تبلت گیمینگ لنوو با اندازه کوچک و رقیب آیپد مینی در راه است

لنوو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان رایانه و تبلت در جهان است. این شرکت دارای طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف فناوری از جمله تبلت، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و… است که می‌تواند محکی باشد و نشان دهد که یکی از برندهای برتر دنیای فناوری است. اما موقعیت‌هایی وجود دارد که این برند هنوز وارد آن‌ها نشده است. البته امکان دارد که شما نتوانید بسیاری از محصولات بازی را تحت این برند پیدا کنید، هرچند که ممکن است  برخی از آن‌ها را داشته باشد اما به طور کلی می‌توان گفت که برند لنوو زیاد به تولید و عرضه گجت‌های بازی نپرداخته است. همراه چیکاو باشید.

به هر حال، این برند ممکن است در آینده نزدیک این مشکل را برطرف کند و در زمینه تولید و عرضه وسایل مخصوص گیم نیز گام‌هایی را بردارد. امروز، مدیر بازاریابی لنوو در چین  عکسی از یک تبلت جدید این برند را در Weibo منتشر کرد. دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم این تبلت گیمینگ کوچکی خواهد بود که قبلاً شایعه آن منتشر شده بود.

در حال حاضر، با این که اطلاعات زیادی در مورد این تبلت در دسترس قرار ندارد و اخبار و شایعات زیادی نیز در این باره موجود نیست، با این حال از روی عکس منتشر شده می‌توان برخی از مشخصات آن را تصور کرد.

به طور کلی، حدس زده می‌شود که اندازه اصلی تبلت اندرویدی فعلی حدود ۱۱ اینچ باشد. علاوه بر این، در حال حاضر در بازار، نمی‌توان مدل‌های کوچک بسیاری را پیدا کرد مگر این که از دستگاه‌های بسیار رده پایین باشند. احتمالاً برندهای تبلت اندرویدی نمی‌خواهند وارد جایگاهی شوند که آیپد مینی در آن جایگاه غالبی دارد.

به نوعی، می‌توان گفت این «تبلت گیم» را که لنوو تصمیم گرفته آن را بسازد و در بازار عرضه کند، ممکن است آی‌پد مینی را به چالش بکشد. اما دومی هرچند که یک تبلت بازی به نظر نمی‌رسد اما کاملاً مشخص است که سخت‌افزار آن به کاربر اجازه می‌دهد تا بازی‌های نسبتا سنگینی را روی آن انجام دهد، اما این بدان معنا نیست که این دستگاه به طور اختصاصی  گیمرهای موبایل را هدف قرار داده است.

اندازه حدود ۸ اینچ برای کنترل بازی مساعدتر است و فضای خنک کننده بیشتری نسبت به تلفن‌های همراه خواهد داشت. بنابراین چنین محصولاتی ممکن است با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شوند.

در حال حاضر، لنوو تبلت‌های ۱۱.۵ و تبلت  ۱۲.۶ اینچی Xiaoxin Tablet Pro و تبلت  ۱۳ اینچی یوگا پد پرو  (YOGA Pad Pro) را عرضه کرده است. آن‌ها با پردازنده بسیار محبوب و قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شوند. اما باز هم تصور نمی‌شود که تبلت گیمینگ کوچک آینده لنوو دارای چنین تراشه قدرتمندی باشد. از سوی دیگر، این قرار است وظایف مربوط به پردازش گرافیکی را انجام دهد. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که تصور شود لنوو ممکن است موضوعات مربوط به قیمت را نادیده بگیرد و اساساً روی عملکرد تمرکز کند.

در مورد نزدیکترین رقیب به این تبلت گیمینگ کوچک آینده لنوو می‌توان از تبلت اپل یعنی آیپد مینی (iPad Mini) مام برد که دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی از نوع Liquid Retina بهره می‌برد و وضوح ۱۴۸۸ در ۲۲۶۶ را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش تبلت گیمینگ لنوو  - چیکاو

تبلت آیپد مینی اپل از تراشه شش هسته‌ای Apple A15  Bionic بهره می‌برد و از ترکیب ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده می‌کند. این تبلت در پنل پشتی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و همچنین در بالای نمایشگر جلو نیز برای انجام تماس‌های تصویری و احتمالاً عکس های سلفی از یک حسگر۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که آن را از هر نظر به دستگاهی بسیار قدرتمند و بسیار ارزشمند تبدیل کرده است. این تبلت دارای قابلیت های بسیار زیادی است که شاید بتوان گفت یکی از جالب‌ترین امکانات آن باتری بسیار قدرتمند آن است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند با هر بار شارژ کامل در حدود ۱۰ ساعت از این دستگاه استفاده کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.