آی مک ۲۷ اینچی اپل با نمایشگر مینی ال ای دی به تولید نزدیک تر می شود

گزارش جدید از دیجی‌تایمز منتشر شده است که نشان می‌دهد تامین‌کنندگان اپل شروع به ارسال محموله‌های قطعات برای دستگاه آی مک ۲۷ اینچی (iMac 27 ) جدید این شرکت کرده‌اند که این دستگاه قرار است با استفاده از صفحه نمایش مینی ال ای دی در بازار عرضه شود. این طور که به نظر می‌رسد، میزان محموله‌های ارسالی تقریبا محدود هستند. همراه چیکاو باشید.

 در حال حاضر جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد این گزارش به تامین کنندگانی اشاره دارد که قطعات جداگانه‌ای را برای مونتاژ نهایی به تولیدکنندگان بزرگتر ارسال می‌کنند، زیرا  آی مک  جدید ۲۷ اینچی قرار است  به سمت تولید روانه شود. شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک آی مک ۲۷ اینچی جدید است. این شایعات به این موضوع اشاره می کنند که صفحه نمایش این آی مک جدید اپل از فناوری مینی ال ای دی استفاده می کند و همچنین، قرار است که تا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ نیز عرضه شود.

  • آی مک ۲۷ اینچی اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در حال حرکت به سمت تولید است!

به گفته تحلیلگر محبوب صنعت نمایشگر، راس یانگ (Ross Young)، آی مک ۲۷ اینچی جدید، علاوه بر استفاده از فناوری جدیدی که در ساخت آن استفاده می‌شود، قرار است از فناوری پروموشن (ProMotion) نیز برخوردار شود که امکان به روزرسانی متغیر تصویر تا نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند.

آی مک ۲۷ اینچی اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در حال حرکت به سمت تولید است! - چیکاو

افشاکننده توییتر @dylandkt، که همچنین منبعی است که ثابت کرده است در افشای خبرهای دنیای فناوری شخص قابل اعتمادی است، ادعا می‌کند که آ مک ۲۷ اینچی جدید با طراحی مشابه با آی مک ۲۴ اینچی این شرکت خواهد داشت که اوایل امسال عرضه می‌شود اما تفاوت این دو دستگاه فقط در رنگ‌های آن‌ها خواهد بود. او می‌افزاید که این رایانه جدید به تراشه‌های جدید M1 Pro  و همچنین M1 Max مجهز خواهد شد که در حال حاضر مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید ۲۰۲۱ اپل برای اجرای برنامه‌های خود به قدرت این تراشه ها متکی هستند.

در دیگر اخبار اپل، پس از انتشار رسمی iOS 15.2 در اوایل این ماه که برای همه کاربران منتشر شد، اپل به روز رسانی آیفون ۱۳ به نسخه iOS 15.1.1 و آیفون‌های قدیمی‌تر به نسخه iOS 15.1 متوقف کرد که با انجام این تصمیم کاربرانی که دستگاه‌های خود را به آخرین نسخه iOS، یعنی iOS 15.2 به روز کرده‌اند، نمی‌توانند به نسخه قبلی یعنی  iOS 15.1.1 یا iOS 15.1  دانگرید کنند.

غول کوپرتینویی دیگر چه می کند؟ - چیکاو

  • غول کوپرتینویی دیگر چه می کند؟

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که اپل در ماه نوامبر مجوز خود را از به روز رسانی  iOS 15.1 را برای مدل‌های آیفون ۱۳ متوقف کرد، با توجه به این که چگونه این شرکت به‌روزرسانی iOS 15.1.1 را برای رفع اشکالی که بر نسل فعلی آیفون‌ها تأثیر می‌گذارد منتشر کرد، اکنون، از با توجه به این iOS 15.2 در دسترس قرار دارد، iOS 15.1.1 و iOS 15.1 دیگر برای هیچ یک از مدل‌های آیفون و آیپد پشتیبانی‌شده در دسترس قرار نخواهند داشت.

اگر شما آن به روز رسانی را از دست دادید، نسخه قدیمی‌تر iOS در ماه اکتبر با ویژگی‌های خاصی عرضه شد که برخی از آن‌ها شامل گواهی‌های واکسیناسیون COVID-19 در برنامه Wallet، Share Play برای Facetime، پشتیبانی از ProRes در سری iPhone13 Pro و موارد دیگر می‌شود. قابلیت غیرفعال کردن حالت ماکرو نیز با این آپدیت همراه بود. اگر شما یا دوستان شما که به iOS 15.2  به روز رسانی کرده باشید و اکنون با مشکلاتی رو به رو هستید، متأسفانه به جای هیچگونه عقب نشینی وجود ندارد و فقط باید منتظر بمانید تا به روزرسانی بعدی منتشر شود و بتوانید آن را دریافت کنید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.