کاربران وان پلاس از اول ژانویه ۲۰۲۲ می‌توانند از خدمات پس از فروش اوپو استفاده کنند

مدت زمان زیادی نمی گذرد که ابتدا خبری به عنوان یک شایعه ظاهر شد که وان پلاس قصد دارد با اوپو ادغام شود تا به یک برند واحد تبدیل شوند. این شایعه خیلی زود زمانی که یک یادداشت غیر رسمی فاش شد، مشاهده گردید و اتفاقا خیلی هم مورد توجه قرار گرفت. در این یادداشت آمده بود که وان پلاس به زودی به برند فرعی اوپو تبدیل خواهد شد، حتی گزارش شده است که اوپو پس از ادغام این دو شرکت، حدود ۲۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داده است. همراه چیکاو باشید.

در ادامه این ادغام، گفته شد که وان پلاس سرویس یا همان خدمات پس از فروش وان پلاس (OnePlus Service) نیز از طریق انجمن وان پلاس ( OnePlus Community) اعلام کرده است که کسب و کار خدمات پس از فروش آفلاین وان پلاس چین از اول ژانویه ۲۰۲۲ نیز در جهت پیشبرد هدف ادغام دو شرکت حرکت کرده و برای تکمیل این موضوع کمک می‌کند.

ماژول دوربین گوشی وان پلاس - چیکاو

برای این منظور، کاربران وان پلاس از اوایل سال آینده میلادی می‌توانند برای محصولات خود با برند وان پلاس به خدمات پس از فروش اوپو دسترسی داشته باشند. این خدمات در نزدیک به ۱۰۰۰ مرکز خدمات رسمی مجاز اوپو در سرتاسر کشور عرضه می‌شود. این شرکت فاش کرد که کاربران وان پلاس پس از انتقال کلی از ۱۶ تا ۱۸ هر ماه می‌توانند به خدمات پس از فروش اوپو دسترسی داشته باشند.

هر دو شرکت اوپو و وان پلاس زیر مجموعه شرکت BBK Holdings هستند. بدیهی است که این شرکت با این ادغام جدید به دنبال افزایش سودآوری برند وان پلاس است. این دو شرکت تحت گروه Ouga به عنوان شرکت مادر فعالیت خواهند کرد و ریلمی به عنوان سومین برند تلفن همراه به آن ملحق خواهد شد.

در سطح فروش، OPPO Mall به Ouga Mall تغییر نام داده است که شامل محصولاتی از سه برند اوپو، وان پلاس و ریلمی است. نیروهای این برندها در فروش گوشی‌های هوشمند به همدیگر خواهند پیوست. همچنین، ادغام در سطح محصول سیستم عامل نیز وجود دارد. سیستم عامل یا بهتر است گفته شود که رابط کاربری OnePlus OxygenOS را به نفع ColorOS OPPO کنار گذاشته خواهد شد.

پنل پشتی گوشی وان پلاس - چیکاو

علاوه بر این، طبق اطلاعات مربوطه، بخش تحقیق و توسعه وان پلاس نیز با بخش تحقیق و توسعه اوپو ادغام شده است. اگرچه این هنوز یک بخش جداگانه است، اما از دیدگاه کل ساختار تحقیق و توسعه، تمام پروژه‌های تحقیق و توسعه آن نیز توسط تیم تحقیق و توسعه ترکیبی هماهنگ خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.