مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو به طور رسمی قبل از رونمایی اعلام شد

مشخصات کامل گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو (OnePlus 10 Pro) حتی قبل از رونمایی و عرضه گوشی به قفسه فروشگاه‌ها به طور رسمی تایید شده است. وان پلاس، این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، خود را برای عرضه گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو در بازار گسترده کشور خود یعنی چین آماده می‌کند. شایان ذکر است که براساس اطلاعات دریافتی قرار شده است که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه جاری) در بازار چین به طور رسمی معرفی شده و بلافاصله روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

چندی پیش، این شرکت گوشی ساز چینی چند عکس‌ رسمی از گوشی هوشمند آینده خود را به اشتراک گذاشت. اکنون وان پلاس مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو را رسما فاش کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، مشخصات کامل گوشی مورد انتظار اخیراً از طریق پایگاه داده  TENAA به صورت آنلاین ظاهر شده است. گویا این کافی نبود که اکنون پیت لاو (Pete Lau)، بنیانگذار وان پلاس، جزئیات کلیدی بیشتری را در مورد گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو را پیش از مراسم رونمایی آن فاش کرده است که قرار است تا چند روز دیگر رویداد معرفی این گوشی هوشمند وان پلاس برگزار شود.

  • مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو

آقای پیت لاو اطلاعات عمده‌ای در مورد دوربین‌های نسل دوم هاسلبلاد (Hasselblad) به اشتراک گذاشته است. جدای از آن، او اندکی اطلاعات نیز در مورد مشخصات بلندگوهای استریوی دوگانه گوشی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع Super VOOC ۸۰ واتی اشاره کرد. پیت لاو همچنین جزئیات بیشتری در مورد صفحه نمایش سوپر آمولد مایع این گوشی در دسترس قرار داد و به این موضوع نیز اشاره کرد که این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برای تصاویر این گوشی هوشمند بهره می‌برد.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

علاوه بر آن موارد، اوایل صبح روز ۵ ژانویه نیز، مدیر ارشد اجرایی وان پلاس با اشتراک گذاشتن یک توییت در توییتر این موضوع را تایید کرد که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو به صفحه نمایش فلوئید سوپر آمولد ال تی پی او نسل دوم (Fluid AMOLED LTPO 2.0) مجهز شده است که می‌تواند نرخ تازه ‌سازی بالا یعنی ۱۲۰ هرتز را به ارمغان ‌آورد.

ضمن آنکه پیت لاو به این موضوع نیز اشاره کرد که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مورد انتظار، در داخل بدنه از تراشه آخرین پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) قدرت می‌گیرد. علاوه بر این، او همچنین اضافه کرد که این پردازنده با رم LPDDR5 جفت خواهد شد. این گوشی با حافظه داخلی UFS ۳.۱ که پر سرعت‌ترین نوع حافظه تا کنون به شمار می‌رود، عرضه خواهد شد. متأسفانه، طبق گزارش سایت معتبر 91mobiles، حافظه داخلی این گوشی هوشمند وان پلاس ممکن است بیشتر قابل ارتقا نباشد. به عبارت دیگر از اسلات حافظه جانبی کارت میکرو اس دی در این تلفن همراه خبری نیست.

سایر جزئیات کلیدی گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو در بخش عکاسی نیز در پنل پشتی از یک ماژول دوربین سه گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار آن دو لنز ثانویه نیز وجود دارند که حسگر ۵۰ مگاپیکسلی (نوع آن هنوز مشخص نشده) بعلاوه یک لنز دیگر ۸ مگاپیکسلی دیگر نیز که هنوز نوع آن هم مشخص نشده است، سایر حسگرهای این ماژول را تشکیل می‌دهند.

  • سایر جزئیات کلیدی گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی، دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی و همچنین ویدیوهای سلفی در جلو است که این حسگر در بالای صفحه نمایش داخل حفره هول پانچ قرار می‌گیرد. علاوه بر این، این گوشی با موتور خطی محور x، دوربین‌های نسل دوم هاسلبلاد و همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر دوگانه عرضه می‌شود.

پنل پشتی وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

جدای از آن، این اسمارت فون مجموعه‌ای چشمگیر از گزینه‌های اتصال مانند VoWiFi، VoLTE، بلوتوث ۵.۲ و NFC را به رخ می‌کشد. این گوشی وان پلاس برای تأمین برق مورد نیاز در داخل بدنه از یک باتری قوی و حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که پشتیبانی از شارژ معکوس، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی AirVOOC و پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی Super VOOC، ازجمله قابلیت‌های آن است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.