پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس

پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس سوالی است که امروز می خواهیم مورد بحث قرار دهیم. بازی‌های کامپیوتری از بازی‌های مورد علاقه افراد در سنین مختلف هستند. می‌توان گفت این بازی‌ها از زمان پیدایش کامپیوترها به وجود آمده و تا امروز نسخه‌های متعددی از آن‌ها توسعه و ارتقاء یافته‌اند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پیشرقت تکتولوژی سبب شده  بازی‌های کامپیوتری قدیمی مانند آتاری و سگا جای خود را به بازی‌های نوینی مانند پلی استیشن و ایکس باکس بدهند. این کنسول‌ها امروزه طرفدار بسیار زیادی در بین گیمرها دارند و نسخه‌های مختلف آن‌ها به فراوانی به فروش می‌رسند البته در کنار این کنس.ل ها  یک سری کنس.ول کوچک و قابل حملی هستند که اتفاقا طرفداران زیادی زیلدی دارند چون هم ثیمت مناسبی دارند و هم در کیف دستی یا کوله پشتی براحتی جا می شه و افراد در مکانهای مختلف می توانند آنها را بکار ببرند و با بازی های بسیار مهیج این کنسول های بازی دستی خود را سرگرم بازی های دیجیتالی با ترافیک بالا بکنند.

هرنوع کنسول بازی را می توانید از این لینگ تهیه کنید.

اگر شما نیز به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته باشید حتما هنگام خرید کنسول بازی این سوال را از خود خواهید کرد که پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس.ابن دو کنسول جزو قدرتمندترین کنسول‌های گیم و محصول شرکت سونی و مایکروسافت هستند. پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس سوالی است که اکثر گیمرها هنگام خرید این دو کنسول از خود می‌پرسند.

ایکس باکس و پلی استیشن دو کنسول قدرتمند هستند که رقابت بر سر آن‌ها تازگی ندارد و طرفداران هر کدام از این دو پلتفرم دلایل خاص خود را در انتخاب و البته طرفداری از کنسول مورد نظرشان دارند. تفاوت‌های بین این دو رقیب چندان چشمگیر و قابل توجه نیست. این دو پلتفرم تنها  در موارد خاصی با یکدیگر تفاوت داشته و یا از هم سبقت می‌گیرند. فاکتورهای متعددی وجود دارد که هنگام پاسخ به سوال پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس مطرح می‌شود. این دو کنسول هر کدام بازی‌های منحصر به فرد خود را دارند که رویکرد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه برخی از این تفاوت‌های جزئی را بررسی می‌کنیم.

  • اگر بخواهید این دو کنسول را از لحاظ قیمت بررسی کنید به نتیجه درستی نمی‌رسید چون قیمت معیار خوبی برای انتخاب در این زمینه نیست. هزینه‌ای که بابت هر کدام از کنسول‌ها می‌پردازید متناسب با کارایی و عملکرد آن‌ها است. در واقع نمی‌توان با مقایسه قیمت‌ها عملکرد بهتری از هر کدام از سرویس‌ها انتظار داشت.
  • ویژگی سازگاری در اتصال یک بازی از کنسولی به کنسول دیگر برای آن دسته از گیمرهایی که بازی خاصی علاقه دارند، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال تمام بازی‌هایی که در ایکس باکس سری ایکس وجود دارد با ایکس باکس اصلی سازگار است. در مقال پلی استیشن ۵ بازی‌های پلی استیشن ۴ را پشتیبانی می‌کند اما با نسخه‌های قبل‌تر از آن سازگار نیست. اگر انتخاب شما پلی استیشن است این نکته را در نظر بگیرید که ps5 بازی‌های هیجان انگیز بسیاری دارد که البته بیشتر آن‌ها در ps5 هم وجود دارد. به این ترتیب در خرید ۵ ps  و خرید ۴ps تفاوت چندانی وجود ندارد.
  • اگر عملکرد این دو کنسول را مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که زمان بارگذاری بازی در پلی استیشن ۵ کمتر است. بنابراین این کنسول عملکرد بهتری دارد. این در حالی است که پلی استیشن ۵ ظاهر جالبی ندارد اما ایکس باکس از لحاظ جلوه بصری جذاب‌تر است. به این ترتیب امتیاز جلوه زیبایی به ایکس باکس تعلق می‌گیرد.
  • پلی استیشن سری ۵ در دسته بازی خود تغییراتی اعمال کرده است. این تغییرات شامل: اضافه کردن ویژگی‌هایی از قبیل میکروفون داخلی و بازخوردهای حساس حرارتی می‌شود. در حالی که ایکس باکس در سری ایکس تغییراتی در دسته بازی نداشته و به عبارتی محافظه کارانه عمل کرده است.

نتیجه: پلی استیشن معروف‌ترین پلتفرم شرکت سونی است و در بین گیمرها طرفدار بسیاری دارد. در مقابل ایکس باکس نیز پلتفرم محبوب شرکت ماکروسافت است که به عنوان اولین رقیب پلی استیشن ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد.

اگر بخواهید به سوال پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس پاسخ دهید با سردرگمی بسیاری مواجه می‌شوید. در نهایت می‌توان گفت هر دو کنسول برای اجرای بازی‌های متنوع عملکرد مناسبی دارند و فضای کافی در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

اگر بخواهید بین این دو پلتفرم یکی را انتخاب کنید باید به نوع بازی‌ای که به آن علاقه دارید توجه کنید. به عبارتی عاقلانه‌ترین کار انتخاب بر اساس سبک بازی است. به هر حال شما یک کنسول می‌خواهید که با آن بازی کنید نه وسیله‌ای که با آن به رقابت بپردازید.

بهترین کنسول‌های بازی اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی فروشکالا بهترین انتخاب شما برای خرید کنسول‌های بازی اورجینال است. شما می‌توانید برای خرید xbox و پلی استیشن از طریق لینک زیر وارد سایت فروشکالا شده و سفارش خود را ثبت کنید. تمام کنسول‌های بازی این فروشگاه کیفیت عالی و ضمانت کیفیت و اصالت کالا دارند. بنابراین از بابت محصولی که خرید می‌کنید اطمینان داشته باشید. اطلاعات موجود در این سایت شما را به پاسخ صحیحی به سوال پلی استیشن بخرم یا ایکس باکس می‌رساند.

https://foroshkala.net/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.