سرور مجازی آمریکا بخریم یا نخریم؟

خرید سرور مجازی برای مدیران سایت ها یکی از بهترین قدم ها برای داشتن یک سایت خوب و با سرعت بالا است. این سرورها مزیت های بسیار زیادی داشته و امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از چالش هایی که در انتخاب سرور مجازی پیش روی کاربران قرار دارد، انتخاب میان سرورهای خارجی و داخلی است. هر یک از این نوع سرویس ها مزیت ها و معایب خود را داشته و برای شرایطی می توانند بهترین انتخاب باشند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با سرور مجازی آمریکا آشنا کنیم. برای کسانی که به دنبال داشتن یک سرور خارجی با پهنای باند گسترده هستند، این سرور می تواند یک انتخاب عالی باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با توجه به چالش های بسیار زیادی که ممکن است در سرورهای داخلی به وجود آید، در اختیار داشتن یک سرور مجازی آمریکا فرصتی برای حل تمام این چالش ها است. برای این منظور ابتدا باید به خوبی این سرورها را شناخته و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. اگر به دنبال خرید سرور خارجی و آمریکایی هستید، لازم است تا در این مقاله با ما همراه بمانید. اطلاعات مورد نیاز برای خرید سرور مجازی آمریکا را در ادامه با هم مرور خواهیم نمود.

مزیت های خرید سرور مجازی آمریکا

برای کسانی که با مزیت های داشتن سرور مجازی آمریکا آشنا نیستند، خرید این سرویس توجیهی ندارد. بهتر است قبل از هر انتخابی ابتدا اطلاعات مورد نیاز برای آن را تجزیه و تحلیل نموده و سپس بر اساس شرایط مورد نظر برای خرید اقدام کنید. در بسیاری از مواقع انتخاب یک سرور داخلی می تواند گزینه بهتری برای شما داشته باشد. از این رو تنها به صرف خارجی بودن نباید برای انتخاب سرور مجازی اقدام کنید. نوع نیاز و شرایط سایت از اهمیت بسیار زیادی در این انتخاب خواهد داشت. با این حال بد نیست تا مزیت های سرور مجازی آمریکا را با شما در میان بگذارم. این سرور ها می توانند مزیت های زیر را برای شما ایجاد نمایند: 

پهنای باند گسترده نسبت به سرورهای داخلی

به عنوان اولین مزیت باید به پهنای باند بسیار گسترده سرورهای مجازی آمریکا اشاره کنیم. اولاً اینکه به دلیل امکانات بالای در دسترس این سرورها قابل ارتقاء بوده و شما می توانید بسته به شرایط مورد نظر دست به این اقدام بزنید. از این گذشته پهنای باند گسترده این سرور فرصتی است که با استفاده از آن شما می توانید حجیم ترین و بزرگترین سایت ها را نیز با سرعت بسیار بالا مدیریت نمایید. اتفاقی که ممکن است دسترسی به آن در سرورهای داخلی با چالش هایی روبرو باشد.

سرعت بالا

هر چند فاصله زیاد سرور حقیقی متصل به فضای ابری موجود در سرور مجازی آمریکا ممکن است تا حدی روی سرعت آن تأثیری داشته باشد، اما استفاده از سیستم های سخت افزاری قدرتمند و همچنین سیستم نرم افزاری مدرن، باعث شده تا حتی از این فاصله نیز شاهد سرعت بالایی در سرور مجازی آمریکا باشیم. از این بابت می توانید خیالی راحت داشته باشید.

امکان دسترسی بدون محدودیت به اطلاعات جهانی

بسیاری از سایت ها و مراکز اطلاعاتی دنیا امکان دسترسی به اطلاعات در دسترس خود را به کاربران ایرانی نمی دهند. این مهم بیشتر به دلیل تحریم های ایران و هم چنین محدودیت هایی است که در خود ایران با آن روبرو هستیم. در حالی که با استفاده از سرور مجازی آمریکا می توانید بدون کوچک ترین دغدغه ای به این مهم دسترسی داشته و امکان استفاده از اطلاعات سایت های جهانی را خواهید داشت. 

دسترسی به سیستم سخت افزاری بهتر

سرور مجازی آمریکا به سیستم های سخت افزاری بسیار قدرتمندی متصل هستند که نمونه های آنها در ایران و بسیاری دیگر از کشورها در دسترس نیست. به همین دلیل است که این سرورها بسیار محبوب شده و حتی بسیاری از افراد در کشورهای اروپایی نیز به دنبال استفاده از این سرور ها می روند. ارزان بودن سیستم های سخت افزاری در آمریکا باعث شده تا امکان پیاده سازی سرورهای مجازی در این کشور با قیمت مقرون به صرفه و در بالاترین سطح کیفیت ممکن برای کاربران وجود داشته باشد.

آیا سرور مجازی آمریکا بخریم یا نه؟

ممکن است این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که با همه این مزیت ها آیا باید از سرور مجازی آمریکا استفاده کنیم یا خیر؟ واقعیت این است که خرید و استفاده از این سرور مجازی چندان هم بدون دغدغه نبوده و ممکن است چالش هایی را برای کاربر ایجاد نماید. از مهم ترین چالش های چنین سروری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •       تحریم سرور مجازی از خارج احتمال بسیار ضعیفی دارد، اما این امکان وجود دارد که از داخل و سیستم مدیریت داخلی مشکلاتی برای استفاده کنندگان از این سرور ایجاد شود. بهتر است بدانید که دسترسی به سرور مجازی آمریکا و یا هر کشور خارجی دیگری تنها با اینترنت امکان پذیر است. از این رو در صورت قطع شدن اینترنت در داخل کشور ممکن است این سرورها نیز قطع شوند.
  •       همچنین سرعت این سرور نیز ممکن است نسبت به سرورهای داخلی به دلیل مسافت طولانی کمتر باشد.

با همه این اوصاف و شرایط استفاده از سرور مجازی آمریکا امکانات بسیار زیادی در اختیار شما خواهد گذاشت.

خرید سرور مجازی آمریکا در سرودیتا

مزیت ها و معایب انتخاب سرور مجازی آمریکا را با هم مرور کردیم. کاربرانی که به دنبال خرید این سرور هستند و یا درباره شرایط استفاده از آن سؤالاتی در ذهن دارند، برای این منظور می توانند از کارشناسان مجموعه سرودیتا استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی sarvdata.com در وهله اول با شرایط سرور مجازی آمریکا آشنا شده و قیمت و قابلیت های آن را بدانید. در قدم بعدی هم در صورت داشتن چالش ذهنی می توانید از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته و سریع، ارائه مطالب آموزشی لازم، اتصال سریع و فوری سرور، ارائه سرورهای متنوع بسته به نیاز کاربر و مواردی از این دست از جمله مزیت هایی است که در این مجموعه با سابقه در دسترس خواهید داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.