تعمیرات یخچال به صورت تخصصی و در اسرع وقت

مقدمه

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعمیرات یخچال، نیازمند تخصص و تجربه فنی و آشنایی با اجزای عملکردی و ساختاری برندهای مختلف است. تعمیر یخچال در محل همراه با تعویض قطعات خراب با قطعات اورجینال و فابریک، از جمله خدمات ایرنا سرویس است. پوسیدگی درب یخچال و یا مشکلات موتور یخچال، از جمله موارد نیازمند تعمیرات است.

تعمیرات یخچال شامل خدمات فنی و  تخصصی یخچال و فریزر، تعویض یا تعمیر قطعات و سرویس دوره ای است.

وقتی از تعمیرات یخچال و فریزر صحبت به میان می آید، منظور کلیه خدمات مربوط به بدنه و موتور و قطعات داخلی و خارجی آن است. انواع مدل های یخچال و فریزر در بازار ایران تحت برندهای داخلی و خارجی، به فروش می رسد، معروف ترین و محبوب ترین برندهای خارجی یخچال و فریزر، شامل یخچال و فریزر سامسونگ، بوش، ال جی است. تعمیرات یخچال و فریزر باید توسط افراد حرفه ای و فنی کار که با عملکرد و ساختار یخچال و فریزر برندهای مختلف آشنایی دارند انجام شود.

تعمیرات یخچال و فریزر بدون نگرانی و دردسر!

سال های درازی است که یخچال و نیز فریزر، دو وسیله کاربردی و جدا نشدنی آشپزخانه ها شده اند و به جرات می توان گفت، این دو وسیله نقش مهمی در تامین سلامتی افراد و خانواده ها دارند! نگهداری درست مواد غذایی برای مدت طولانی، نه تنها همیشه یکی از دغدغه های سلامتی بوده است، بلکه در مدیریت هزینه ها و بهینه سازی اقتصاد خانوار به واسطه خرید یکجا و کلی مواد غذایی، نقش مهمی داشته و دارد. سلامت خوراک و نوشیدنی، به نحوه نگهداری آن بستگی دارد. تولید کنندگان یخچال و فریزر، همگام با پیشرفت تکنولوژی، مدل های جدید و کارآمدتری را طراحی و تولید می کنند؛ حتی امروزه، استفاده از تکنولوژی های هوشمند نیز در ساخت یخچال و فریزر و شامل لوازم خانگی، در میان برندهای مشهور جهان، رواج یافته است.

با توجه به اهمیت کاربردی این وسیله برقی، نگرانی از خراب شدن آن، یکی از دغدغه های خانم ها محسوب می شود؛ این نگرانی، هم مربوط به خراب شدن مواد غذایی یخچالی است و هم مربوط به دردسرهای تعمیر یخچال می شود.

به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که کار تعمیر یخچال، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

سرویس و انجام تعمیرات یخچال در محل، یکی از گزینه هایی است که هم سرعت کار را بالا می برد و نگرانی بابت خراب شدن مواد غذایی را رفع می کند و هم روشی مورد اطمینان و اعتماد غالب مشتریان است زیرا مراحل کار، تحت نظارت و در مقابل چشم خود مشتری انجام می شود.

تعمیر یخچال، یک کار تخصصی است

تسلط و تخصص همراه با آشنایی کامل با سیستم و ویژگی های منحصر به فرد یخچال برندهای مختلف، لازمه اصلی کیفیت و تضمین کار تعمیرکار یخچال و فریزر است.

شاید به دلیل سادگی سیستم و موتور یخچال در گذشته، تعمیرات آن حتی توسط افراد معمولی امکان پذیر بود اما پیچیدگی های فنی در یخچال های امروزی، به گونه ای است که به هیچ عنوان نباید به دست فردی غیر از تعمیرکار متخصص انجام شود؛ زیرا هم برای خود فرد خطر آفرین است و هم برای قطعات و سیستم یخچال، مشکل ساز خواهد بود.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات یخچال و فریزر

وقتی به نگرانی های مربوط به خرابی یخچال و تعمیر آن اشاره گردید، بهتر است بدون رودربایستی به این مورد نیز اشاره شود که استفاده از قطعات نامرغوب و بی کیفیت و تقلبی در تعمیرات یخچال، یکی از دغدغه های مشتریان است؛ فلذا بسیار اهمیت دارد که تعمیرکار یخچال بتواند تضمین نماید که فقط از قطعات اصلی و اورجینال هر برند برای سرویس و تعمیر بهره می برد.

پوسیدگی درب یخچال، مشکلی است که رفع می شود!

زرد شدن درب یخچال هایی که رنگ سفید یا روشن دارند، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مشتریان با آن مواجه هستند. یخچال و فریزر، علاوه بر اینکه وسیله کاربردی هستند، از جمله گران ترین لوازم خانگی و اساب بزرگ منزل نیز به حساب می آیند که نمای وسیعی از دیزاین آشپزخانه را شامل می شوند. فرسودگی و مشکلات بدنه و درب یخچال و فریزر، ظاهر نامطلوبی در نمای آشپزخانه ایجاد می کند؛ علاوه بر این، پوسیدگی درب یخچال و فریزر در کارکرد آن نیز، اختلال ایجاد می کند. شاید در گذشته درب یخچال، تنها شامل یک قطعه اصلی می شد اما امروزه به ویژه در مورد یخچال های فول آپشن که دارای یخ ساز و آب سرد کن و یا تکنولوژی های هوشمند هستند، بخشی از سیستم عملکردی و الکتریکی ساختار یخچال، داخل درب تعبیه شده است و فلذا تعویض و یا تعمیر درب یخچال، درست مانند سایر بخش های عملکردی و فنی، نیازمند مهارت های تخصصی است. بنابراین، طراحی بدنه و درب فریزر و یخچال های امروزی شامل قطعات ساختاری و عملکردی جداگانه ای است و به همین دلیل، انواع این قطعات درب یخچال، قابل تعویض است. برای تعمیر پوسیدگی درب یخچال، لازم است قطعات آسیب دیده درب، با قطهات فابریک و اورجینال، جایگزین گردد و یا گاها در صورت نیاز، باید کل درب، تعویض گردد.

با توجه به آنچه گفته شد، تعمیر و رفع پوسیدگی درب یخچال، هم مربوط به قطعات بیرونی و قابل مشاهده است و هم مربوط به قطعات کاربردی داخل درب مانند شلنگ داخل درب، لاستیک دور درب، بخش آب سرد کن و یخچال، شیشه بار یخچال، درب بار یخچال و … می شود.

قیمت موتور یخچال سامسونگ، ال. جی و بوش

موتور یخچال، مهم ترین بخش آن و قلب تپنده یخچال محسوب می گردد. مسلما، قیمت این قطعه مهم و اصلی، از هر قطعه دیگری در یخچال، بالاتر است. البته که سیستم موتور در یخچال های امروزی مقاومت های بیشتری نسبت به گذشته یافته است اما با وجود گرمی شدید هوا در فصل تابستان و یا نوسان و قطعی برق، موتور یخچال در معرض آسیب قرار می گیرد. سرویس و تعمیر یا تعویض موتور یخچال و فریزر یکی از بخش های تخصصی تعمیرات یخچال است. ایرنا سرویس با حضور کادر مجرب و فنی، تمام کارهای مربوط به تعمیرات یخچال را در اسرع وقت و در محل برای مشتریان انجام می دهد و در میان خدمات خود، فروش قطعات اصلی و اورجینال را برای تعویض بخش های مختلف یخچال و فریزر، لحاظ کرده است تا مشتریان با خیال راحت بابت کیفیت و ضمانت اصالت قطعات تعویضی، کار خود را به ما بسپارند.

برای آگاهی از خدمات و هزینه های تعمیر و قطعات مانند قیمت موتور یخچال سامسونگ و ال. جی و … می توانید به سایت ایرنا سرویس مراجعه نمایید و با شماره : 22703380-021 در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.