ظاهراً هواوی واچ دی در کنار میت وی در ۲۳ دسامبر وارد بازار خواهد شد

ساعت‌های هوشمند هواوی از جمله گجت‌هایی است که در بازارهای داخلی و جهانی دارای طرفداران بسیار زیادی است. این دستگاه‌ها علی رغم کیفیت ساخت بسیار خود و عملکرد عالی که از خود نشان می‌دهند دارای قیمت های مقرون به صرفه‌ای هستند و نسبت به اسمارت واچ‌های دیگر برندها علاوه بر کیفیت عالی از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار هستند. همراه چیکاو باشید.

اکنون در مورد تاریخ رونمایی و معرفی جدیدترین ساعت هوشمند هواوی، گفته می‌شود که ساعت هوشمند هواوی واچ دی (Huawei Watch D) که از امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی بهره می‌برد،  در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه) رونمایی خواهد شد. نکته جالب ماجرا اینجاست که در همین تاریخ نیز قرار است تا هواوی از گوشی هوشمند تاشوی جدید هواوی میت وی (Mate V) خود رونمایی کند. بنابراین ضمن این که این گزارش کاملاً با اخبار قبلی در مورد عرضه گوشی تاشوی هواوی میت وی این شرکت در همان تاریخ مطابقت دارد، این موضوع را می‌رساند که هواوی قصد دارد تا برای رونمایی و معرفی این ۲ گجت جدید خود یک رویداد (آنلاین۹ برگزار کند.

شایعه جدید و همچنین اخبار اولیه نیز این مورد مهم را بسیار مورد توجه قرار داده‌اند که هواوی در این ساعت هوشمند جدید خود از سنسور فشار خون نیز استفاده می کند که اگر این خبر درست باشد، استفاده از این سنسور در این اسمارت واچ هواوی نه تنها آن را به دستگاهی ارزشمندتر تبدیل می کند بلکه می‌تواند این ساعت هوشمند را نسبت به سایر رقبا بسیار متمایز جلوه دهد. ضمن آنکه وجود این سنسور باعث خواهد شد تا استقبال کاربران از این گجت هواوی نیز بسیار بیشتر از دیگر دستگاه‌های مشابه باشد.

نمایشگر هواوی واچ دی - چیکاو

 بنابراین ساعت هوشمند واچ دی هواوی با استفاده از این سنسور به یک ردیاب تناسب اندام پیشرفته تبدیل می‌شود. طبق رندرهای فاش شده، صفحه نمایش این اسمارت واچ هواوی مستطیل شکل با دو دکمه ناوبری در سمت راست خواهد بود.

البته ناگفته نماند که این تاریخ برای معرفی این دستگاه‌ها در بازار چین است، بنابراین دستگاه‌ها بعداً به بازارهای بین‌المللی نیز معرفی خواهند شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.