راهنمای خرید گل آنلاین در بهترین گل فروشی آنلاین تهران

دغدغه بسیاری از مردم امروزه خرید آنلاین میباشد. یکی از مهم ترین محصولاتی که میتوان آن را به صورت مجازی و آنلاین خریداری کنید ، گل و گیاه می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سالیان سال است که گل به عنوان نمادی برای ابراز علاقه و حس تبدیل شده است و همیشه گزینه خوبی برای هدیه دادن یا ابراز همدردی است؛ چه در شادی و چه در عزا، گل همیشه می‌تواند نقش ‌آفرینی کند. علاوه بر آن، گل تقریبا در طراوت و شادابی ‌بخشی به مکان‌ها نظیر ندارد.

بنابراین ، بیماری کرونا ، شلوغ بودن خیابان ها و فاصله زیاد با گلفروشی های سطح شهر ، خرید گل را برای ما سخت کرده است ، که در این شرایط گل فروشی های آنلاین به کمک ما می آیند.

چند سالی می شود که گل فروشی های آنلاین تاسیس شده اند که نیاز های مشتری را سریع ترو راحت تر رفع کنند. یکی از ویژگی های مثبت گل فروشی های آنلاین ، خرید و سفارش در هر زمان می باشد.

بیشتر مردم هنوز خرید اینترنتی گل را تجربه نکرده اند و باور ندارند که این مزایا واقعی باشند و کمی نیز به این سایت های گل فروشی اطمینان ندارند. در ادامه میخواهیم این نگرانی های شما را بابت خرید آنلاین گل و گیاه برطرف کنیم.

ویژگی های خرید آنلاین گل

قیمت مناسب

خرید گل آنلاین قیمت کمتری دارد چرا که ضایعات ندارد؛ بر اساس آمارهای موجود، از کل گل‌هایی که به بازار وارد می‌شوند، تنها یک چهارم‌شان فروخته می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که فروشنده برای جبران ضرر خود، قیمت گل را زیاد کند. اما زمانی که پروسه سفارش و آماده‌سازی گل در گل فروشی آنلاین حذف می‌شود، قیمت آن نیز ارزان‌تر می‌شود.

گلدان مناسب

نکته بعدی ، خرید گلدان مناسب می باشد. معمولا در فروشگاه های حضوری گل و گیاه به گلدان مناسب برای گل و مکان آن به خوبی توجه نمیشود. جالب است بدانید که محیط های کاری ، آپارتمانی ، ویلا ، رستوران و مکان های عمومی گلدان خاصی را می طلبند. همچنین باید گل با محیط نیز متناسب باشد. در فروشگاه های آنلاین خرید گل ، به همه ی این نکات گفته شده توجه میشود تا گل و گیاهی که خریداری کرده اید ، برای مدت طولانی سرحال و زنده باقی بماند.

نگهداری اصولی

در گل فروشی های حضوری به طور دقیق به نگهداری گیاهی که دریافت کرده اید ، اشاره نمیشود و توضیحاتی کلی و سطحی برای مشتری ارائه میدهند که در گل فروشی های آنلاین اصلا این گونه نیست. به عنوان مثال در گل فروشی آنلاین شرمیلا ، شما گلی خریداری کرده اید و میخواهید که از نحوه نگهداری آن مطلع شوید ، در این شرایط ، مدیر سایت شرمیلا به طور اختصاصی و مجزا ، گلی را که خریداری کرده اید ، برای شما توضیحات لازم و کامل را می دهد علاوه بر اینکه یک پست کامل راجب نگهداری آن گل نیز در سایت وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

گلهای تازه و بهداشتی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده باشد که برای خرید گلی به فروشگاه حضوری رجوع کرده اید و رویت کردید که گل ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند ، چون که به مدت طولانی در محیطی نا مناسب باقی مانده اند. در گلفروشی های آنلاین ، مخصوصا شرمیلا ، از این خبر ها نمی باشد. در فروشگاه های آنلاین ، گل ها در محیطی استاندراد و مناسب نگهداری می شوند. نکته بسیار مهم این است که گل ها با سفارش مشتری ها تزئین میشوند و به همین دلیل نهایتا چند ساعت در گلفروشی باقی می ماند و به هیچ عنوان خراب و پژمرده نمیشوند.

ارسال سریع سفارش ها

زمان هایی وجود دارد که خواستار جشن سریع در دفتر یا خانه یا هر مکان دیگری هستید. برای این مواقع شما به هدایایی نیاز دارید که شامل گل باشد. برای چنین شرایطی می توانید از خدمات آنلاین برای ارسال گل کمک بگیرید. دیگر نیازی نیست که برای تهیه آنها به مغازه بروید ، شما می توانید به راحتی و از طریق سایت ، سفارش خود را ثبت کنید ، حتی در روز های جمعه.

بالا رفتن قدرت انتخاب

کیفیت خدمات گل فروشی های آنلاین

یکی دیگر از سوال هایی که ذهن شما را درگیر کرده است ، کیفیت خدمات گلفروشی های آنلاین می باشد که در ادامه به طور دقیق آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

گل فروشی های آنلاین همیشه از خدمات بسیارمناسبی بهره مند بوده اند و این یکی از دلایل موفقیت آنها در این چند ساله می باشد.

گلهایی که شما میتوانید در سایت های گلفروشی آنلاین سفارش بگیرید ، در همان روز از گلخانه تهیه می شود و به طور کاملا پاکیزه بسته بندی خواهند شد تا در موقع ارسال آن برای مشتریان ، از کیفیت آن کاسته نشود.

گاهی ممکن است مشتریان برای اموری مانند مشورت در مورد دیزاین گل و یا پیگیری سفارش خود با گل فروشی نیاز به ارتباط با گل فروشی داشته باشند برای همین وجود پشتیبان آنلاین برای یک گل فروشی آنلاین حرفه ای یکی از ضروری ترین موارد می‌باشد زیرا در غیر این صورت مشتریان اعتماد و علاقه خود را از دست خواهند داد.

از دلایل دیگر کیفیت بالای خدمات گلفروشی آنلاین می توان به برخورد شایسته پرسنل ، ارائه محصولات با قیمت مناسب ، انتقاد پذیری کادر گلفروشی ، ارسال سفارش همانند عکس ، چشنواز بودن بستر سایت ،  دقت در نگارش کارت تبریک ، امکان کنسل کردن و موکول کردن خرید به وقتی دیگر و عودت وجه ، ارائه مقالات مناسب و جهت معرفی گل ها و روش نگهداری آنان ، دسته بندی محصولات و گل‌ها اعم از تاج گل، جعبه گل، سبد گل، دسته گل ، دسترسی آسان به پرسنل مجموعه با ارسال تیکت، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و شبکه‌های مجازی می باشند.

نکاتی برای انتخاب بهترین گل فروشی آنلاین

اکنون که برخی از دلایل خوب برای خرید گل اینترنتی را شناخته اید ، بسیار خوب است که بهترین خدمات تحویل گل را برای خرید پیدا کنید. از آنجا که امروزه گل فروشی های آنلاین محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، گزینه های زیادی را پیدا خواهید کرد

در اولین مرحله شما باید اعتبار سایت و فروشنده آن را در نظر و اولویت خود قرار دهید. برای دانستن این نکته ، باید به سال تاسیس ، خدمات آن و نظر کاربران رجوع کنید. شما میتوانید چند گلفروشی معروف آنلاین را نیز با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را انتخاب نمایید.

معمولا گلفروشی های ایده ال ، فضا را برای بررسی مشتری و نظرات آنها فراهم کرده اند. به عنوان مثال گلفروشی آنلاین شرمیلا ، از نظر خدمات و فضای باز برای انتخاب بسیار مناسب می باشد و جزء یکی از با سابقه ترین و بهترین گلفروشی های آنلاین در ایران می باشد.

در حال حاضر میرسیم به معرفی کامل سایت شرمیلا ، بهترین گلفروشی آنلاین در ایران.

در همین جا باید بگویم که شرمیلا برای تمامی محصولات خود ، کارت پستال هایی در طرح های مختلف و اختصاصی شرمیلا ارسال خواهد کرد.

گلفروشی آنلاین شرمیلا انواع محصولات گل و گیاه را دارد که شما میتوانید با دستی باز ، انتخاب خود را انجام دهید. محصولات مختلف سایت شرمیلا عبارت است از: باکس گل ، سبد گل ، دسته گل ، تاج گل ، شکلات های مختلف ، تزئینات با بادکنک و.. را بهمراه دارد.

سایت شرمیلا گلهای با کیفیت را برای مراسم هایی مانند : تبریک تولد ، عرض تسلیت ، تشکر و قدردانی ، عیادت بیمار و روز های خاص دسته بندی و محصولات مناسبی را برای شما آماده خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. محمد اسماعیل زاده می گوید

    سلام
    ممنون بابت توضیحات خوب و کاملتون.
    فقط یه سوال دیگه دارم گل هایی که داخل دفتر یا خونه هستند تا چند روز سرحال هستند
    من گل زیاد برای دوستام میفرستم میخواستم بدونم عمر گل های شاخه بریده حدودا چند روز هست؟

  2. بچه های ایران می گوید

    به به چه کار جالبی

  3. گروه صعنتی آکام می گوید

    من ازشون گل زیاد خریدم
    کارشون خوبه