راهنمای خرید یخچال فریزر + بهترین برند های موجود در بازار ایران

این روز ها یخچال فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی هر خانه ای شده است و تقریبا خانه ای را نمی توانید پیدا کنید که یخچال فریزر نداشته باشد. زیرا با استفاده از یخچال می توانید همیشه مواد غذایی خود را تازه نگه دارید و از خراب شدن آنها جلوگیری کنید. اما با توجه به امکانات زیادی که امروزه به یخچال ها اضافه شده است و برند های زیادی که تولید کننده هستند کمی خرید یخچال فریزر کار سختی شده است که هدف ما از این مقاله همین است که یک راهنمای جامع در مورد یخچال فریزر باشد که شما با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید و میخواهید با بهترین قیمت و کیفیت محصولات خود را خریداری کنید میتوانید به وب سایت ما یعنی فروشگاه لوازم خانگی صنیع خانی سر بزنید تا با بهترین قیمت و کیفیت محصولات خود را خریداری کنید و در درب منزل به همراه گارانتی تحویل بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مهمترین نکات در خرید یخچال فریزر

در خرید یخچال فریزر باید نکاتی را در اولویت قرار دهیم و با رعایت این نکات ساده باعث میشود تا خریدی ارزشمند و بصرفه را انجام دهیم و تا سال ها آن یخچال برای ما کار کند. ادامه مطلب را از دست ندهید تا مهمترین نکاتی که باید در خرید یخچال فریزر دقت کنیم را مورد بررسی قرار دهیم.

  •         ابعاد و اندازه یخچال

امروزه یخچال ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و با توجه به فضای آشپزخانه میتوانید ابعاد مناسب خود را خریداری کنید. برای مثال یخچال های ساید بای ساید هستند که از اندازه بزرگی برخوردارند و یخچال های دوقلو یا یخچال فریزر های تک درب که هر کدام با توجه به قیمت و ابعاد متنوع هستند.

  •         مصرف برق

مصرف برق یکی دیگر از عواملی است که برای بسیاری از خریداران مهم است. این مسئله نه تنها در مصرف برق و کاهش هزینه ها کمک می کند بلکه برای صرفه جویی در مصرف برق در این زمان از کشور که خبر صرفه جویی در برق شنیده می شود مفید است. البته امروزه بیشتر یخچال ها از برچسب A+  برخوردار هستند اما اگر یخچالی پیدا کنید که مصرف آن A++  باشد عالی است!

  •         نوع خنک کنندگی

همه یخچال های امروزی مجهز به سیستم بدون برفک هستند اما خنک کنندگی آنها تفاوت دارد که در اینجا آنها را بررسی خواهیم کرد.

خنک کنندگی استاتیک: در این نوع خند کنندگی رطوبت تمام یخچال در یک سطح قرار دارد و موارد غذایی همیشه تازگی دارند.

خنک کنندگی به همراه تهویه: در این روش دما و رطوبت دائما به گردش درمی آیند و با هر بار باز کردن یخچال عمل تهویه انجام میشود.

  •         بودجه مد نظر برای یخچال

این شاید اصلی ترین نکته در خرید یخچال باشد. شما باید بودجه خودتان را برای این خرید تعیین کنید تا بتوانید یک انتخاب بهینه داشته باشید. امروزه یخچال از 5 میلیون تا به بالا داریم که طبیعتا هر چه بیشتر هزینه کنید از امکانات و زیبایی بیشتری بهره خواهید برد.

البته موارد دیگری مانند امکانات یخچال وجود دارد که میتوانید به آنها نیز توجه کنید اما این موارد وابستگی زیادی به هزینه شما دارد که تا چه اندازه می خواهید بودجه صرف خرید یخچال کنید دارد.

بهترین برند های ایرانی موجود در بازار ایران برای خرید

برند های تولید کننده یخچال فریزر زیاد هستند که همین امر باعث شده تا با هر قیمتی که مد نظر دارید یخچال فریزر خریداری کنید. از برند های ایرانی گرفته تا خارجی همه از کیفیت خوبی برخوردار هستند که میتوانید آنها را خریداری کنید. در ادامه بهترین برند های ایرانی را مورد بررسی قرار میدهیم تا اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید این برند ها را در اولویت خود قرار بدهید.

  •         امرسان

امرسان یکی از بهترین برند های تولید یخچال را در ایران دارد و با بروز ترین تکنولوژی هایی که در یخچال های خود استفاده میکند از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال خرید یخچال ایرانی هستید برند امرسان یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند لقب بگیرد.

  •         الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی دیگر از شرکت های قدیمی ایران است که تقریبا از سایر برند ها معروف تر است. محصولات این شرکت نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در میان برند های ایرانی یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند باشد که محصولات آن را خریداری کنید.

  •         دوو

دوو یک برند صاحب نام کره ای است که در سراسر جهان محصولات خود را به فروش میرساند. در بازار ایران نیز این برند پیدا میشود و از آنجایی که 30 سال است که در بازار جهانی فعالیت دارد میتوان به آن اعتماد کرد و از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید یخچال فریزر از برند خارجی را دارید ما این برند را به شدت پیشنهاد میکنیم.

  •         هیمالیا

هیمالیا یکی دیگر از برند های تولید یخچال فریزر در ایران است که بیش از 50 سال است که فعالیت میکند. این برند با توجه به کیفیت بالایی که از خود دارد محصولات خود را به کشور های همسایه نیز صادر میکند که نشان از برتری کیفی محصولات دارد. سیستم گردش هوای یکنواخت و فیلتر تصفیه آب از ویژگی های این برند محسوب میشود.

  •         اسنوا

اسنوا بیش از 15 سال است که در تولید لوازم خانگی فعالیت میکند و در همین زمان توانسته محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند و شاید معروف ترین برند ایرانی در لوازم خانگی باشد. یخساز اتوماتیک و آبریز جزو ویژگی های بسیار خوب محصولات این برند است.

البته که برند های خارجی بیشتری مانند سامسونگ، ال جی و بوش وجود دارند که بهتر از نمونه های ایرانی هستند اما به دلیل قیمت بسیار بالا آنها را پیشنهاد نمیکنیم و همچنین این برند ها در بازار بسیار کمیاب هستند و به سختی می توانید آنها را خریداری کنید.

خرید یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت

تا اینجای مقاله امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و در خرید شما تاثیری گذاشته باشیم. در نهایت باید بگوییم که اگر قصد خرید یخچال فریزر دارید و میخواهید با بهترین قیمت یک محصول خوب از برند خوب را خریداری کنید سری به محصولات فروشگاه لوازم خانگی صنیع خانی بزنید تا با هر بودجه ای که دارید یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه را داشته باشید. با ثبت سفارش خود میتوانید محصول را به سرعت درب منزل همراه با گارانتی کالا دریافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.