آیا این حقیقت دارد که بیشتر کارمندان شیائومی از گوشی های آیفون استفاده می کنند؟

غول دنیای فناوری در سرزمین چین، شیائومی، یکی از برترین برندهای گوشی هوشمند در سطح جهان است. این شرکت مدتی است که در بین ۵ برند برتر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان قرار داشته است. حتی در سال جاری میلادی گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد این برند تا رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی در سرتاسر جهان بالا رفت و حتی به طور موقتی برای یک فصل در اروپا سامسونگ را نیز پشت سر گذاشت و رتبه یک فروش اروپا را به خود اختصاص داد. هرچند که دیری نپایید که اپل این برند را به زیر کشید و خود در رتبه دوم بر جای آن تکیه زد. همراه چیکاو باشید.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه بسیاری از کارمندان شیائومی در عوض این که از اسمارت فون‌های برند خود استفاده کنند، واقعاً از گوشی‌های هوشمند  آیفون‌های اپل استفاده می‌کنند و به خصوص این مورد در میان کارمندان بش طراحی رابط کاربری MIUI این شرکت بیشتر دیده می‌شود.

در مورد استفاده کارمندان شیائومی از گوشی‌های هوشمند آیفون تاکنون گزارش‌های بسیار زیادی منتشر شده است. ظاهراً شیائومی نسبت به چنین موضوعی حساسیت نشان نمی‌دهد و کارمندان آن کاملاً آزاد هستند تا از هر گوشی هوشمندی که به آن علاقه دارند، حتی در محیط کار شرکتی نیز استفاده کنند اما اکنون یکی از مدیران شیائومی به این موضوع واکنش نشان داده  است.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که کارمندان بخش طراحی رابط کاربری شیائومی، خود به آن صورت علاقه‌ای به استفاده از رابط کاربری MIUI ندارند زیرا دارای اشکالات زیادی در آن است. اگر کارمندان MIUI نتوانند از سیستم MIUI استفاده کنند، چگونه می‌توانند آن را برطرف کنند؟ این موضوع در چند روز گذشته موضوع مهمی بوده است. با این حال، جین فان (Jin Fan)، رئیس MIUI اکنون با توجه به شایعات، آب پاکی روی دست همه ریخته است.

صفحه نمایش گوشی های شیائومی - چیکاو

به گفته جین فن، این شرکت کارمندان خود را مجبور به استفاده از گوشی‌های هوشمند شیائومی نمی‌کند. او گفت: «اگرچه تیم MIUI همه را ملزم به استفاده از تلفن همراه نمی‌کند، اما  تقریباً همه (بیش از ۹۵ درصد) از کارمندان این بخش از تلفن‌های همراه شیائومی استفاده می‌کنند و چند درصد باقی‌مانده اساساً آیفون هستند. او همچنین ادعا می‌کند که از هر ده کارمند مشغول به کار در بخش طراحی رابط کاربری شیائومی فقط یک نفر واقعاً از آیفون استفاده می‌کند.

علاوه بر این، او همچنین اشاره کرد که گوشی هوشمند او در ۹ سال گذشته شیائومی بوده است. چندی پیش او شیائومی سیوی را خرید و از آن استفاده کرد زیرا تلفن‌های همراه با صفحه نمایش نسبتا کوچک را ترجیح می‌دهد. او همچنین ادعا می‌کند که تجربه کلی بسیار خوب است.  

یکی دیگر از کارمندان شیائومی، «دانشجو فانگ مینگ» (Student Fang Ming) نیز ادعا می‌کند که استفاده نکردن از تلفن همراه شیائومی به عنوان دستگاه اصلی روزانه خود در هنگام کار در شیائومی دشوار است. این به این دلیل است که ادغام‌های مهمی وجود دارد که زندگی و کار را برای کارکنان آسان‌تر می‌کند. به گفته این کارمند، گوشی هوشمند شیائومی کارت‌های کاری، کارت‌های غذا، کارت‌های بانکی، کارت اتوبوس، کارت‌های دسترسی جامعه، کلید خودرو و غیره را ادغام می‌کند.

با این حال، به عنوان یک مدیر محصول، گاهی اوقات مهم است که از محصولات رقیب برای یادگیری از رقبا و بهبود استفاده کنید. به نظر شما آیا کارکنان داخلی یک شرکت تلفن همراه باید از تلفن‌های همراه رقیب استفاده کنند؟

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در حال آزمایش قرار دارد - چیکاو

  • رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در حال آزمایش قرار دارد

تیم ارتقاء رابط کاربری شیائومی در حال حاضر قرار است از سیستم جدید MIUI 13 رونمایی کند. بر اساس گزارش ها، این شرکت این سیستم را در کنار گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی در ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. با این حال، سری ۱۲ شیائومی ممکن است سیستم MIUI 13 را معرفی نکند. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که شیائومی در حال آزمایش سیستم MIUI 13 بر روی برخی از مدل‌ها است. این مدل‌ها سیستم MIUI 13 را روی سیستم عامل اندروید ۱۲ آزمایش می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، شیائومی MIUI 13 را روی تعدادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی ازجمله می میکس ۴ (Xiaomi MIX 4)، شیائومی ۱۱ (Xiaomi 11)، شیائومی ۱۱ لایت ۵جی (Xiaomi ۱۱ Lite 5G)، شیائومی ۱۱ اولترا (Xiaomi 11 Ultra)، شیائومی ۱۰ اس (Xiaomi 10 s)، گوشی هوشمند ردمی کی ۴۰ (Redmi K 40) و سرانجام گوشی هوشمند شیائومی ردمی کی ۴۰ پرو (Redmi K 40 Pro) آزمایش می‌کند.

 با این حال، این شرکت هنوز سیستم رابط کاربری MIUI 13 را تنها در تیم داخلی خود آزمایش می‌کند. این سیستم رابط کاربری نه برای توسعه دهندگان و نه برای آزمایش کنندگان بتا داخلی در دسترس نیست.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.