سامسونگ گلکسی اس اف ای قبل از معرفی با قیمت ۶۹۹ دلار در والمارت فهرست شد

انتظار می‌رود سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران (Samsung Galaxy S21 FE) خود در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۲ لاس وگاس آمریکا که در ماه ژانویه برگزار می‌شود، رونمایی کند. با این حال، می‌توان گفت که رونمایی این گوشی به آن صورت اطلاعات جدیدی را در مورد گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن سامسونگ در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد زیرا در مدت زمان طولانی که این گوشی قرار بود عرضه شود به طور مکرر تمام مشخصات و قابلیت‌های آن فاش شده است.  همراه چیکاو باشید.

 اکنون، این گوشی هوشمند سامسونگ قبل از این که رویداد رونمایی و معرفی آن برگزار شود، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین والمارت (Walmart ) لیست شده و قیمت آن نیز فاش گردیده است. طبق لیست والمارت، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن در این فروشگاه عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن نیز ۶۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رنگ گرافیتی است. انتظار می‌رود نوع ذکر شده، با میزان رم ۶ گیگابایتی باشد.

متأسفانه، تصاویر این گوشی هوشمند سامسونگ در لیست محصولات این فروشگاه مشاهده نمی‌شود. به هر حال، احتمال داده می‌شود که یا این لیست مشخصات این تلفن به طور تصادفی منتشر شده است یا این که قرار شده تا این فهرست بی سر و صدا منتشر شود اما تصاویر آن فعلاً بارگذاری نشود تا رویداد معرفی آن در اوایل ژانویه از سوی سامسونگ برگزار شود و پس از آن تصاویر آن بارگذاری و منتشر شوند تا کاربران بتوانند به آن تصاویر دسترسی پیدا کنند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن - چیکاو

در هر صورت، قیمت گوشی دقیقاً مطابق با آن چیزی است که انتظار می‌رفت. گفته می‌شود، این گوشی سامسونگ در بریتانیا با برچسب قیمتی ۶۹۹ پوند روانه بازار خواهد شد. با توجه به این که قیمت دستگاه ۶۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی مطابق با لیست است، ممکن است قیمت آن برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز ۷۴۹ دلار باشد.

علاوه بر این، یک منبع آگاه فاش کرد که سامسونگ تاکنون از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای ۲۰۲۱  به اندازه کافی تولید کرده است. این منابع اعلام کرده‌اند که براساس گزارش‌های دریافتی، سامسونگ در حال حاضر از این گوشی همراه جدید خود  به اندازه نیاز بازار تولید کرده و در کشورهای بزرگ موجود کرده است، بنابراین احتمال داده می‌شود تا بلافاصله پس معرفی این اسمارت فون بلافاصله توزیع آن در بازارهای مختلف نیز شروع شود و برای خرید در دسترس خریداران قرار گیرد.

  • مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن یا نسخه مخصوص هواداران

اطلاعات موجود در مورد مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای یا نسخه مخصوص هواداران سامسونگ به قدری به طور مکرر فاش شده است که دیگر تقریبا می‌توان گفت که کمتر کسی از علاقمندان به دنیای فناوری را می توان پیدا کرد که خبرها را دنبال کند و از مشخصات کامل این گوشی اطلاعی نداشته باشد.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن یا نسخه مخصوص هواداران - چیکاو

انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس  و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود و تراکم پیکسلی آن ۴۰۱ پیکسل خواهد بود. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر آن قرار دارد و برای محافظت نیز صفحه نمایش آن از گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ برخوردار شده است که دوام بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

این دستگاه در پنل پشتی از ماژول دوربین سه گانه بهره خواهد برد که حسگر اصلی آن را یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز دیگر دوربین‌های این ماژول هستند و در بالای پنل جلو نیز، نمایشگر این گوشی دارای حفره هول پانچ بوده که دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی این گوشی در آن جای خواهد گرفت.

از نظر قدرت نیز این گوشی هوشمند سامسونگ در داخل بدنه از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که گوشی‌های مجهز به هر کدام از این پردازنده‌ها در بازارهای خاصی از جهان عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای یا نسخه مخصوص هواداران سامسونگ - چیکاو

این گوشی سامسونگ به رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی بعلاوه‌ی حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد. این دستگاه از اسلات کارت microSD پشتیبانی نخواهد کرد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم نیز برای تأمین برق مورد نیاز آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.