گوشی هوشمند نوکیا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گواهی FCC را دریافت کرد

نوکیا اخیراً در صحنه گوشی‌های هوشمند چندان فعال نبوده است، اما هر زمان که مدل جدیدی را عرضه می‌کند، معمولاً با شکوه و عظمت همراه است. نوکیا ممکن است یک گوشی هوشمند پریمیوم جدید در دست ساخت داشته باشد زیرا یک مدل جدید با انواع مختلف قابلیت‌ها توسط FCC ایالات متحده تایید شده است. همراه چیکاو باشید.

مدل جدید با شش نوع مختلف با شماره مدل‌های TA-1418، TA-1404، TA-1412، TA-1415، TA-1405 و TA-1401 وارد بازار می‌شود. از تعداد زیاد این گوشی‌های لیست شده، فهرست دو نوع – TA-1404 و TA-1412 به ما نگاه روشنی به مشخصات و همچنین طراحی مدل از جمله طراحی دوربین می‌دهد. تصویر این مدل نوکیا نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک دوربین سه‌گانه است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته و در یک ماژول مستطیلی قرار داده شده است. طراحی مشابهی اخیراً در نوکیا N1530DL مشاهده شد که شبیه نسخه انحصاری ایالات متحده از این مدل است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند نوکیا - چیکاو

اگرچه لیست مشخصات کامل مشخص نیست، اما باز هم گواهینامه Nokia TA-1404 و TA-1412 FCC نشان می‌دهد که این مدل دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اصلی با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر همراه خواهد شد، در حالی که در جلو، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در داخل حفره هول پانچ قرار خواهد گرفت. در حالی که نوکیا TA-1404 به عنوان یک مدل دو سیم کارته با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ذکر شده است، TA-1412 نسخه تک سیم کارته خواهد بود و در گزینه‌های ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی یا ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

مشخصات کامل گوشی هوشمند نوکیا - چیکاو

این لیست همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه از یک تراشه برند یونسکو (Unisoc) استفاده می‌کند که نوکیا فقط در سری C از آن استفاده کرده است، اما مشخص نیست که آیا این مدل گوشی هوشمند جدید نوکیا نیز از گوشی‌های سری C این برند است یا خیر. گفته شده که این اسمارت فون نوکیا در داخل بدنه از یک باتری حجیم با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی برق مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.