5 بازی برتر تیرانداز اول شخص در جنگ ویتنام به همراه لینک دانلود

ژانر تیراندازی اول شخص یکی از همه جانبه ترین بخش بازی های کامپیوتری بوده که شخصیت اصلی را در موقعیت جنگی، حالا ساختگی یا واقعی قرار می دهد. در میان جنگ های مختلفی تاریخ، جنگ ویتنام نیز حضور داشته و تاکتیک های ویت کنگ ها نیز باعث وحشتناک شدن جنگ نیز شده است. بنابراین ما در اینجا لیستی از بازی های تیرانداز اول شخص در جنگ ویتنام را آماده نمود ایم. البته شایان ذکر است که منظره در همه بازی ها تقریبا یکسان بوده، چرا که شرایط جنگی ویتنام بیشتر در محیط های جنگی، کوهستانی، رودخانه هایی در کنارشان کلبه بوده و … می باشد. البته یکی از دلایلی که باعث شبیه شدن مناظر به هم شده، به خاطر عکس برداری هوایی بوده در که طول درگیری گرفته شده است. یکی از ویژگی های عالی در این مجموعه، موسیقی راک دهه 1960 بوده، برای ایجاد انگیزه در جنگ استفاده می شد. به سختی می توان انتظار داشت که در محیط شهری حضور داشته باشید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که در بعضی از بازی ها می توان به عنوان سرباز ویت کنگ ها نیز به بازی پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Men of Valor توسط تیمی به نام 2015, Inc توسعه داده شده و برای رایانه های شخصی و ایکس باکس توسط Vivendi Universal Games در سال 2005 منتشر شد. به عنوان یک سرباز آمریکایی می توانید در نبرد های مختلفی مانند: دریایی، زمینی و هوایی در جنگ شرکت کنید. در طول مسیر می توانید کنترل اسلحه هلی کوپتر را به عهده بگیرید و از بالا به سمت قایق ویت کنگ های تیراندازی کنید. همچنین یکسری از ماموریت های جذابی مثل نجات اسرا، پیدا کردن سربازان گمشده و .. را نیز می توانید انجام بدید.

Vietcong یک بازی شوتر اول شخص بسیار ساده بوده که در سال 2003 توسط Illusion Softworks توسعه و توسط Gathering of Developers منتشر شد. بازی، پلیر را در سطوح معمولی پر از جنگل و تونل قرار می دهد و بازیکن همیشه در حال حرکت بوده و با دشمنان به مبارزه می پردازد. بازیکن در کنار خود یک شخصت دیگر نیز برای مراقبت به همراه داشته تا در تله ویت کنگ ها گرفتار نشود. همچنین می توانید گاهی اوقات حملات هوایی را نیز فراخوانی کنید.

Rising Storm 2: Vietnam توسط تیم Tripware Interactive و با همکاری Antimatter Games توسعه یافته و یک FPS که ادامه Rising Storm می باشد. همان طور که از عنوان پیداست، داستان بازی در ویتنام رخ می دهد، جایی که شما نقش سربازان آمریکایی یا ویتنامی را بر عهده دارد. مکانیک بازی مانند موارد قبل بوده و بار دیگر تاکید برای واقع گرایی دارد. با توجه به دوره های مختلف تاریخی و واقعیت های ارائه شده جنگ، بازیکن دارای هلی کوپتر، تله انفجاری و مسلسل است. سربازان هر بخش نه تنها در سبک مبارزه، بلکه در تجهیزات نیز با هم متفاوت هستند.

Battlefield Vietnam دنباله ای بر بازی آنلاین چنده نفره در سال 2002 بوده که از عنوان نیز پیداست مربوط به جنگ ویتنام می باشد. داستان در طول جنگ ویتنام بوده که این امکان را دارید به عنوان عضو ارتش آمریکا یا ویتنام به مبارزه بپردازید. زمان تاریخی نبرد ها بین 1964 تا 1975 بوده و مکانیک بازی نیز مانند قبل می باشد. بازیکنان به دو قسمت تقسیم می شوند و هدفشان صفر کردن امتیاز دشمن یا گرفتن پرچم می باشد. در بازی بتلفیلد ویتنام می توانید سربازان مختلف و تجهیزات متفاوت را انتخاب و در برابر دوستان خود تحت شبکه یا با دشمنان هوش مصنوعی کامپیوتر به بازی بپردازید. همچنین برای دانلود بازی Battlefield می توانید به سایت ModernDL.com نیز مراجعه کنید.

The Hell in Vietnam یکی دیگر از شوتر های شخص اول در جنگ ویتنام بوده که توسط شرکت معروف CI Interactive ساخته شده و این شرکت نیز به بازی های پرمحتوا با موتور بازی CryEngine 3 Chrome بسیار معروف بوده که همچون بازی هایی مانند Enemy Front ، Sniper: Ghost Warrior و Terrorist Takedown تولید این شرکت بوده است. همانطور که از اسم بازی پیداست (جهنم در ویتنام) شما مستقیم به سمت یک جنگ تمام عیار به صورت اول شخص در ویتنام می برد.

شما کاربران عزیز می توانید برای دانلود بازی کامپیوتر و بازی های معرفی شده در لیست بالا به سایت جذاب مدرن دانلود مراجعه و به با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها به دانلود بپردازید. یکی از مزیت های اصلی سایت دانلود بازی مدرن دانلود، بخش دوبله فارسی می باشد که برای شما کاربران عزیز، بازی های دوبله شده را در کنار نسخه اصلی بازی ها قرار داده ایم تا به صورت رایگان به دانلود بپردازید. در بخش دانلود بازی تیراندازی نیز می توانید گیم های جذاب مانند بازی های Delta Force , Gears of War , Half-Life , Doom , F.E.A.R , Tom Clancy’s و دیگر بازی های معروف را به طور رایگان و ترافیک نیم بها دانلود کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. kazem می گوید

    خیلی عالی بود