سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 از ریموت‌های Eco Remote با امواج رادیویی جدید رونمایی کرد

در سال‌های اخیر، سامسونگ فعالانه در حال کار بر روی محصولات و گجت‌هایی است که سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشد و در این زمینه می‌توان گفت که ریموت‌های کنترل از راه دور تلویزیون ساخت این شرکت بیش از دیگر محصولات آن با محیط زیست سازگاری پیدا کرده‌اندو این شرکت در این زمینه می‌تواند به عنوان یک شرکت پیشرو محسوب شود. همراه چیکاو باشید.

اکنون، این شرکت از جدیدترین کنترل‌های تلویزیونی خود که بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند با نام Eco Remote خود در نمایشگاه CES 2022  رونمایی کرده است که این دستگاه‌های کنترل از راه دور تلویزیون یک تفاوت اساس با نسل‌های پیشین خود دارد و آن این است که این ریموت‌ها می‌توانند از امواج رادیویی انرژی بگیرند و باتری شارژ شدنی آن شارژ شود.

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2022 ، غول فناوری کره جنوبی از ریموت‌های Eco 2022 جدید خود رونمایی کرد. سال گذشته، این برند یک پنل خورشیدی بزرگ را روی این ریموت‌ها قرار داده بود تا بدون نیاز به استفاده از شارژر و فقط با استفاده از نور محیط باتری آن شارژ شود اما اکنون، این شرکت از روش جدیدی برای شارژ این ریموت‌ها استفاده کرده است. این طور که این غول فناوری در مورد این دستگاه‌های کنترل از راه دور تلویزیون خود اعلام کرده است، کنترل‌کننده‌های جدید تلویزیون ظاهراً می‌توانند فرکانس‌های رادیویی را جمع‌آوری کنند و با استفاده از آن‌ها باتری شارژی موجود در داخل بدنه این گجت‌های کنترل از راه دور تلویزیون را شارژ کنند.

طراحی پنل پشتی ریموت‌های Eco 2022 - چیکاو

این ایده بسیار جالب سامسونگ مشخص است که کاملاً آینده‌نگر به نظر می‌رسد. قابل ذکر است که این کنترل از راه دور همچنان دارای پنل‌های خورشیدی نیز خواهد بود، اما انرژی مورد نیاز برای شارژ شدن باتری داخلی آن سعی می‌شود تا از امواج رادیویی نیز تامین شود و در صورتی که میزان امواج رادیویی برای شارژ شدن کامل باتری آن کم باشد از پنل‌های خورشیدی که در پنل پشتی این دستگاه های کنترل از راه دور نصب شده‌اند، استفاده خواهند شد زیرا در کل می‌توان گفت که امواج رادیویی موجود به میزان اندکی باتری این دستگاه را شارژ خواهند کرد.

فرکانس‌های رادیویی که به شارژ ریموت کمک می‌کنند شامل امواج رادیویی مانند روتر WiFi موجود در منازل یا دفاتر کار می‌شود. به گفته سامسونگ، مصرف برق از فرکانس‌های رادیویی به کنترل از راه دور اجازه می‌دهد تا زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستید، به طور کامل شارژ شود. به عبارت دیگر، می‌تواند بدون توجه به اینکه روز باشد یا شب، RF را به صورت غیرفعال برداشت کند تا روشن شود.

این مورد همچنین نشان می‌دهد که احتمالاً می‌تواند برای مدت طولانی‌تری نسبت به کنترل‌های از راه دور پیشین این شرکت قابل استفاده باشند. این شرکت همچنین اضافه کرد که این ریموت کنترل‌ها همچنین با «طراحی مواد بازیافتی» مشابه مدل‌های قبلی خود ساخته خواهند شد.

تصویر ریموت‌های Eco 2022 از زاوایای مختلف - چیکاو

این جدیدترین مدل این ریموت کنترل‌ها در رنگ سفید جدید نیز موجود خواهند شد، ضمن آن که همان طراحی مینیمالیستی خود را نیز حفظ کرده است. نکته دیگر در این مورد این است که بر روی این گجت‌ها حتی یک میکروفون برای کنترل‌های صوتی به همراه میانبرهایی برای Netflix، Disney Plus، Amazon Price Video و تلویزیون پلاس سامسونگ نیز تعبیه خواهد شد. به گفته سامسونگ، قرار است تا این دستگاه های ریموت کنترل جدید این برند با تمام مجموعه‌های تلویزیون‌های تولیدی سال ۲۰۲۲ این شرکت عرضه شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.