تصاویر و مشخصات ویوو وای ۵۵ اس قبل از معرفی رسمی منتشر شد

اخیراً یک گوشی هوشمند ویوو با شماره مدل V2164A  توسط پایگاه مرجع 3C چین تأیید شده است. فهرست پایگاه داده IMEI که قبلاً همان دستگاه در آن نیز دیده شده بود نشان داد که این گوشی هوشمند ویوو ممکن است با نام ویوو وای ۵۵ اس (Vivo Y 55 s) در بازار عرضه شود. اکنون، فهرستی از مشخصات این گوشی هوشمند ویوو در وب سایت China Telecom ظاهر شده است. در این فهرست مشخصات و ویژگی‌های کامل این دستگاه به همراه عکس‌هایی از آن دیده می‌شود. در این فهرست همچنین به این نکته نیز اشاره شده است که ویوو گوشی مدل وای ۵۵ اس را در ۴ دسامبر (۱۳ آذر ماه) در بازار چین عرضه خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات کامل گوشی هوشمند ویوو وای ۵۵ اس بر اساس شایعات

گوشی ویوو وای ۵۵ اس دارای ابعاد ۱۶۳.۸۷ در ۷۵.۳۳ در ۹.۱۷ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۹۹ گرم است. صفحه نمایش این تلفن ۶.۵۸ اینچی بوده و از نوع LCD با بریدگی قطره‌ای است که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. ناچ جلویی دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پنل پشتی آن دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک (Dimensity 700 Media Tek) که در داخل بدنه آن جای گرفته قدرت می‌گیرد که با شماره مدل MT6833 در این لیست ذکر شده است، این دستگاه ممکن است در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود. گوشی ویوو وای ۵۵ اس دارای یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. آن طور که در فهرست مشخصات این اسمارت فون در 3C درج شده است، این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ که از پیش نصب شده است، عرضه خواهد شد. اتصالات ذکر شده در لیست دستگاه شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون است. همچنین به نظر می‌رسد که دارای اسکنر اثر انگشت بر روی لبه دستگاه باشد که به احتمال زیاد با کلید پاور ادغام شده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی ویوو وای ۵۵ اس - چیکاو

  • قیمت و تاریخ عرضه در بازار برای گوشی ویوو وای ۵۵ اس

ویوو وای ۵۵ اس با قیمت ۱۸۹۹ یوان (۲۹۷ دلار) در فهرست China Telecom فهرست شده است. همچنین، در مورد تاریخ عرضه این گوشی در بازار نیز  اشاره می‌کند که این دستگاه در تاریخ ۴ دسامبر ( ۹ آذر ماه) روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. گوشی ویوو وای ۵۵ اس در رنگ‌های متعددی مانند مشکی سرامیکی (Ceramic Black)، آبی (Mirror Lake Blue) و  صورتی گیلاسی (Cherry Pink Meteor) عرضه می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.