بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران را بشناسید

طراحی لوگو یکی از موثرترین راه های تبلیغ یک برند به شمار می آید. در واقع لوگو نماد یا نشانه ای است که تجارت یا کسب و کار شما را از از دیگران متمایز می کند. شرکت های طراحی لوگو با استفاده از طراحان حرفه ای در زمینه لوگوسازی، برای برند شرکت های معتبر لوگوهایی به عنوان اثر انگشت یا امضا آن شرکت طراحی می کنند. طراحی یک لوگوی حرفه ای می تواند به طور موثری در زمینه بازاریابی یک شرکت تاثیر بگذارد. بنابراین برای طراحی لوگو مناسب شرکت خود، به دنبال بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لوگو یا نشانه یک برند چیست؟

لوگو یا آرم در واقع یک طراحی گرافیکی است که به عنوان نماد یک فرد، شرکت تجاری، یا یک سازمان و نهاد اداری شناخته می شود. لوگو خدمات ارائه شده یک شرکت یا سازمان را به مخاطبین معرفی می کند و برند آن را از سایر رقیبان متمایز می کند. هرچه لوگو بهتر و حرفه ای تر طراحی شده باشد، چهره ای بهتر از یک برند به نمایش خواهد گذاشت.

اهمیت استفاده از لوگو در برندسازی

امروزه بسیاری از شرکت ها از لوگو برای معرفی برند، ایده یا کالای مورد نظر خود استفاده می کنند. لوگو می تواند تصویر مناسبی از یک کالا در ذهن افراد ایجاد کند که با دیدن آن لوگو به صورت ناخودآگاه به یاد یک محصول خاص افتاده و تحریک کننده افراد برای خرید یک محصول خاص و یا استفاده از خدمات یک شرکت شوند. به همین دلیل اکثر شرکت های مختلف به دنبال بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران می گردند. زیرا با استفاده از لوگو افراد می توانند با خدمات یک شرکت آشنا شده، محصولات آن را بشناسند و نسبت به آن اطمینان پیدا کنند.

ویژگی های یک لوگو معتبر

یک لوگو می بایست شامل یک سناریو کامل باشد و ویژگی های تصویری چشمگیری داشته باشد. به طور کلی یک لوگو یا آرم مناسب باید دارای زیبایی ظاهری، انسجام، گویا بودن، اجزای صحیح و قابلیت تبدیل شدن به تابلو و یا وسایل رومیزی و حجمی را هم داشته باشد. علاوه بر این با تغییر در اندازه لوگو شکل اولیه آن حفظ شود. بنابراین یک طراح لوگو باید نهایت دقت خود را در طراحی لوگو بکار برده و از لحاظ فنی و ترکیب بندی تصویری به طور دقیق اندازه گیری کند. زیرا لوگو یک تصویر یا نشانه گذرا نیست و به مدت طولانی برای یک شرکت یا موسسه بکار می رود.

اصول مهم طراحی یک لوگوی کاربردی

  • توجه به سوددهی مستقیم حاصل از طراحی لوگو

طراحی یک لوگو خاص ارتباط مستقیمی با سوددهی یک شرکت دارد. این سود ممکن است به وسیله خود محصول ایجاد شود و یا سایر عوامل مانند استفاده از لوگوی مخصوص آن کالا و یا شرکت در فروش کالا تاثیرگذار باشد.

  • تاثیر روانی حاصل از یک لوگو مخصوص

انتخاب یک اسم یا متن تاثیرگذار بر احساسات می تواند تاثیر روانی زیادی بر مخاطب بگذارد و باعث ایجاد تفاوت شما با سایر رقبا می شود. بنابراین در طراحی لوگو، از تاثیر روانی متن ها و نام ها غافل نشوید.

  • استفاده از لوگو برای انتقال پیام

وظیفه لوگو انتقال و القای یک پیام خاص و ایجاد حس اطمینان به مخاطب است. یک لوگو با آگاهی بخشی در رابطه با یک برند، حس توجه و احساسات یک مخاطب را برمی انگیزد و امکان بیان نظرات آن ها را فراهم می کند.

  • برانگیختن حس تخیل مخاطب

یک لوگو باید به گونه ای طراحی شده باشد که باعث تحریک حس تخیل مخاطب شود. انتخاب یک لوگو یا آرم از جانب مشتری می تواند نشانه برقراری ارتباط او با لوگو و تحریک حس خیال او شود. بنابراین شرط موفقیت یک لوگو برقراری ارتباط موثر آن با افراد و برانگیختن حس تخیل وی است. لوگو باید به مخاطب القا کند که تخیلات خود را به واقعیت نزدیک کند و جسارت انجام رویاهای خود را داشته باشد.

  • طراحی لوگو برای ایجاد جایگاه فرهنگی

یکی از مهم ترین هدف های طراحی لوگو، ایجاد یک جایگاه فرهنگی و اجتمایی برای راهنمایی مشتریان است. یک برند معتبر با انجام فعالیت ها و ارائه محصولات خود، امکان دستیابی افراد به هدف های متعالی را ایجاد می کند و طراحی لوگو مناسب، می تواند فعالیت های مهم یک برند را به نمایش بگذارد.

بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو یکی از ارزشمندترین و مهم ترین اقدامات یک شرکت، سازمان یا نهاد است. به عبارتی لوگو به عنوان هویت یک برند شناخته می شود و نقش مهمی در رابطه با شناخت و معرفی یک برند به مخاطبین دارد. لوگو با ایجاد تکرار در ذهن مشتری ماندگار شده و به عنوان شناسه کلیدی یک برند محسوب می شود.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین شرکت های طراحی لوگو در ایران می پردازیم.

1.بلو مارکتینگ

شرکت بلو مارکتینگ در سال 1396 در حوزه طراحی شروع به فعالیت کرده و در این سال ها بیشترین تمرکز خود را  در زمینه طراحی روی طراحی لوگو گذاشته و طراحان لوگو بلو مارکتینگ شامل مجموعه ای از بهترین طراحان لوگو هستند این شرکت غیر از طراحی لوگو سایر طراحی ها مثل پوستر,کارت ویزیت,ست اداری و غیره هم انجام می دهد. و قیمت طراحی بلو مارکتینگ بسیار مناسب است  و سفارش طراحی لوگو به صورت عادی و پیشرفته در این سایت امکان پذیر است که در سفارش پیشرفته شما می توانید مطابق با سلیقه روانشناسی خود سفارش دهید.

2.شرکت رایان طرح

شرکت رایان طرح یکی از بهترین شرکت های طراحی لوگو است که فعالیت خود را از سال 99 به طور رسمی در زمینه طراحی لوگو آغاز نمود. این شرکت کار طراحی لوگو را به صورت اختصاصی انجام داده و قوانین کپی رایت را رعایت می نماید. شرکت رایان طرح خدماتی چون طراحی حرفه ای لوگو، طراحی انواع کارت ویزیت دو رو، طراحی مهر شرکت ها و موسسات، طراحی انواع پاکت، تقویم و سربرگ با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

3.شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان شامل مجموعه ای از بهترین طراحان لوگو است که طراحی لوگو را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهند. مبنای کار این شرکت، بر طراحی مفهومی لوگو است و این کار را با استفاده از استراتژی های علمی انجام می دهند.

4.شرکت پارماتیک

شرکت پارماتیک از جمله شرکت هایی است که طراحی های متفاوتی خلق می کند. این شرکت بسیار معتبر و خلاق است و تجربه های زیادی در زمینه طراحی لوگو دارد.

5.شرکت بُعد چهارم

شرکت بعد چهارم، یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین شرکت های طراحی لوگو در ایران است. این شرکت بجز طراحی لوگو خدمات دیگری از جمله طراحی بروشور، سربرگ، تراکت و ست اداری نیز انجام می دهد. قیمت های این شرکت نسبت به کیفیت بالای کار بسیار مناسب است.

6.شرکت ارمکده 

شرکت آرمکده در تیر ماه 1390 شروع به کار کرده است و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانسته تنها در طی 4 سال، در حوزه طراحی لوگو به موفقیت های های زیادی دست پیدا کند این شرکت از فرم طراحی لوگو پیشرفته مطابق با سلیقه روانشناسی مانند شرکت بلو استفاده می کند.

 ما در این مقاله به معرفی بهترین شرکت های طراحی لوگو بلو مارکتینگ  – پارماتیک – رایان طرح – پارماتیک – ایده پردازان – ارمکده – بُعد چهارم پرداختیم امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. سمانه می گوید

    سلام تشکر از سایت چیکا‌و بابت این مقاله خیلی خوبشون. -اگر پشتیبانی -کیفیت طراحی-پکیج طراحی-صبر و حوصله طراح -قیمت مناسب-تحویل به موقع برای شما مهم است از شرکت طراحی لوگو رایان طرح استفاده کنید.
    ما استفاده کردیم

  2. امیر می گوید

    من کل شرکت ها رو بررسی کردیم تنها شرکتی که خیلی خوب بود و خیلی حرفه ای عملکرد نسبتا بهتری نسبت به همه داشت شرکت بلو مارکتینگ و ارمکده بود