نکات کلیدی برای انتخاب طرح فرش

فرش به خانه ما آرامش و گرما خاصی می‌بخشد، سروصدا را جذب می‌کند و حس دلپذیری می‌دهد. دورانی که دیوارها با فرش تزئین می‌شدند گذشته است، امروزه طراحی داخلی بسیار متفاوت است، اما فرش‌های باکیفیت و شیک همچنان مد هستند. اما همواره ما با سؤالاتی روبرو هستیم، چگونه فرش مناسب را انتخاب کنیم، کدام مواد بهتر است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکته جالبی که می‌تواند انتخاب یک مدل فرش را در بین بسیاری از مدل‌های موجود در بازار مطرح کند، خرید آن در مراحل پایانی دکوراسیون است. به‌این‌ترتیب هماهنگی عناصر بسیار خودبه‌خود خواهد بود. بااین‌حال، انتخاب اشتباه فرش می‌تواند منجر به ایجاد یک اتاق نشیمن بی طرح شود.

دیجی فرش یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه تولید و فروش انواع فرش‌های ماشینی مانند فرش کاشان طرح افشان سلطنتی، فرش افشان کاشان 700 شانه، فرش افشان سلطنتی زمینه کرم و… می‌باشد که کلیه فرش‌های خود را از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید و با قیمت مناسب برای مشتریان در سراسر کشور عرضه می‌کند و شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین خریداری نمایید.

نحوه انتخاب فرش

خرید فرش افشان کاشان مستلزم مطالعه دقیق است، زیرا فرشی که به‌صورت روزانه مورداستفاده قرار می‌گیرد. باید بادوام باشد و درعین‌حال از نظر زیبایی‌شناسی دل‌پذیر باشد زیرا سطح وسیعی از کف را می‌پوشاند و بلافاصله چشم‌نواز است. انتخاب طرح یک چیز ثانویه اما مهم است. در مورد انتخاب متریال، الزاماتی وجود دارد که به دنبال آن می‌توانید جدیدترین مدل فرش طرح افشان را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. این معیارها مهم هستند، زیرا تعیین می‌کنند که آیا شما به فرشی بادوام‌تر و باکیفیت‌تر نیاز دارید یا فقط روی طراحی تمرکز می‌کنید. موادی که فرش از آن‌ها ساخته می‌شود به دودسته اصلی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شود. فرش‌های مصنوعی معمولاً ارزان‌تر و ماندگاری خوبی دارند، درحالی‌که فرش‌های طبیعی بافت منحصربه‌فرد و کیفیت بالایی دارند.

نحوه انتخاب طرح فرش اتاق نشیمن

انتخاب بهترین فرشی که به اتاق نشیمن شما ارزش بیش‌تری می‌بخشد، ممکن است کار چندان آسانی نباشد. پس از تعیین سبک کلی اتاق، مرحله بعدی این است که انتخاب کنید که آیا سایر عناصر از همان پالت رنگ و سبک پیروی می‌کنند یا خیر.

اولین موردی که باید در نظر بگیرید اندازه فرش افشان کرم شما است، مهم است که متناسب با اندازه اتاق باشد. همیشه به این فکر کنید که فرش باید فضای اتاق را بپوشاند. این بدان معناست که در لبه‌ها باید حدود 20 تا 30 سانتی‌متر بلندتر باشد تا زیر مبل و صندلی‌های کناری قرار گیرند. از اندازه‌گیری‌های اولیه برای خرید فرش افشان 1200 شانه استفاده کنید تا پیداکردن فرش گل‌افشان کاشان در هر فروشگاهی آسان باشد، بنابراین از گیرافتادن در فروشگاه‌هایی که فقط با فرش‌هایی با اندازه‌های خاص کار می‌کنند جلوگیری کنید.

آیا فرش طرح افشان فیلی شما فقط یک نقش مکمل در اتاق خواهد بود؟

بر اساس پاسخ شما، اکنون می‌توان رنگ و سبک فرش افشان زمینه طوسی را تنظیم کرد. اگر قصد دارید عملکردی مکمل به دیگر عناصر تزئینی بدهید، به دنبال رنگ‌های خنثی باشید.

اگر می‌خواهید همه نگاه‌ها به فرش شما معطوف شود، رنگ‌های قوی را ترجیح دهید که با رنگ‌های دیگر تضاد دارند. آنتی‌ولفی می‌گوید: «اولین نکته‌ای که باید تحلیل شود، سبک و رنگ‌هایی است که به بهترین وجه با محیط سازگار هستند.» شما می‌توانید یک فرش افشان کاشان 700 شانه با کمی تداخل در رنگی که قبلاً در دکوراسیون استفاده می‌کنید یا یک رنگ مکمل انتخاب کنید. فرش می‌تواند اثر هنری اصلی باشد و بقیه چیزها باتوجه‌به رنگ‌های به‌کاررفته در آن قرار می‌گیرد.

فرش‌هایی با طرح مختلف مانند گرد می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که سبک مدرن‌تری دوست دارند. مشخصه این موارد سخت‌تر بودن استفاده است، در اتاق‌های بزرگ مبلمان در سراسر آن قرار دارند و در مناطق کوچک‌تر توصیه می‌شود از چندین فرش گرد با اندازه‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

طرح فرش اتاق‌خواب

یک ایده خوب زمانی که به دنبال فرشی برای اتاق‌خواب خود هستید این است که یک فرش طرح افشان فیروزه بخرید که متناسب با سرویس اتاق‌خواب شما باشد. در این مورد باید در نظر داشت که فرش باید حداقل 30-40 سانتی‌متر از تخت بیرون بزند. یکی دیگر از گزینه‌ها که اخیراً محبوبیت بیش‌تری پیدا کرده است، قراردادن فرش زیر تخت است. در این صورت به فرش کوچک‌تری نیاز خواهید داشت. اما مهم است که حدود 30-40 سانتی‌متر جلوی تخت و در طرفین باقی بماند.

طرح فرش اتاق‌خواب بچه‌ها

هنگام خرید فرش ماشینی افشان برای اتاق کودک، می‌توانید سایز بزرگ را انتخاب کنید. هر چه بزرگ‌تر باشد، برای کودک بهتر است، زیرا نه‌تنها اتاق او را گرم می‌کند، بلکه یک منطقه بازی بزرگ را نیز فراهم می‌کند.

نکات کلیدی انتخاب فرش طرح افشان

در خصوص رنگ و طرح فرش، اگر خانه شما با رنگ‌های آرامش‌بخش و بدون جزئیات داخلی تزئین شده است، می‌توانید فرشی با رنگ اشباع تر یا فرش روشن‌تر انتخاب کنید که به تغییر فضا کمک خواهد کرد. اگر خانه شما از قبل مملو از رنگ‌ها یا طرح‌های مختلف است، به شما توصیه می‌کنیم فرشی را با رنگ خنثی انتخاب کنید. هم چنین مهم است که اندازه اتاقی را که می‌خواهید فرش را در آن پهن کنید، در نظر بگیرید. در یک اتاق کوچک، چاپ‌ها و رنگ‌های جذاب می‌توانند ظاهر داخلی را خراب کنند. برای حفظ تعادل در این مورد، فرش‌های تک‌رنگ را انتخاب کنید. هم چنین در انتخاب رنگ فرش باید به رنگ کف‌پوش نیز توجه کرد.

بدون شک فرش‌ها سهم زیادی در طراحی اتاق دارند و راحتی ذاتی خود را دارند. ظاهر زیبایی‌شناختی آن‌ها در طول سال‌ها حفظ شده است و ویژگی‌های عملی آن‌ها بهبودیافته است. یک فرش 1200 شانه گران‌قیمت به خانه شما ظرافت می‌بخشد و یک فرش مدرن رنگارنگ به‌راحتی می‌تواند هر فضایی را با طراحی خود تزئین کند.

خرید فرش 1200 شانه

امروزه تولیدکنندگان فرش انواع مختلفی از اندازه‌های فرش را ارائه می‌دهند. قبل از خرید یکی از آن‌ها، باید اندازه فضای اتاق و دردسترس‌بودن مبلمان را ارزیابی کنید. هنگام انتخاب فرش طرح افشان زمینه مشکی، حتماً به موقعیت و اندازه آن توجه کنید. توصیه می‌شود فرش را طوری بچینید که به دیوارها برخورد نکند، به شما توصیه می‌کنیم برای یک اتاق بزرگ حدود 40-45 سانتی‌متر از لبه فرش تا دیوار و برای یک اتاق بزرگ 20-25 سانتی‌متر فاصله بگذارید؛ بنابراین انتخاب یک فرش با طرح مناسب به‌اندازه اتاق و هدف آن بستگی دارد.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت دیجی فرش خریداری کنید یا به‌صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. ما می‌توانیم تحویل انواع فرش 1200 شانه را در داخل شهر انجام دهیم یا خودتان سفارش را تحویل بگیرید. زمان تحویل بستگی به مسافت شهر شما دارد. برای سؤالات مربوط به تحویل یا اطلاعات تکمیلی در مورد سفارش، می‌توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما می‌توانند شما را در مورد انتخاب طرح فرش 1200 شانه راهنمایی کنند.

منبع: فروشگاه آنلاین فرش ماشینی، دیجی فرش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.