گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ با اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت چینی ویوو گوشی هوشمند میان رده ویوو وای ۳۲  (Vivo Y32) را ارائه کرده است که این گوشی هوشمند در بطن خود از تراشه میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت می‌گیرد. این دستگاه رابط کاربری اختصاصی ویوو  OriginOS را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می کند. گوشی میان رده ویوو وای ۳۲ برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه خود بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

شرکت گوشی ساز ویوو با تلفن‌های همراه مقرون به صرفه‌ای که تولید می‌کند، از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد که همین مورد بعلاوه کیفیت ساخت مناسب باعث شده تا در بازار گوشی‌های هوشمند سهم بسیار خوبی به محصولات خود اختصاص دهد.

این شرکت جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود را با نام ویوو وای ۳۲ معرفی کرد که در بطن آن پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ نصب شده است که ترکیبی از هشت هسته Kryo ۲۶۵ با سرعت کلاک تا ۲.۴ گیگاهرتز، شتاب دهنده گرافیکی Adreno 610 و مودم اسنپدراگون  X 11  LTE قرار دارد که این مودم قادر است تا سرعت انتقال داده تا ۳۹۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه ‌دهد. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است که کاربران در صورت نیاز می‌توانند میزان حافظه این دستگاه را با استفاده از کارت microSD به اندازه مورد نیاز خود ارتقا دهند. آداپتورهای بی‌سیم Wi-Fi دو باند و بلوتوث ۵.۰، گیرنده GPS / BeiDou / GLONASS / Galileo، یک پورت USB Type-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری برای خروجی صدای هدفون نیز از دیگر امکانات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند میان رده ویوو است.

رنگ بندی گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ - چیکاو

قطر صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۶.۵۱ اینچ است که از وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. پشتیبانی از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای تصویر و نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به ۱ نیز از دیگر مشخصات این پنل است، ضمن این که، صفحه نمایش ۸۹ درصد از سطح جلویی را اشغال می‌کند. برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و تماس‌های ویدیویی در قسمت بالای این پنل نمایشگر از یک حسگر دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

در قسمت پنل پشتی نیز از ماژول دوگانه برای دوربین اصلی استفاده شده است که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته است که به عنوان حسگر دیگر بهره گرفته شده است.

حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه و با کلید پاور ادغام شده است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به استفاده از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که می‌تواند از فناوری فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کند. این گوشی میان رده ویوو با برچسب قیمتی ۲۲۰ دلار در ویترین فروشگاه‌ها ظاهر می‌شود.

پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ - چیکاو

  • ویوو در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند با نام IQOO U5 با تراشه اسنپدراگون 810 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است

در اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند شرکت ویوو، سازمان صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین که به اختصار (TENAA) نامیده می‌شود، به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند ویوو با کد V۲۱۶۵A افشا کرده است. این گوشی با نام iQOO U 5 در بازار تجاری عرضه خواهد شد.

باتوجه به اطلاعاتی که از مشخصات این گوشی هوشمند جدید ویوو در دسترس قرار گرفته است، در حال حاضر مشخص شده است که این دستگاه آینده‌ی این برند دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود. این نمایشگر می‌تواند وضوح فول اچ دی پلاس را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه کند.

ویوو در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند با نام IQOO U5 با تراشه اسنپدراگون 810 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است - چیکاو

در بالای پنل جلو این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی یا انجام تماس های تصویری تعبیه می‌شود. در پنل پشتی این گوشی هوشمند، ویوو یک ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد و یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی قرار می‌دهد و در کنار آن یک حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز به این مجموعه اضافه خواهد کرد که یا برای عکاسی مینیاتوری استفاده شود یا برای تشخیص عمق میدان کاربرد داشته باشد.

 همچنین، این گوشی هوشمند دارای پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ (Dimensity 810) است که  توسط مدیاتک (MediaTek) توسعه یافته است. این تراشه شامل هشت هسته محاسباتی، شتاب دهنده گرافیکی Arm Mali-G57 MC2 و همچنین یک مودم ۵جی است. علاوه بر این، خریداران می‌توانند بین نسخه‌هایی با پیکر بندی متفاوت شامل رم ۴ یا ۶ و ۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند. ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. انرژی مورد نیاز  این گوشی نیز از یک باتری قابل شارژ با ظرفیت حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین خواهد شد.

پنل پشتی و صفحه نمایش IQOO U5 - چیکاو

 همچنین ابعاد این دستگاه ۱۶۴ در ۷۵.۸۴ در ۸.۲۵ میلی متر بوده  و ۱۸۵ گرم وزن دارد. علاوه بر این موارد، یک حسگر اثر انگشت نیز  در این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد که در حال حاضر گرچه هنوز مشخص نشده است که در کجا قرار خواهد گرفت اما به احتمال قوی در کلید پاور ادغام خواهد شد. علاوه بر این، گزارش‌هایی در مورد آماده‌سازی مدل iQOO U5 x نیز منتشر شده است. این گوشی همراه در نسخه‌های ۵جی و غیر ۵جی در دسترس قرار خواهد گرفت که نسخه دارای ۵جی از  پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 480+ SoC) و گوشی نسخه غیر ۵جی نیز تراشه هلیو جی ۸۸ مدیاتک پلتفرم موبایل (MediaTek Helio G 88) که در بطن خود جای خواهند داد، قدرت خواهند گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.