کرونا جدید 10 برابر کشنده تر از کرونای قبلی برگشت

امروز که این مقاله رو مینویسم، کرونای جدید در افریقا شناسایی شده. این کرونا جدید اومیکرون نام دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این ویروس 32 جهش (تغییر ژنتیکی) در پروتئین های آن اتفاق افتاده است.

ویروس کرونا به کمک پروتئینی به نام اسپایک، وارد سلول‌های بدن شده و باعث بیماری کووید-۱۹ می‌شود. حدود ۳۰ تغییر یا بیشتر در پروتئین اسپایک در نوع اومیکرون مشخص شده است که دو برابر جهش‌های نوع دلتا است. نیمی از این جهش‌ها در ناحیه ای است که ویروس کرونا به کمک آن به سلول بدن انسان متصل شده، وارد آن می‌شود و باعث عفونت می‌شود.

این کرونا جدید قدرت انتقال بسیار بالاتر از کرونای قبلی دارد تا جایی که از جمعه گذشته بریتانیا و اسراییل سفر به کشور های افریقایی و پرواز از این کشور ها را ممنوع کرده است..

به گفته پروفسور رابیندر گوپاتا کارشناس میکروبیولوژی دانشگاه کمبریج: بخش پروتئینی این ویروس به دلیل جهش های زیادی که دارد، ممکن است باعث ابتلای اشخاص واکسن خورده هم بشود.

این ویروس به آسیا نیز رسیده است و احتمال اعمال مجدد محدودیت ها بالا است. (تو کشور های اروپایی محدودیت ها اعمال شده) در ادامه تاثیر این ویروس بر کسبوکار های فیزیکی و کسبوکار های انلاین را برسی خواهیم کرد. و یک روش برای جلوگیری از ضرر های احتمالی و تغییر تهدید این بیماری  به فرصت برای شما توضیح خواهیم داد.

تاثیر کرونا جدید بر کسب و کارها چیست ؟

همان طور که موج اول کرونا (که خیلی کم خطرتر از این کرونای جدید بود) باعث شد که خیلی از کسبوکار ها از بین بروند یا ضرر زیادی بکنند. این ویروس جدید با محدودیت هایی که به وجود خواهد آورد، باعث میشود که خیلی از کسبوکار ها ضرر  بیشتری کنند.

جدا از محدودیت هایی که باعث بسته شدن اکثر مغازه ها و شرکت ها شد، مردم از اینکه تو این شرایط خطرناک برای رفع پیش نیاز های خود وارد جامعه شوند ترس دارند. که این تغییر رفتار تاثیر خیلی بدی بر روی بازار دارد. تا جایی که میتوان گفت باعث کشته شدن بازار فیزیکی میشود.

تاثیر اومیکرون بر کسب و کار های انلاین

هر اتفاق جنبه بد و جنبه خوب دارد، همانطور که کرونا باعث شد خیلی از کسبوکار های فیزیکی نابود بشوند باعث شد که کسبوکار های آنلاین و اینترنتی سود های کلانی کنند.

مسبب این اتفاق فرهنگ مردم میباشد که به سمت خرید اینترنتی رفته است(یا از خرید حضوری فراری شدن). قطعا این کرونای جدید که حد اقل دو برابر قدرتمندتر از کرونای قبلی میباشد و  دوبرابر پتانسیل خلق پول برای کسبوکار های آنلاین دارد.

اگر شما یک کسبوکار فیزیکی دارید، بهتره که هرچه زودتر کسبوکار آنلاین خود را راه اندازی کنید و اتفاقی که در دوسال گذشته افتاد، درس عبرتی برای شما شده باشد که دوباره متضرر نشوید.

کرونا اومیکرون به آسیا رسید و دوباره محدودیت های زیادی در حال اعمال شدن هست.

یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای ساخت و ایجاد یک کسب و کار انلاین طراحی سایت می‌باشد.

شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی در گوگل یک کسبوکار مطمئن دارید و دیگه دغدغه بسته و تعطیل شدن دوباره مغازه خود را نخواهید داشت و درواقع این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنید.

ما سعی بر این کردیم که بتوانیم با اجاره یک ماه یک مغازه برای شما طراحی سایت انجام بدهیم تا هزینه را به حد اقل برسونیم. تا همه مردم بتوانند از اینترنت کسب درآمد کنند.

این صرفه جویی در هزینه هارو به این شکل انجام میدیم که از افرادی که متخصص و بومی هستند استفاده کرده ایم تا بتوانیم هزینه آنهارا کم کنیم و از cms (سی ام اس) هایی مثل وردپرس و جوملا بهره برده ایم تا هزینه های کدنویسی را کاهش بدهیم.

اما یکی از دغدغه های مشترکین، پشتیبانی سایت می باشد که همین باعث شد ما یک پشتیبانی رایگان نیز برای خدمات شرکت زبدگان وب در نظر بگیریم.

شما میتوانید وارد سایت طراحی سایت زبدگان وب شوید و از نمونه کار های ما دیدن کنید. ما حرفه ای ترین نیروها را در شرکت طراحی سایت در کرج خود گرد هم جمع کرده ایم تا بتوانیم بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را برای خدمات طراحی سایت به شما ساخته باشیم.

در شرکت زبدگان اختصادی ترین و مناسب ترین قیمت ها را برای شما در نظر گرفته ایم. تا شما با کمترین هزینه و ارزان ترین قیمت بتوانید کسبوکار خود را شروع کنید.

انواع خدمات شرکت طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن زبدگان

و … .

بهترین سایت هایی که ما برای طراحی سایت پیشنهاد میکنیم، طراحی سایت های :

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت وکالا
  • طراحی سایت اژانس مسافربری
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت پت شاپ
  • طراحی سایت خدماتی

بد نیست کمی هم درباره سئو بدانید، خیلی خلاصه بخوام توضیح بدم سئو به مجموعه کار هایی گفته میشود که باعث میشه شما در صفحه نتایج گوگل جایگاه بهتری داشته باشید، برای مثال وقتی سرچ میکنید طراحی سایت، وب سایتی که خط اول نتایج هست سئوی بهتری دارد.

نتیجه گیری

شما بجای اینکه ضرر کنید یا کسبوکارتان نابود شود، با هزینه یک ماه مغازه ای که امنیت شغلی پایینی دارد و امکان تعطیل شدن آن بالا است، یک وب سایت طراحی کنید. تا بجای اینکه از موج جدید کرونا وحشت کنید، از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنید و آنرا برای کسب درآمد بیشتر به نفع خود به کار بگیرید.

طراحی وب سایت باعث میشود که یک پله از همه رقبای خود جلوتر باشید و همه افرادی که در حوضه شما درحال فعالیت هستند شما و برند شمارو بشناسند.

طراحی وب سایت به شما این قدرت را میدهد که حوضه فعالیت خود را محدود به یک جغرافیا مثل استان البرز یا  تهران نکنید و میتوانید تمامیه مشتری های بلقوه ای که در سراسر ایران به محصول یا خدمات شما نیاز دارند را خدمات بدهید یا محصول خود را بفروشید و درآمد خودرا افزایش دهید.

تو این مسیر شرکت زبدگان وب شمارو کمک میکند تا با هزینه ی کم به هدف خود برسید، کافی است تو اینترنت سرچ کنید ” طراحی سایت در کرج زبدگان ” و وارد سایت ما بشود تا از مشاوره رایگان شرکت طراحی سایت زبدگان استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مونا امینی می گوید

    اره من تو اخبار داشتم دنبال میکردم یکی از ادمایی که سه دوز واکسن زده بود هم گرفته بود بنده خدا . خدا رحم کنه