تبلیغات در گوگل ادز راهکاری مطمئن و قطعی برای کسب‌وکارهای جوان

صفحه اول گوگل جایگاهیست که تمام کسب‌وکارهای اینترنتی آرزویش دارند. رقبای معتبر قدیمی چند سالیست که در صفحات وب فعالیت می‌کنند و جایگاه خود را در صفحه اول گوگل پیدا کرده‌اند. داشتن محتوای خوب در کنار به کار بردن فنون سئو به آنها کمک کرده تا به گوگل و کاربرانش نشان دهند چه در چنته دارند. اما سال‌ها زمان برده تا به قول معروف دوران خاک خوردن این سایت‌ها تمام شود و به درآمد برسند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این بین سایت‌های تازه‌ای هم راه‌اندازی می‌شوند که ارزش افزوده فراوانی دارند. محصول باکیفیتی ارائه می‌کنند، محتوای خوبی دارند و خلاصه کارشان درست است. اما امروز رقابت برای بالا آمدن در رتبه‌بندی گوگل بسیار زیاد شده و الگوریتم‌های گوگل هم همیشه در حال تغییر هستند. یک سایت تازه‌کار و کاربلد، با محتوای خوب، سئوی حرفه‌ای و دیجیتال مارکتینگ مناسب با توجه به زمینه‌کاری و میزان رقابت در کلمات کلیدی حداقل به شش ماه تا یک سال زمان نیاز دارد تا بتواند با افزایش کلیک گوگل در بین رقبای خود جا باز کند.

شاید شما هم با تمام تلاشی که می‌کنید و تیم پرکاری دارید هنوز هم بعد از چند ماه نتوانسته باشید به جایگاهی که لیاقتش را دارید برسید و درآمد داشته باشید. پس وقتش رسیده که با تبلیغ گوگل ادوردز آشنا شوید.

تبلیغات در گوگل آن هم از ایران

بی‌شک بهترین روش برای تبلیغات کلیکی، خرید کلیک گوگل است. شاید فکر کنید مگر از ایران هم می‌شود برای خرید تبلیغ گوگل ادوردز اقدام کرد؟ جواب این است که بله. شما برای تبلیغات گوگل ادواردز باید یک اکانت اختصاصی گوگل ادوردز داشته باشید. برای این کار می‌توانید از یک شرکت واسط کمک بگیرید. چه بهتر که شرکتی که با آن همکاری می‌کنید مورد تائید گوگل باشد. شرکت وی دیجیتال مارکتینگ به شما یک اکانت اختصاصی تبلیغات در گوگل ارائه می‌دهد تا در کمترین زمان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

مسیر تبلیغات در گوگل

خرید اکانت گوگل ادز تنها کار لازم برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب نیست. شما به یک لندینگ پیج خوب احتیاج دارید و همچنین باید با کلمات کلیدی مناسبی که کاربر مورد نظر شما سرچ می‌کند آشنا باشید. در این صورت مخاطب شما خیلی راحت سایت شما را در صفحه اول گوگل پیدا می‌کند و شانس این را دارد که از محصولات و خدمات شما استفاده کند.

نکته مثبت در این روش از تبلیغ این است که با انتخاب کلمه کلیدی مناسب شما تنها به کاربرانی که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند نشان داده می‌شوید. مثلا اگر فروشگاه لوازم آرایشی دارید کاربرانی که کلمات کلیدی مانند خرید لوازم آرایشی را جست‌وجو می‌کنند، مشتری‌های بالقوه شما هستند. حالا اگر با سرچ این عبارت شما در صفحه اول ظاهر شوید شانس بسیاری برای فروش خواهید داشت. کار شما اینجا تمام نمی‌شود آنالیز بازخوردی که از کلمه‌های کلیدی سرچ‌شده می‌گیرید هم بسیار مهم است و ادامه مسیر را روشن می‌کند.

خرید اکانت گوگل ادز و راه‌اندازی کمپین تبلیغات در گوگل یک کار تخصصی است که با توجه به ویژگی‌های هر کسب‌وکار متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید در یک گپ‌وگفت دوستانه با مشاور شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب‌ترین راهکارهای اختصاصی بازاریابی کسب‌وکار خود را بشناسید تا بتوانید بیشترین بازدهی را از سرمایه‌ای که در راه تبلیغات می‌گذارید، داشته باشید.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

لابد می‌دانید که هزینه تبلیغات در گوگل را با دلار می‌پردازید و قیمت دلار هم سر به فلک می‌کشد. پس بهتر است خوب بگردید و مناسب‌ترین قیمت را از بازار پیدا کنید. اگر با شرکت‌های مورد تایید گوگل کار کنید شانس استفاده از یک تخفیف درجه یک را هم خواهید داشت. بار اولی که با وی‌دیجیتال مارکتینگ حساب گوگل ادز باز می‌کنید، با شارژ 150 دلار در ماه اول 150 دلار دیگر هم شارژ رایگان دریافت می‌کنید.

وی‌دیجیتال مارکتینگ با دلار نیوزلند کار می‌کند. مشاوره در لحظه و رایگان این شرکت به شما کمک می‌کند تا کار با پنل مدیریت را یاد بگیرید. به این ترتیب می‌توانید هر لحظه گزارش جزئیات تبلیغات خود را داشته باشید و دیگر خیالتان از بابت گزارش کمپین راحت باشد.

پس اگر چند ماهی از راه‌اندازی کسب‌وکارتان می‌گذرد و حالا می‌خواهید چرخ اقتصادی سایت خود را بچرخانید با مشاوران شرکت وی دیجیتال مارکتینگ تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.