چرا اینستاگرام تعداد پست‌ ها رو صفر نشون میده؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و محبوب در میان کاربران است. این شبکه اجتماعی به دلیل قابلیت‌های بسیار خوبی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد به محلی مناسب برای فعالیت کسب و کارهای مختلف و نیز روشی برای کسب یا افزایش درآمد تبدیل شده است. این نرم‌افزار نیز مانند سایر برنامه‌ها ممکن است برخی اوقات دچار مشکلات و خطاهایی شود. یکی از مشکلات عمده‌ای که برای بسیاری از کاربران ایجاد می‌شود این است که اینستاگرام تعداد پست‌ها را صفر نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا دلایل این اتفاق و راه‌های مناسب برای رفع آن را به شما آموزش دهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دلایل نشان ندادن پست در اینستاگرام

دیده شدن در اینستاگرام و کسب درآمد از طریق آن، نیازمند فعالیت مستمر و بهینه است. یکی از راه‌هایی که تعداد مخاطبان شما را افزایش داده و منجر به دیده شدن شما در اینستاگرام می‌شود، پست گذاشتن در اینستاگرام است. البته برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلف، اینستاگرام پست شما را به مخاطبان نشان ندهد. در ادامه به بررسی دلایل عدم نمایش پست در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

رفرش نشدن اینستاگرام

یکی از دلایل عدم نمایش پست‌ها در اینستاگرام، رفرش نشدن اینستاگرام است. برای استفاده از اینستاگرام، باید از اینترنت مناسبی بهره ببرید. برخی اوقات ممکن است به دلیل نامناسب بودن اینترنت، اینستاگرام رفرش نشود. در این حالت، در اینستاگرام خطای Couldn’t refresh را مشاهده خواهید کرد.

فعال بودن Mute

یکی از امکانات موجود در اینستاگرام، قابلیت Mute در آن است. زمانی که شما نخواهید پست و یا استوری‌های برخی افراد را مشاهده کنید و یا اینستاگرام پست و استوری‌ها را به شما نشان ندهد، در این شرایط می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. با فعال بودن این گزینه، پست و استوری‌های پیج موردنظر برای شما نمایش داده نخواهد شد.

زیاد بودن تعداد هشتگ‌ها

یکی از مهم‌ترین دلایل عدم نمایش پست در اینستاگرام، قرار دادن پست با هشتگ زیاد است. در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند توییتر شاید بتوانید تعداد زیادی هشتگ استفاده کنید؛ اما در صورتی که پستی با تعداد هشتگ زیاد در اینستاگرام آپلود کنید، ممکن است پست شما در اینستاگرام دیده نشود.

کم شدن سرعت اینستاگرام

از دیگر دلایلی که ممکن است منجر به دیده نشدن پست در اینستاگرام شود، کم شدن سرعت اینستاگرام است. در صورتی که اینترنت مورد استفاده شما دچار مشکل شود و یا اینکه حافظه کش اینستاگرام پر شده باشد، سرعت اینستاگرام کاهش پیدا کرده و در نتیجه قادر به آپلود کردن پست نخواهد شد.

مخفی کردن پست‌ها

زمانی که استوری‌ها در حالت Close friend قرار دارند، تنها افرادی می‌توانند آن‌ها را ببینند که در لیست Close friend باشند و سایر افراد از وجود آن استوری باخبر نخواهند شد. در پست‌ها نیز این قابلیت وجود دارد و در صورتی که پست را آرشیو کنید، این پست از دید مخاطبان پنهان شده و دیگر نشان داده نخواهد شد. توجه داشته باشید که هرگاه بخواهید می‌توانید پست را از آرشیو درآورده و دوباره در معرض دید مخاطبان قرار دهید.

خصوصی بودن پیج اینستاگرام

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که ممکن است پست‌های یک پیج برای شما نشان داده نشوند، خصوصی بودن آن پیج است. در پیج‌های شخصی، پست‌ها تنها به فالوورهای پیج نشان داده خواهد شد و افرادی که پیج را فالو نکرده باشند، پست‌ها برای آن‌ها نشان نمی‌شوند.

ریپورت شدن

تمام شبکه‌های اجتماعی دارای قوانین و مقررات خاصی هستند که در صورت رعایت نکردن آن‌ها ممکن است دچار مشکلاتی برای فعالیت در این فضاها شوید. برای مثال، شما نمی‌توانید پست‌های اینستاگرام دیگران را به نام خودتان به اشتراک بگذارید. همچنین نمی‌توانید در فضای اینستاگرام از تصاویر نژادپرستانه استفاده کنید. در صورتی که این قوانین را رعایت نکنید، ممکن است پیج شما توسط اینستاگرام ریپورت شود.

بلاک شدن در اینستاگرام

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث نشان داده نشدن پست در اینستاگرام شود، بلاک شدن است. در صورتی که فردی شما را بلاک کرده باشد، نخواهید توانست پست‌ها و استوری‌های آن فرد را مشاهده کنید.

روش‌های حل کردن عدم نمایش پست‌ها در اینستاگرام

همان طور که مشاهده کردید، دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث نشان داده نشدن پست در اینستاگرام شود. در ادامه به بررسی چند مورد از را‌هکارهای رفع این مشکل در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

رفرش کنید

همان طور که در بالا هم اشاره شد، یکی از دلایل نشان داده نشدن پست‌ها در اینستاگرام رفرش نشدن آن است. برای رفع این مشکل ابتدا بررسی کنید که به یک شبکه اینترنت مناسب و پرسرعت وصل باشید و سپس اینستاگرام را رفرش کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل، بهتر است دستگاه خود را یک بار ریستارت کنید.

Mute را غیرفعال کنید

اگر پست و استوری‌های افراد خاصی برای شما نمایش داده نمی‌شود، یک بار Mute بودن آن را چک کرده و در صورت نیاز آن را از حالت Mute خارج کنید.

حافظه کش اینستاگرام را چک کنید

در صورتی که به اینترنت مناسبی وصل هستید اما باز هم پست‌ها برای شما نمایش داده نمی‌شوند، بهتر است حافظه کش اینستاگرام خود را چک کرده و آن را پاک کنید.

تعداد هشتگ را کاهش دهید

درست است که اینستاگرام به شما اجازه وارد کردن 30 عدد هشتگ را می‌دهد، اما باید توجه کنید که بهترین تعداد برای هشتگ گذاری، 5 الی 10 هشتگ است؛ چراکه استفاده بیش از حد از هشتگ منجر به نشان داده نشدن پست شما خواهد شد.

بلاک بودن را چک کنید

همان طور که گفتیم، در صورتی که فردی شما را بلاک کرده باشد، پست‌ها برای شما نشان داده نخواهد شد، بنابراین در صورتی که موارد بالا چک کردید و باز هم پست‌ها برای شما نمایش داده نشد، بهتر است بلاک بودن خود را چک کنید.

اینستاگرام چه پست‌هایی را بیشتر نشان می‌دهد؟

توجه داشته باشید که اینستاگرام براساس الگوریتم خود ممکن است پست‌هایی را بیشتر به مخاطبان نشان دهد. در ادامه به بررسی این نکته خواهیم پرداخت که اینستاگرام چه پست‌هایی را بیشتر نشان می‌دهد:

  • پست‌هایی که مخاطب زمان بیشتری برای دیدن آن صرف کند
  • پست‌هایی که بیشترین تعامل و فیدبک را از مخاطبان دریافت کرده باشند
  • پست‌هایی که در ساعات اولیه بعد از انتشار تعامل خوبی با مخاطب داشته باشند

نشان داده نشدن پست‌ها به چه معناست؟

اینستاگرام اپلیکیشنی است که علاوه بر سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت، به بسیاری از افراد و کسب و کارها برای کسب و افزایش درآمد کمک می‌کند. این اپلیکیشن به شما و کسب و کارتان کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید و از این طریق مخاطبان و مشتریان زیادی به دست آورید.

البته همان طور که می‌دانید، برای دیده شدن در این فضا باید مواردی را رعایت کنید. تولید محتوای خوب و کاربرپسند یکی از مهم‌ترین اصول برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت افزایش آن‌هاست. توجه داشته باشید که در ابتدا ممکن است شما مخاطب چندانی نداشته باشید و تعداد بازدید پست و استوری‌های شما پایین باشد. از این رو می‌توانید با خرید بازدید اینستاگرام ایرانی در ابتدا بازدیدهای خود را افزایش دهید تا بعد از آن به تدریج مخاطبان شما افزایش پیدا کنند.

سایت هایپرفالو یکی از معتبرترین سایت‌ها است که در حوزه اینستاگرام فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خرید بازدید اینستاگرام از این سایت، میزان بازید پست‌های خود را افزایش داده و از این طریق مخاطبان بیشتری جذب کنید.

منبع: سایت خرید فالوور اینستاگرام هایپرفالو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.