یادگیری لذت‌بخش تصویرسازی به صورت آنلاین با آموزشگاه پویا اندیش

ممکن است کمتر آموزشگاهی را اکنون بیابید که دوره آموزش آنلاین و مجازی تصویرسازی را برگزار نماید. ما در این مطلب آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با ثبت نام در آن، کلاس و دوره آموزش تصویرسازی دستی و تصویرسازی با مداد رنگی را فراگیرید. همچنین این آموزشگاه شرایطی را مهیا کرده است تا علاقمندان به این رشته بتوانند جهت یادگیری این رشته خاص و بی‌نظیر، آموزش آنلاین تصویرسازی به صورت گام به گام را نیز پشت سر گذارند. در ادامه با شما بیشتر درباره این رشته و بازار کار آن صحبت خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تصویرسازی چه هنری است؟

یکی از هنرهایی که امروزه در دانشگاه‌های هنر و یا آموزشگاه‌های هنری تدریس می‌شود، رشته تصویرسازی illustration یا تصویرگری است. از ویژگی‌های بارز این هنر آن است که تصویرگر با استفاده از رسم تصاویر گوناگون سعی می‌کند ایده، نظر و یا موضوعی را که در فکر دارد به مخاطب القا نماید.

همان‌طور که می‌دانید تصویر نقش مهمی در القای مضمون یک مطلب و یا خبر و .. بر مخاطب و بیننده دارد، به همین دلیل است که از گذشته‌های بسیار دور نیز افراد با استفاده از تصاویری که بر روی دیوارهای غار و یا سنگ نوشته‌ها می‌کندند، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و یا آنچه که می‌خواستند را به این صورت در اختیار نسل‌های پس از خود قرار می‌دادند.

در واقع هنر تصویرسازی همان هنری است که در گذشته قلم زن، نقاش، مجسمه ساز و حکاک و حجار انجام می‌دادند، اما امروزه با وجود تکنولوژی و سرعت بی‌حد و حصری که پیدا کرده است، تصویرسازی می‌تواند علاوه بر شکل دستی و با استفاده از مداد رنگی و سایر متریال‌های دیگر با روش‌های خاص و نوین و نرم‌افزارهای مختلف و البته به آسانی و با کیفیت بالایی انجام شود. ذکر یک نکته در این جا لازم است که بسیاری از اساتید بین دو مقوله تصویرگری و تصویرسازی یک فرق کوچک قایل شده‌اند، این فرق از آن جهت است که آن‌ها معتقدند در تصویرگری به واسطه استفاده از یک تصویر، موضوع و یا مفهوم و احساسی با مخاطب و یا بیننده به اشتراک گذاشته می‌شود، اما در تصویرسازی این تصویر باید در کنار متنی قرار گیرد تا بتواند به کامل کردن مفهوم آن برای بیننده کمک نماید. در واقع متن ابتدا نوشته می‌شود و سپس بر اساس آن تصویرسازی انجام می‌گردد.

کلاس و دوره آموزش تصویرسازی دستی

عمدتا برای تصویرسازی تکنیک‌های مختلفی مانند استفاده از ذغال، حکاکی روی چوب و فلز و .. وجود دارد اما یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها که در کلاس و دوره آموزش تصویرسازی دستی آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش تدریس می‌شود، تصویرسازی با مداد رنگی است. در این روش تصویرسازی به هنرجو آموزش داده می‌شود تا طرح اولیه خود را با استفاده از مداد ایجاد نماید و سپس از مداد رنگی و یا متریال‌های دیگری همچون گچ پاستل و … برای تکمیل آن استفاده نماید. با استفاده از مداد رنگی شما می‌توانید عمق و سایه روشن‌های دقیق و زیبایی ایجاد نمایید. همچنین با استفاده از مداد رنگی می‌توانید بافت‌های نرم و لطیف به وجود آورید. سپس می‌توانند با شرکت در کلاس و دوره تصویرسازی با مداد رنگی این رشته هنری خاص و زیبا را تکمیل کرده و این روش را به عنوان روش نهایی خود در این هنر برگزینند.

بازار کار تصویرسازی

هنگامی که در دوره آموزش جامع تصویرسازی شرکت می‌کنید، و روش‌های متعدد آن را با استفاده از متریال‌های مختلف فرا می‌گیرید، می‌توانید خودتان را آماده کنید تا بتوانید در یک رشته متبحر شده و بازار کار مورد نظر خود را بیابید. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را می‌توانید به عنوان ایده برای انتخاب بازار کار در نظر بگیرید.

تصویرسازی نشریات: کاریکاتوریست‌ها اغلب جزء تصویرسازانی هستند که در بخش‌های سیاسی، اجتماعی نشریات کار می‌کنند.

تصویرسازی کتاب کودک: بسیاری از افرادی که می‌توانند برای یک قصه و یا یک روایت، تصاویر مرتبطی را طراحی کنند، می‌توانند در حوزه کتاب کودک و کتاب‌های آموزشی سهم مهمی را ایفا نمایند.

تصویرسازی تبلیغاتی: با یادگیری تصویرسازی می‌توانید پوسترهای تبلیغاتی، آگهی‌های مختلف تجاری، پوستر فیلم‌های مختلف و همچنین تبلیغات مواد غذایی، پوشاک و .. را انجام دهید.

این سه مورد که به آن‌ها اشاره کردیم، تنها بخش کوچکی از بازار کار این رشته است و رشته تصویرسازی گسترده‌تر از آن است که بتوان تنها آن را در این سه مورد خلاصه نمود.

دوره آموزش آنلاین و مجازی تصویرسازی

همان طور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش شرایطی را در نظر گرفته است که هنرجویان بتوانند کلاس و دوره آموزش تصویرسازی دستی و تصویرسازی با مداد رنگی را به صورت آنلاین و به صورت غیرحضوری گذرانده و این هنر خاص و جذاب را یاد گیرند. در دوره آموزش آنلاین و مجازی تصویرسازی این آموزشگاه تمامی دروس این رشته از پایه و به صورت گام به گام به هنرجو آموزش داده می‌شود. برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و طی کردن دوره آموزش جامع تصویرسازی شما تنها به یک کامپیوتر و اینترنت برای برقراری ارتباط با استاد نیاز خواهید داشت. به این صورت هر درس تحت یک فیلم آنلاین به شما آموزش داده خواهد شد و شما می‌توانید در مدت زمانی که تا جلسه بعد در اختیار دارید تمرین‌های خود را انجام داده و برای ارائه به استاد آماده نمایید. از دیگر مزیت‌های شرکت در دوره آموزش آنلاین و مجازی تصویرسازی این است که می‌توانید هر فیلم را در آرشیو خود داشته باشید و برای رفع اشکالات خود دوباره به آن رجوع کرده و آن را تماشا کنید. همچنین نیاز نیست شما زحمت رفت و آمد به کلاس آن هم در ساعات شلوغ و پر ترافیک را از این سر شهر تا آن سوی شهر تحمل نمایید. ضمن آن که هزینه شرکت در دوره آموزش غیرحضوری تصویرسازی  آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش بسیار کمتر از کلاس‌های حضوری بوده و برای هنرجو بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

آموزش آنلاین تصویرسازی به صورت گام به گام

در روش گام به گام آموزش تصویرسازی، هنرجو موارد زیر را فرا خواهد گرفت.

  • آشنایی با طراحی تخصصی تصویرسازی
  • آشنایی با متریال‌های مختلف در تصویرسازی مانند استفاده از ذغال، مداد رنگی و ..
  • آشنایی با سبک‌های گوناگون تصویرسازی
  • آشنایی با تصویر و متن
  • خلق شخصیت
  • خلق فضا

درباره آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش یکی از آموزشگاه‌های بسیار معتبر هنری در تهران می‌باشد که با سابقه 29 ساله در آموزش هنرهای مختلف، توانسته در طی این سال‌ها هنرجویان خلاق و توانمندی را به جامعه تحویل دهد. در این آموزشگاه شما می‌توانید انواع رشته‌های هنری را فراگیرید.

رشته تصویرسازی که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم نیز یکی از رشته‌های ارائه شده در آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش است. در حال حاضر آموزشگاه پویا اندیش شرایطی را برای علاقمندان به این هنر فراهم کرده است تا بتوانند در دوره آموزش غیرحضوری تصویرسازی

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با سابقه 29 سال آموزش در حوزه تصویرسازی ، هنرجویان موفق و حرفه‌‌ای را تربیت کرده‌اند و کارنامه‌ای موفق در این زمینه دارند. جهت شرکت در دوره آموزش تصویرسازی می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت www.pouyaandish.com با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید. سپس خود را برای گذراندن این دوره آموزشی آماده کنید تا اتفاقی بسیار خوب و مهم را در زندگی خود رقم بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.