آشنایی با نحوه چاپ پرچم

پرچم قدیمی ترین نماد تولید شده از پارچه و  اولین نشانه های شناسایی کشور بود که چندین هزار سال پیش تولید شد.  پرچم به عنوان وسیله ای برای ارتباط بین جوامع مردم برای انتقال اطلاعات با ماهیت اجتماعی و سیاسی با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف، نمادها (نشان ها، کتیبه ها و غیره) عمل می کند.  نمادگرایی در چاپ پرچم ها باعث می شود با آن ها با احترام رفتار شود.  اگر به دنبال چاپ اختصاصی پرچم  با کیفیت و قیمت مناسب هستید،  دنیا پرچم به شما کمک می کند تا بهترین پرچم را خریداری نمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شرکت دنیای پرچم،  چاپ اختصاصی پرچم ها مانند چاپ پرچم رومیزی را به سفارش مشتری انجام می دهد.   چاپ پرچم با هر تصویر در تولیدی خودمان انجام می شود.  در شرکت ما می توانید پرچم هایی را با هر اندازه و شکلی برای رویدادهای خاص،  مسابقات ورزشی، کنفرانس ها خریداری کنید.  ما می توانیم سفارش تولید پرچم های دارای لوگو،  با هر طرح مانند پرچم های تبلیغاتی که برای تبلیغات و اقدامات روابط عمومی ضروری است، چاپ پرچم رومیزی برای محل کار شما و….. برای شما انجام دهیم.

معرفی پرچم

پرچم ها نه تنها در تظاهرات و تجمعات، بلکه به عنوان تزئین دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شوند. علاوه بر این، پرچم یک  نماد اجباری برای یک سازمان ورزشی، باشگاه خصوصی یا گروه موسیقی است. یک پرچم با هویت شرکتی یکی از ضروریات شرکت است. پرچم ها اغلب در تبلیغات، در جلسات و همایش های جوامع و سازمان های مختلف استفاده می شوند. معمولاً پرچم ها را در خیابان بر روی میله پرچم یا بادگیرهای متحرک آویزان می کنند.

استفاده از تصاویر در چاپ پرچم

استفاده از تصاویر بر روی پرچم ها و بنرها با یکی از روش های چاپ پرچم  یعنی روش چاپ سابلیمیشن انجام می شود که تضمین کننده یک تصویر تمام رنگی و شفاف بدون محدودیت در تعداد رنگ ها می باشد. هر تصویری که توسط قوانین کشور منع نشده باشد، روی پرچم ها و بنرها اعمال می شود.

بهترین پارچه پرچم چیست؟

دوخت پرچم ها و بنرها با پارچه ابریشم پلی استر، ساتن، گاباردین و…. انجام می شود. دوخت پرچم از سایر پارچه ها نیز بنا به درخواست مشتری امکان پذیر است.  بهترین پارچه وجود ندارد، زیرا پرچم ها برای شرایط عملیاتی مختلف و برای اهداف بسیار متفاوت تولید می شوند.

روش چاپ سابلیمیشن چیست ؟

روش چاپ روی پرچم،  سابلیمیشن یا چاپ مستقیم می باشد. این روش به شما امکان می دهد حتی کوچک ترین تصویر یا متن را به سرعت و کارآمد چاپ کنید. پرچم های ما را می توان شست، اتو کرد و خشک کرد تا کیفیت تصویر روشن و شفاف بماند.  بسته به هدف، ما خوشحالیم که مجموعه وسیعی از پارچه ها را برای چاپ پرچم به شما پیشنهاد می کنیم.

پرچم ها انواع مختلفی دارند - چیکاو

مزیت چاپ سابلیمیشن

مزیت اصلی روش چاپ سیلک (تصعید) روی پارچه این است که حداقل هزینه را می طلبد.  پرچم های تولید شده با این روش از نظر دوام، روشنایی تصویر فوق العاده هستند.  هنگام اعمال تصاویر بر روی پرچم ها، از چاپگرهای پیشرفته مدرن استفاده می شود که می تواند زمان تولید آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

نحوه چاپ پرچم

متخصصان معمولا از فناوری چاپ سابلیمیشن استفاده می کنند که بادوام ترین روش برای انتقال تصویر بر روی پارچه های بافته شده است.  چاپ سابلیمیشن حرارت دادن جوهر به دمای بسیار بالا در حین انتقال تصویر از یک رسانه دیجیتال به پارچه است.  در نتیجه رنگ به حالت گازی تبدیل می شود و به همین دلیل به عمق الیاف نفوذ می کند و رنگ های یکنواخت و روشن را ایجاد می کند.  با توجه به ماهیت فناوری، تنها پارچه های مصنوعی برای چاپ سابلیمیشن مناسب هستند که در برابر تأثیرات مختلف مقاومت بیشتری دارند. بنابراین، هنگام چاپ پرچم روی پارچه، مواد مصنوعی پلی استر مزیت پیدا می کنند، که می توان هر تصویری را بدون افت کیفیت رنگ روی آن اعمال کرد.

مراحل چاپ پرچم

 چاپ در 3 مرحله انجام می شود:  

  •       ایجاد طرح بندی دیجیتال
  •       چاپ طرح تایید شده بر روی کاغذ پوشش داده شده سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت
  •       انتقال تصویر از کاغذ به پارچه با استفاده از پرس حرارتی تحت تأثیر دمای بالا

در نتیجه چاپ سابلیمیشن،  تا حد ممکن روشن و غنی به نظر می رسد، که به ویژه برای پرچم هایی که بر روی میله های بلند قرار می گیرند بسیار مهم است.

روش چاپ دیجیتال مستقیم

 این روش چاپ پرچم با تکنولوژی بالا و گران قیمت است. با این حال، دارای تعدادی مزیت قابل توجه است. اول از همه، پرچم هایی که با کمک آن چاپ می شوند، محصولی با کیفیت هستند، زیرا هر پرچم جداگانه تولید می شود. علاوه بر این، محصولات تولید شده به این روش با شاخص بالایی از دوام متمایز می شوند.  در فرآیند تولید ،  ابتدا تصویر مستقیماً روی پارچه اعمال می شود و سپس عملیات حرارتی انجام می شود که باعث روشن شدن تصویر شده و تصویر در دو طرف نمایش داده می شود.  چنین محصولاتی در برابر نور خورشید و بارش و تغییرات دما مقاوم هستند. همچنین مهم است که در نتیجه چاپ دیجیتال مستقیم، تصاویری با کیفیت بسیار بالا به دست آید که اغلب در تولید پرچم اهمیت دارد.

چاپ دو طرفه پرچم

چاپ تمام رنگی دو طرفه اغلب به عنوان “4 + 4” شناخته می شود که به 4 رنگ در جلو و 4 رنگ در پشت اشاره دارد. هنگام چاپ دو طرفه، کناره های پرچم می تواند طرح های کاملا متفاوتی داشته باشد یا به طور مثال یک طرف پرچم می تواند نارنجی و طرف دیگر سبز باشد.

چرا باید پرچم دو طرفه سفارش داد؟

 اغلب مشتریان می خواهند که حروف مستقیماً در هر دو طرف پرچم خوانده شود که روش اصلی آن تولید پرچم های دو طرفه است.   

تولید پرچم توسط شرکت دنیا پرچم

قابلیت های تولید به ما اجازه می دهد تا وسیع ترین طیف محصولات پرچم را از پرچم های کوچک رومیزی گرفته تا چاپ پرچم و دوخت بنرهای بزرگ تولید کنیم. کارگاه چاپ ما مجهز به چاپگر لارج فرمت برای چاپ مستقیم دیجیتال روی پارچه و تجهیزات ساخت محصولات با چاپ سیلک و سابلیمیشن می باشد.  تجربه و حرفه ای بودن به ما این امکان را می دهد که با تیراژهای تک و بزرگ کار کنیم و آن ها را به طور موثر و به موقع انجام دهیم. قیمت ‌های مناسب و کیفیت بالای پرچم ‌ها، همکاری با ما را هم برای کارآفرینان دارای فروشگاه‌های آنلاین و مراکز فروش محصولات و هم برای شرکت‌های بزرگ خصوصی و دولتی مفید می‌سازد.   کالاهای تولید شده نه تنها در سراسر کشور، بلکه در کشورهای همسایه نیز فروخته می شود.

نکات پایانی

در شرکت ما می توانید انواع چاپ پرچم را سفارش دهید و پرچم را به صورت عمده و خرده خریداری کنید.  لطفا توجه داشته باشید که قیمت پرچم مانند سایر محصولات  به روش های چاپ، تجهیزات و مواد، بستگی دارد و می توانید پرچم ها و بنرها را به هر شکلی که برای شما مناسب است سفارش دهید. پرچم های شرکت ها محبوبیت زیادی دارند. آن ها بسیار زیبایی و موثر هستند و برای دکوراسیون نما، لابی، دفاتر و اتاق کنفرانس شرکت ها، نمایندگی های خودرو، پمپ بنزین ها، شرکت ها و بانک ها ضروری اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.