ثبت نام پابجی نیو استیت (0 تا 100) به صورت کامل

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در سرتاسر جهان، شاهد افزایش طرفداران و محبوبیت بازی‌های ویدئویی بین کاربران هستیم؛ چراکه پیشرفت تکنولوژی، تاثیر مستقیمی بر جذابیت و هیجان بازی‌های ویدئویی دارد و می‌تواند اصلی‌ترین دلیل رواج یافتن گیمینگ در جهان باشد. در همین راستا، برخی شرکت‌های بزرگ برای طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی تاسیس شده‌اند که سعی در جلب نظر مخاطبان و کسب رضایت آن‌ها دارند. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های طراحی بازی‌های ویدئویی فعال در جهان، شرکت کرافتون است که در کشور کره جنوبی قرار دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از جدیدترین بازی‌های انتشار یافته در دنیای دیجیتال توسط شرکت کرافتون، بازی پابجی نیو استیت است که امروزه توانسته شهرت خوبی برای خود به‌دست بیاورد. این بازی که در اواسط سال 2021 برای اولین بار در دنیای دیجیتال منتشر شد، یک بازی مستقل و تحت نظارت شرکت کرافتون است و بر خلاف بازی پابجی موبایل، هیچ ارتباطی به شرکت تنسنت ندارد. زیرا شرکت کرافتون با بررسی پابجی موبایل و مشکلات این بازی، متوجه شد که شرکت تنسنت می‌تواند مشکلات بسیاری برای آن‌ها در حوزه طراحی بازی ویدئویی ایجاد کند. در این مطلب، نحوه اصولی و مراحل قدم‌به‌قدم ثبت نام در پابجی نیو استیت را شرح می‌دهیم.

بازی پابجی نیو استیت

قبل از این که اقدامات خود را برای ثبت نام در باز پابجی نیو استیت آغاز کنید، بهتر است اطلاعاتی کامل از این بازی خارق‌العاده و کم‌نظیر به‌دست آورید. بازی پابجی نیو استیت، که همانند بازی پابجی موبایل در سبک اکشن و بتل رویال فعالیت می‌کند، توانسته پلتفرم بسیار مهیج و جذابی برای کاربران بسازد؛ به طوری که کاربران می‌توانند لذت جنگ و رقابت در دوران آینده را در بازی پابجی نیو استیت تجربه کنند. زیرا پابجی نیو استیت، یک داستان رقابتی و خشن را در سال 2051 میلادی به تصویر می‌شود؛ سالی که جهان، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

گیم پلی و داستان بازی پابجی نیو استیت، تفاوت چندانی با پابجی موبایل ندارد و می‌توان شباهت‌های زیادی را بین آن‌ها مشاهده کرد. بتل رویال پابجی نیو استیت، همانند پابجی موبایل، با حضور 100 کاربر برگزار می‌شود؛ هرکدام از این کاربران باید با پیدا کردن سلاح‌ها و تجهیزات موردنظر خود در بازی، به قتل‌عام رقبای خود در میدان نبرد اقدام کنند. لازم به ذکر است تجهیزات و سلاح‌های موجود در این بازی، بسیار پیشرفته و سطح بالا هستند و تجربه بسیار لذت‌بخشی را به کاربران القا می‌کنند. کاربران همان‌قدر که برای خرید رویال پس پابجی موبایل شوق و ذوق دارند، برای اجرای بازی پابجی نیو استیت نیز مشتاق خواهند بود.

دانلود و نصب بازی پابجی نیو استیت

طبیعتا افراد باید ابتدا نرم افزار پابجی نیو استیت را در گوشی موبایل خود دانلود کنند. البته امروزه امکان دانلود پابجی نیو استیت برای کاربران IOS وجود ندارد و شرکت کرافتون همچنان نسخه IOS این نرم افزار را در دنیای دیجیتال منتشر نکرده است؛ اما اگر به گوشی موبایل اندروید دسترسی دارید، می‌توانید به سادگی نرم افزار این بازی را از گوگل پلی و وبسایت‌های مشابه دانلود کرده و آن را نصب کنید. شایان ذکر است که دانلود بازی پابجی نیو استیت به یک گوشی با رم حداقل 2 گیگابایتی نیاز دارد و گوشی‌های شدیدا پایین‌رده، توانایی اجرای آن را نخواهند داشت.

توصیه می‌شود در ابتدای کار، تنها نسخه اصلی پابجی نیو استیت را دانلود کنید و به دنبال دانلود نسخه‌های فرعی و کرک شده این نرم افزار نباشید؛ چراکه پابجی نیو استیت یک بازی کاملا نوپا و تازه منتشر شده در جهان است و مطمئنا هیچ نسخه فرعی و کرک شده‌ای، کیفیت مورد انتظار شما را نخواهد داشت.

پس از دانلود، شما می‌توانید به سادگی نرم افزار پابجی نیو استیت را در موبایل خود نصب کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار پابجی نیو استیت به حدود 1.5 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد تا به خوبی و آزادانه اجرا شود. حال که نرم افزار پابجی نیو استیت را دانلود و نصب کردید، نوبت ثبت نام در این بازی جذاب است.

از آن جایی که گرافیک بازی پابجی نیو استیت بسیار باکیفیت ساخته شده، بهتر است گوشی شما از پردازنده قدرت‌مند 64 بیتی و صفحه نمایشی توان‌مند بهره داشته باشد؛ در غیر این صورت، نمی‌توانید لذت کافی را از بازی پابجی موبایل تجربه کنید. پابجی نیو استیت در واقع یک بازی است که جنگ در دهه‌های آینده را نشان می‌دهد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

ثبت نام در پلیرآن‌نونز بتل‌گرَندز نیو استیت

ثبت نام در بازی پابجی نیو استیت، کار چندان دشواری نیست و افراد می‌توانند این کار را در عرض چند دقیقه انجام دهند. وقتی نرم افزار پابجی نیو استیت را اجرا کنید، یک بخش برایتان نمایش داده خواهد شد؛ در این بخش چند گزینه با عنوان‌های ورود به عنوان مهمان، ورود با جیمیل و غیره، قابل مشاهده است.

اگر بر روی گزینه ورود به عنوان مهمان کلیک کنید، می‌توانید بدون داشتن اکانت در پابجی نیو استیت در نبردها حضور داشته باشید. اما این کار به هیچ وجه به کاربران توصیه نمی‌شود؛ چراکه اکانت شما هیچ امنیتی نخواهد داشت و اگر نرم افزار به صورت تصادفی از گوشی شما حذف شود، به‌کل دست‌آوردهای خود را از دست خواهید داد. این در حالی است که می‌توانید به سادگی با جیمیل خودتان یک اکانت مطمئن و کاربردی در پابجی نیو استیت ایجاد کنید.

وقتی تمامی اطلاعات شخصی و مشخصات کارکتر خودتان را در بازی پابجی نیو استیت وارد کردید، باید با جیمیل خودتان یک اکانت در این بازی به وجود بیاورید. البته می‌توان اکانت پابجی نیو استیت را با اکانت فیسبوک و نرم افزارهای مشابه نیز ایجاد کرد؛ اما ایجاد اکانت در پابجی نیو استیت با جیمیل، امن‌ترین راه است.

شما برای ثبت نام در بتل آن نونز بتل گراندز نیز باید آدر اکانت جیمیل خود را وارد کنید؛ در غیر این صورت، فیسبوک همواره می‌تواند گره‌گشای این پروسه باشد. از آن جایی که اکثر مردم ایران در فیسبوک اکانت ندارند، توصیه می‌شود اکانت پابجی نیو استیت خود را با همان جیمیل ایجاد کنید.

وبسایت یوسی پابجی موبایل

مطمئنا با مطالعه این مطلب، به درک کامل از نحوه ثبت نام در بازی پابجی موبایل رسیده‌اید. اگر به دنبال خدمات بازی پابجی موبایل هستید و یا می‌خواهید ویدئوهایی جذاب از گیم پلی پابجی موبایل را تماشا کنید، وبسایت یوسی پابجی موبایل می‌تواند تمامی انتظارات و نیازهای شما را تامین کند. این وبسایت از ابتدا برای فروش یوسی پابجی موبایل تاسیس شده و خدمات بی‎نظیری در این حوزه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این فروشگاه، به وبسایت یوسی پابجی موبایل به نشانی www.ucpubg.vip مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.