اپل برای بازگشایی دفاتر خود در آمریکا تاریخ جدیدی اعلام خواهد کرد

بازگشت کارمندان اپل به دفاتری مانند دفتر مرکزی شرکت، معروف به سفینه فضایی، در کوپرتینو، کالیفرنیا، برای مدت نامحدودی به تعویق خواهد افتاد. اپل که پیش از این بازگشت کارکنان خود به دفاتر فیزیکی را از سپتامبر تا اکتبر تا ژانویه تا فوریه به تعویق انداخته بود، یک جدول زمانی جدید دارد که این تاریخ جدید را این شرکت به زودی مشخص خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، در پیامی که روز چهارشنبه توسط نیویورک تایمز مشاهده شد، به کارکنان گفت که این شرکت بازگشت به کار هیبریدی را «تا زمانی که هنوز وضعیت آن مشخص نشده» به تعویق می‌اندازد. او گفت که این تصمیم به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان گرفته شده است که توسط نوع مسری Omicron تقویت شده است. آقای کوک همچنین گفت که این شرکت ۱۰۰۰ دلار اضافی به هر کارمند برای کمک به تجهیز دفاتر خانگی کارمندان ارائه خواهد کرد. این شرکت این تعویق را تایید کرد اما هیچ اظهار نظر دیگر یا در مورد تاریخ احتمالی بازگشایی این دفاتر یا دفتر اصلی مطلبی را اعلام نکرد.

این خبر پس از تعطیلی موقت سه فروشگاه خرده‌فروشی اپل در میامی، آناپولیس، مد و اتاوا منتشر شد، علت این موضوع نیز این مورد بود که در میان کارمندان این دفترها آزمایش کرونا انجام شد و مشاهده گردید که پاسخ تست بعضی از کارمندان  مثبت اعلام شد و همچنین بر تعداد کارمندان آلوده به این ویروس جدید کووید ۱۹ دراین  فروشگاه‌های اپل افزوده شده است.

دفتر مرکزی شرکت اپل - چیکاو

برخلاف دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری مانند فیس‌بوک، که به کارمندان اجازه می‌دهد به طور دائم از خانه کار کنند، اپل تاکید کرده است که می‌خواهد کارمندان آن شرکت حداقل حتی شده به صورت پاره وقت به دفتر خود بازگردند، در صورتی که انجام این کار ایمن است.

این موضوع حتی منجر به درگیری با برخی از کارگران آن شرکت شده است، که در تابستان با این طرح مبارزه کردند، درگیری که به AppleToo، یک جنبش فعال گسترده‌تر در شرکت تبدیل شد. اپل با جدول زمانی نامشخص جدید خود، به لیست در حال رشد شرکت‌هایی می‌پیوندد که با حذف تاریخ‌های بازگشت خاص، در برابر نزول‌ها و جریان‌های غیرقابل پیش‌بینی همه‌گیری سر فرود آورده‌اند.

منبع nytimes
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.