گوشی اوپو ای ۱۱ اس با تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

اوپو یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی و کاملاً مقرون به صرفه خود را در کشور مادری، چین معرفی کرد. این گوشی که با برچسب قیمتی بسیار پایین معرفی شده است اوپو ای ۱۱ اس (Oppo A11s) نام دارد. این گوشی هوشمند اوپو مجهز به اسنپدراگون ۴۶۰  و همچنین صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس است که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی همراه شده است.  همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند پایین‌رده و اقتصادی اوپو ای ۱۱ اس همچنین یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دارد که یک حسگر تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با آن همراه شده‌اند. این گوشی در پنل جلو نیز در بالای نمایشگر از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در حفره هول پانچ قرار گرفته است.

گوشی اوپو ای ۱۱ اس همچنین از حسگر اثر انگشت خازنی استفاده می‌کند که در پنل پشتی این گوشی قرار دارد. ابعاد ذکر شده برای این گوشی ۱۶۳.۹ در  ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی متر بوده در حالی که وزن گوشی نیز ۱۸۸ گرم اعلام گردیده است. این اسمارت فون در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. از نظر نرم افزاری نیز گوشی اوپو ای ۱۱ اس از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد که رابط کاربری ColorOS 7.2 اختصاصی گوشی‌های هوشمند اوپو نیز در بالای آن اجرا می‌شود.

پنل پشتی، صفحه نمایش و رنگ بندی گوشی اوپو ای ۱۱ اس - چیکاو

قیمت گوشی هوشمند کاملاً پایین رده و مقرون به صرفه اوپو از ۹۹۹ یوان (در حدود ۱۵۶ دلار آمریکا) برای نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی شروع می‌شود، در حالی که نسخه گران قیمت‌تر این تلفن همراه با  ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز با قیمت ۱۱۹۹ یوان (در حدود ۱۸۸ دلار) عرضه می‌شود. این تلفن در حال حاضر در فروشگاه آنلاین اوپو و دیگر فروشگاه‌های خرده فروشی اینترنتی آنلاین خرده فروشان شریک در سراسر چین در دسترس خریداران قرار دارد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.