وان پلاس 10 رسما تایید شد که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شود

پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس تایید کرده است که دستگاه‌های نسل بعدی این شرکت از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند. در حالی که او به صراحت به سری وان پلاس ۱۰ به عنوان بخشی از پست اعلامی اشاره نکرد، کاملاً بدیهی است که سری پرچمداران آینده این شرکت به همین ویژگی مجهز خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

پیت لاو سپس ادامه داد که منابع توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار وان پلاس بر بهینه‌سازی پردازنده اسنپ‌دراگون تا حد امکان متمرکز شده‌اند، که باید منجر به یک تجربه نرم‌افزاری بسیار بهینه شود. گوشی‌های سری وان پلاس ۱۰ (OnePlus 10) برخلاف مدل‌های قبلی خود حداقل در بازار چین در ماه ژانویه (آذر – دی) عرضه خواهند شد. این باعث می‌شود که این گوشی هوشمند یکی از اولین اسمارت فون‌ّایی باشد که از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند پس از عرضه در چین،  در ماه مارس یا آوریل (اسفند ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱) نیز مطابق با روال قبلی این شرکت، در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

در مورد مشخصات این گوشی هوشمند نیز انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی منحنی از نوع سوپر آمولد با کیفیت Quad HD  پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود و علاوه بر آن،  یک حفره هول پانچ نیز در سمت چپ صفحه نمایش برای تعبیه دوربین سلفی داشته باشد. تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام آن با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1  پشتیبانی می‌شود.

مشخصات گوشی وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

در بخش دوربین نیز گفته می‌شود که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه Hasselblad متشکل از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض به عنوان لنز اصلی، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود. رندرها حاکی از آن است که طراحی دستگاه احتمالاً امسال با تغییرات بزرگی روبرو خواهد شد و ماژول دوربین عقب افزایش قابل توجهی در اندازه دارد. دوربین‌های عقب در یک ماژول مربع شکل در سمت چپ قرار خواهند گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.