیار بالاتری پشتیبانی می‌کنند.

لبه ها و طراحی ویوو وی ۲۳ - چیکاو

گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ معمولی برق مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که در داخل بدنه ان جای گرفته است اما نسخه ویوو وی ۲۳ پرو برای انرژی مورد نیاز  خود به باتری اندکی بزرگتر با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که در بطن آن جای گرفته است. اما از آنجایی که این گوشی صفحه نمایش بزرگتری دارد، تصور نمی‌شود که از نظر مدت زمان شارژدهی تفاوت زیادی بین این دو گوشی وجود داشته باشد.

 گوشی‌های میان رده ویوو وی ۲۳ استاندارد و ویوو وی ۲۳ پرو از تراشه‌های مدیاتک استفاده می‌کنند و هر دو با نسل پنجم شبکه ارتباطات موبایلی یعنی ۵جی سازگار هستند. با این حال، گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ معمولی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک (Media Tek Dimensity 920 SoC) قدرت می‌گیرد اما به گوشی ویوو وی ۲۳ پرو پردازنده قدرتمندتر و پرچمدار دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک (Media Tek Dimensity 1200 SoC) قدرت می‌بخشد.

 هر گوشی در دو پیکربندی با  ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی یا ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شوند، و هر دو سیستم عامل رابط کاربری اختصاصی Funtouch 12 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌کنند.

صفحه نمایش ویوو وی ۲۳ - چیکاو

 این گوشی‌های هوشمند در دو رنگ بسیار زیبا در دسترس قرار می‌گیرند. یکی رنگ استاندارد مشکی است که بسیاری از گوشی‌های دیگر نیز با این رنگ عرضه می‌شوند اما دیگری یک رنگ طلایی بسیار زیبا و چشم نواز است. این رنگ طلایی بسیار جذاب و پر زرق و برق است که در زیر بعضی از نورهای خاص تقریباً آبی به نظر می‌رسد. این رنگ جدید خیلی به چشم می‌آید و زیبایی خاصی دارد که تا به حال در گوشی‌ها یا رنگ‌های دیگر دیده نشده است.

بنابراین با اطمینان کامل می‌توان گفت که این گوشی در این رنگ شگفت انگیز یکی از زیباترین تلفن‌های هوشمندی است که تا به حال دیده شده است. گوشی‌های ویوو وی ۲۳ استاندارد و ویوو وی ۲۳ پرو، درواقع می‌توان گفت که دو تا از معدود گوشی‌های هوشمندی خارق‌العاده‌ای هستند که در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیکی CES 2022 مشاهده شده‌اند.

عکس ثبت شده توسط دوربین سلفی گوشی ویوو وی ۲۳ - چیکاو

اکثر شرکت‌های گوشی ساز تمایل دارند تا گوشی‌های هوشمند جدید خود را برای رونمایی و معرفی آن‌ها در نمایشگاه اختصاصی وسایل الکترونیکی MWC 2022 که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، نگهداری کنند چون که این نمایشگاه بیشتر روی معرفی و نمایش گوشی‌های هوشمند متمرکز است.

باتوجه به مشخصات دوربین سلفی، رنگ‌ بسیار زیبا، شگفت‌ انگیز و واقعاًچشم نواز و همچنین سایر مشخصات قابل توجه که از یک گوشی میان رده بعید به نظر می‌رسد، این دو گوشی‌ هوشمند ویوو می‌تواند نگاه بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سوی خود جلب کرده و در نهایت باعث شوند تا در جیب  کاربران بسیاری جای گیرند. بنابراین شما نیز اگر تمایل به تهیه یک گوشی میان رده و قاتل پرچمداران را دارید که عکس‌های سلفی بی نظیری را ثبت کند و از نظر طراحی و رنگ نیز افسونگر باشد، این دو گوشی ویوو وی ۲۳ و ویوو وی ۲۳ پرو را فراموش نکنید.

منبع techradar
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.