گواهی iQOO 9 و مدل پرو ۹ با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی تأیید شد

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند در انتظار عرضه اسمارت فون سری iQOO Neo5s در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) بسر می‌برد، پرچمداران نسل بعدی این برند گواهینامه‌های جدیدی را در پایگاه داده 3C چین دریافت کردند. گوشی‌های هوشمند  (iQOO 9) (ویوو وی ۲۱۷۱ ای) (vivo V2171 A و مدل پروی این گوشی یعنی iQOO 9 Pro و به عبارتی ویوو وی ۲۱۷۲ ای (Vivo V2172 A) به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهند شد که اتفاقاً گوشی‌های نسل پیشین این مدل نیز که در اوایل سال جاری عرضه شدند، از همین نوع و سرعت شارژ بهره می‌برند. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند  iQOO 9 برای تأمین انرژی مورد نیاز خود یک باتری با ظرفیت ۴۵۵۰ میلی آمپر ساعتی را در بطن خود جای خواهد داد اما مدل پرو این گوشی هوشمند از باتری بزرگتر و با ظرفیت بیشتر بهره خواهد کرد که ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت آن خواهد بود.

سایر مشخصات این دو گوشی هوشمند iQOO 9 و مدل پروی این سری به آن صورت تفاوت‌های بسیار بزرگ و عمده‌ای با هم نخواهند داشت. آن طور که شایعات می‌گویند این اسمارت فون‌ها از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده خواهند کرد که نمایشگر هر دو نسخه می‌تواند از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی کند.

سایر مشخصات این دو گوشی هوشمند iQOO 9 و مدل پروی این سری - چیکاو

 این گوشی‌های پرچمدار این برند از نظر پردازنده نیز از آخرین، جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم گوشی‌های هوشمند قدرت می‌گیرند که همین چندی قبل این پردازنده از سوی کوالکام معرفی شد. این گوشی‌ها نیز همچون گوشی شیائومی ۱۲ و سایر تلفن‌های دیگر به احتمال زیاد جزو اولین دسته از گوشی‌های هوشمند بازار خواهند بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام بهره خواهند برد و برای اولین بار عملکرد، قدرت و توان پردازشی این تراشه را خواهند سنجید.

در مورد ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی‌ها هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس قرار ندارد که ماژول چندگانه دوربین پنل پشتی این گوشی‌ها را مزین خواهد کرد اما در شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفته شده که به دوربین های میکرو گیمبال مجهز خواهند شد که این مورد دقیقاً مشابه ماژول دوربین گوشی‌های پرچمدار ویوو سری ایکس خواهد بود. گوشی‌های  سری iQOO 9 هرچند به طور دقیق تاریخ رونمایی و عرضه آن‌ها اعلام نشده است اما پیش بینی شده است که این گوشی ها به احتمال زیاد در همان ماه اول سال جدید یعنی در ژانویه سال ۲۰۲۲ به طور رسمی معرفی خواهند شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.