طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های هیوندای توسط امداد باتری

اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بنا بر اعلام امداد باتری، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت  صباباتری و سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند.

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی هیوندای کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

خرید باتری سوناتا

هیوندای سوناتا از سال 2006 وارد ایران شد و طبق انتظار با فروش بسیار خوبی همراه شد. اما اوج طراحی این خودرو در سال 2011 بود که پیشرفت بسیار خوبی داشت. تغییرات ظاهری شامل جلو پنجره، سپرها، رنگ های 17 اینچی و البته 18 اینچی سفارشی از جمله تغییرات این مدل نسبت به مدل قبلی این خودرو بود. کمپانی کره‌ای هیوندای در سال 2014 از هیوندای سوناتا – Hyundai Sonata فیس لیفت شده برای بازار آمریکا رونمایی کرد. هیوندای در زمان معرفی به 50 مورد تجهیزات جدید و یا اصلاح شده اشاره کرد که برای تیپ‌های مختلف GLS، SE، SE 2.0T ومدل های Limited، به صورت استاندارد و سفارشی در نظر گرفته شده است. سوناتا از یک موتور 2400 سی سی با توان 176 اسب بخار بهره می برد. از سال 2015 نیز مدل به روز تر سوناتا با نام سوناتا LF تولید و روانه بازار شد و در سال 2017 مدل برقی یا همان هیبریدی این خودرو نیز تولید و با استقبال خوبی همراه شد.

باتری مناسب ماشین هیوندا سوناتا YF، باتری 70 آمپر پایه بلند در قالب D26 است. این باتری در کارخانه سپاهان باتری در نوع سیلد اسید تولید می‌شود که دارای طول عمر حدود دو الی سه سال است. اگر می خواهید این باتری را در بهترین کیفیت موجود در بازار باتری ایران و خاورمیانه تهیه کنید، پیشنهاد می‌شود از برند سوزوکی سپاهان باتری استفاده کنید.

خرید باتری توسان

توسان جدید از طراحی ساده اما مدرن داشبورد با صفحه نمایش سنج دیجیتال، دکمه فشاری و دکمه کنترل حساس به لمس برای سیستم کنترل آب و هوا و سرگرمی برخوردار است. پرچمدار SUV Palisade هیوندای و سدان های سوناتا و النترا که به تازگی دوباره طراحی شده اند به عنوان نقطه عطفی در طراحی داخلی این شرکت عمل کرده‌اند و توسان جدید به نظر می‌رسد که با طراحی داخلی متفکرانه و مملو از مواد با کیفیت و ویژگی‌های لوکس این روند را ادامه می‌دهد. فضای صندلی عقب و فضای بار 2020 توسان هر دو بزرگتر از مدل قبلی است و راحتی و کاربرد بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند. یک صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی استاندارد در داشبورد با Apple CarPlay و Android Auto ادغام شده است. صفحه بزرگتر 10.3 اینچی با ناوبری داخلی اختیاری است. امکاناتی مانند رادیو ماهواره ای SiriusXM، سیستم استریو Bose ارتقاء یافته و نقطه اتصال Wi-Fi نیز ارائه می‌شود، اما هیوندای لیست کاملی از ویژگی‌های استاندارد و اختیاری را منتشر نکرده است. دیگر ویژگی‌های فناوری پیشرفته شامل برنامه کلید دیجیتال تلفن هوشمند هیوندای است که ویژگی‌های قفل و باز کردن قفل و همچنین گزینه‌ای برای راه‌اندازی از راه دور را ارائه می‌دهد.

باتری ماشین هیوندا توسان مدل 2015 به قبل، باتری 70 آمپر پایه بلند در قالب D26 است و باتری هیوندا توسان مدل 2015 به بعد باتری 60 آمپر پایه کوتاه در قالب L2 است. هر گز باتری این دو خودرو را نمی‌توانید به جای هم استفاده کنید زیرا دارای ابعاد متفاوتی هستند و قابل انصب نیستند. بنابراین به هنگام تهیه باتری هیوندا توسان خود به مدل خودرو خود و قالب باتری توجه زیادی کنید و حتماً مدل خودرو خود را به فروشنده اعلام کنید.

کارخانه سپاهان باتری، باتری مناسب هیوندا توسان شما را در برند اوربیتال، با بهترین کیفیت در نوع سیلد اسید تولید می‌کند. باتری‌های سیلد اسید با توجه به ساختاری که دارند حدود دو الی سه سال عمر می‌کنند که این میزان طول عمر مفید باتری‌های سیلد اسید کاملاً استاندارد است.

خرید باتری سانتافه

هیوندای سانتافه برای کسانی که به ردیف سوم صندلی ها احتیاج ندارند اما ایده کراس اوور متوسط ​​را دوست دارند، کابینی راحت، جادار و ظاهری درجه یک ارائه می دهد. چهار پیشرانه مختلف شامل انواع هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارائه می شود. رانندگی سانتافه کاملا رضایت بخش است، اگرچه هیچ کدام از مدل ها را نمی توان به طور کامل اسپرت نامید. هیوندا به طور معمول دارای بسیاری از ویژگی های کمک راننده است و فناوری اطلاعات سرگرمی سانتافه با دیگر SUV های این بخش هم تراز است. چهار بزرگسال باید فضای وسیعی در دو ردیف سانتافه و فضای بار پیدا کنند که به اندازه کافی سخاوتمند است تا اقلام حجیم یا بار زیادی را در خود جای دهد.

باتری مناسب سانتافه : باتری فابریک ماشین سانتافه، باتری 70 آمپر است. قالب باتری 70 آمپر ماشین سانتافه، D26 است که به آن باتری 70 آمپر پایه بلند نیز می گویند. این باتری در مدل قطب چپ برای سانتافه مناسب می باشد.

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره‌گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می‌توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می‌شود.شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت‌های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.